Tüm klişeleri tanamladığımıza göre sevgilim. Çok acıktım iki gündür ağzıma lokma atmıyorum heyecan stres öldüm.
Aşkım azdan çok çoktan a hödük olabilir misin?
Karım ne diyorsa oyum ben kapiş.
Azdan çok ama kıvamındasın aşkım.
Masanın ucunda bir öpücük yolladı sevgilisine. Kendi kendine gülüyordu Genç adam sonunda aşkı bulmuştu.
_______________________________________
Ahanda o gün bugün. İstiyorum bugün yavru ceylanımı. Ulan adam benim kadar kalıplı, kaslı karizmatik offf fena yükseldim.
Ama bana ceylan lan bir kırıtıyor, bir süzülüşü var. Evlilik teklifi ettiğim akşam bu içime azcık bir Kürt düşürdü ne yalan diyim.
Benim çevrelerden birine söyledim seceresini döktü. Oğlum benim ceylan askeriyede Kurt ne kurdu Alfa Alfa!
Sesi ile titreyip iman tazeleyen var dedi devrem. Tırsmadım tabi len bana ceylan da işte ast üst ilişkisi var.
Şimdi biz bu geceyi atlatınca tayin istemek için erkenden gün alıcaz tahmini 3-4 haftaya jet bir nikah.
Eş durumumundan... Gülme len çakarım. Pardon bacım a terso oldu hürmetler.
Konudan koptum yine. Şimdi benim sevdiceğim Yüzbaşı, ben Üstteğmen otomatik onun bulunduğu karargaha çıkıyor tayin.
Eşler ayrılmasın gönüller bir olsun babında. İşte zurnanın zırt dediği yer tam orası.
Yatakta her türlü ben bunu yerim oda istekli. Nizamiye sınırlarında o beni yer bu evlilikten çıkmaza girer mi?
Vedat: Ne o oğlum yüzün düştü bişi mi oldu söyle annem.
Yok babam aklım Antalya işine takıldı. Evde tamamız bal börek. Anne bunun emrinde Hıristiyan bir çocuk korkudan imana geldi diye söylenti var. Beni biliyorsun be annem.
Vedat: Açık açık konuşup bir çizgi çekmek şart biliyorsun babanla benim için durum biraz daha farklıydı.
Orta yol bulunur dimi annem? Seviyorum vazgeçe bilir miyim bilmiyorum.
Osman: Hadi canım vaz mı geçtin?
Vedat: Tövbe de be adam hadi geç kalıyoruz.
.
.
.
Beyaz beyaz gelin gibi mi oldum ya offf.Hikmet: Ay Toprak biraz komik oldu ha annem. Mavi açık gömlekle keten mavi pantolon onları giy ha daha güzel olur.
Muahh teşekkürler annelerin balı. Çok daha güzel olurum saçlarımla daha güzel gider.
Hikmet: Acele et nerdeyse gelirler oğluşum.
Demir: Hep oğlun zaten hayatım şu gravatı takmadan olmuyor mu?
Hikmet: Çok yakışıklı oluyorsun diye verdim, takma hayatım.
Demir uzun bir öpücük verdi eşinin dudaklarına. Elleri beline sarıp,
Demir: Sen iste ateşten urgan dolarım boynuma.
Hikmet: Çok şanslıyım iyiki senin gibi eşim var. Hadi hadi takta gel içeri.
Yarım saattin sonunda müstakil evin camına yapışmış heyecanla gelmelerini bekliyordu Toprak.
Anne geldiler ayy çok heyecanlıyım ölücem, bayılıcam ya kahveleri dökersem.
Pınar: Şşşş ağzını hayıra aç kuzi ben yanındayım koş koş kapıyı sen aç.
Nasıl görünüyorum olmuş mu?
Pınar: Dibi düşücek dibi acayip yakışıklı oldun.
Kapı çaldı sırası ile misafirler girdiğinde en son elinde bir koca buket beyaz gülle Polat bekliyordu.
Ağzı kulaklarında otuziki diş sırıtıyordu Polat.
Sevgilim... Çok çok güzel olmuşsun. Kalbime zararsın offf.
Sende çok yakışıklı olmuşsun aşkım.
Yavrum bişi diycem yanlış anlamazsan.
Söyle sevgilim bir sorun mu var? Pınar alırmısın çiçeği elimizden.
Pınar koşup aldı elleri birleşip bakışıyorlardı. Polat yanağından öptü sevdiğini.
Güzelim benim karabibere alerjim var istediğin baharatı doldur o tıkıyor hastanelik olmayalım en mutlu günümüzde.
Hıhh Allah'ım korusun iyiki dedin aşkım koymam geç hadi.
Hoş beş muhabbetten sonra Osman bey konuya girmeden kahveler gelmişti. Herkes Polatın yüzüne bakıyırdu. İlk yudumda yüzünde güller açmıştı.
Kahvesi bal gibiydi kıyamamıştı sevdiği ona.
Osman: Toprak oğlum bu haytaya kıyamadığına göre Demir ne diyorsun Allah'ın izniyle tamamlıyormuyuz evlatlarımızın mutluluğunu?
Demir: Tamamlıyoruz kardeşim hayırlı olsun.
Eller öpülmüş söz-müzik nişan aynı anda takılmıştı. Sırada nikah eşya muhabbeti olmuş herşey gençlerin isteğine bırakılmıştı.
İki hafta sonra imam nikahı, sonraki hafta yakın çevre ile nikah kıyılıp Antalya ya yolcu edilecekti gençler.
Toprak izni önümüzdeki hafta bittiği için o erkenden gitmek zorundaydı. Eşyaları zaten yeni olduğu için sonra keyiflerine göre seçmeye karar verdiler.
Şimdi verandada nişan pastalarını yiyordu iki genç.
Mutlumusun sevgilim?
Çok mutluyum, sen değil misin?
Mutluyum yavrum sadece aklımda bişi var ve ben hep sana açık olmak için söz veriyorum şuan miladımız olsun güzelim.
Çok seviyorum seni Polatım.
Bende Toprak bende... Askeriyede olanların bizi evliliğimizi etkilemesine izin vermeyelim. Namın senden önce geliyor.
Polat bak...
Yavrum sorun değil asla bilerek beni ezmeye çalışıcağını düşünmedim. Olaki alınırız kırılırız bunu konuşarak çözelim. Önce bir birimeze güvenelim söz mü?
Söz aşkım söz.
Aşkın yiycek o dilleri ahhh ahhh.
Bölüm Sonu...
Nikah faslını uzatmak istemiyorum. Kısa kısa yazıp direk yazıp askerlik bölümüne geçmek istiyorum.
Yeni bölümde görüşmek üzere✌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rütbelim
Literatura KobiecaParalel evren, eşçinsel bir kurgu. Eşçinsel evliliklerin olduğu kadın erkek cinsiyetinin yanında erkeklerin hormon testi ne göre doğurgan, yada baskın kabul edildiği. Yazarın en sevdiği erkeklerin doğuda bildiği, iki askerin evliliğin anlatıldığı...