b. 8❤️‍🔥

1.1K 92 59
                                    


Sen benimsin! Benim olanı saklayamazsın bunu sakın aklından çıkartma yavrum. Bu odaya benim olmak için girdiğin anda artık sana ait hiç bişi yok!

İradende benim ve benim tek görevim bebeğimin aldığı tüm zevk lerden emin olmak!

______________________________________

❤️‍🔥

Elleri ile bacak kaslarını okşuyordu dudakları göbeğinden anoreksine dil darbeleri vururken aslında eşini yatakta sabit tuttmayı amaçlıyordu.

Ellerini sert penise getirip küçük tokat darbeleri ile hareket etmesini, yaladığı acının hazzin harmanlanmasını sağladı.

Dur dediğin an dururum yavrum. Senden önemli hiç bişi yok.

Eli ile okşuyor çoktan gelen zevk suyunu tüm penise yediriyordu.

Durma ahhhh sakın...

Emredersiniz komutanım!

Bir anda zevk uçurumundan yuvarlanıp ellerini kendisini emen eşinin saçlarına atıp daha çok bastırmamak için zorlarken buldu.

Okadar hızlı ağzının sıcaklığında eriyordu ki çok sürmedi gelmesi.

İlk geceden bebek istermisin bilmiyorum aşkım? Prezervatif li yada değil.

Tak bu hazzı çok uzun süre yaşamadan bebek yok!

Aferin azgın karım benim. Şimdi hazırsan giriyorum serbest bırak kendini.

Ihhh yavaş ol.

Dudaklarını birleştirdiği anda kalın sert erkekliğini dibine kadar soktu Polat. Dilini çekiştirdi ağzının içinden.
Çin'deki dolulukla baş etmeye çalışırken kocası dilini emiyor sakso çekiyordu ona.

Alıştığını gevşemek deliğinden anlayan adam küçük küçük geri çekilip içine yeniden yeniden girdi.

Sırtının çizik içinde olduğundan adının Polat olduğu kadar emindi. Toprak zevk çıplıkları bırakıyor eşine kendini dağa çok itiyordu.

Bir süre sonra ikisi karşılıklı boşaldığında içinden çıkmadı Polat üzerine uzandı ağırlığını vermeden.

Alnını öpüp içinden çıktı. Prezervatifi bağlayıp kenara bıraktı.

Polatımmmm bu bu bambaşka bir şeydi. Çok seviyorum seni.

Bende güzelim bende çok seviyorum. İlk geceden yeterince yordum seni. Az nefeslen duş alıp uyuyayım ama çıplak!

Neden çıplak kocam?

Sabah ilk olarak içine gire bilmem için karıcım. Sabah sexi denemeyelim mi?

Seninle herşeyi denerim ben.

Toprak... Toprağım. Çok seviyorum adam seni çok.

❤️‍🔥Bitti

İki gün boyunca Toprağı yataktan, kendini Onun içinden çıkartmamıştı Polat.

En son ertesi gün Karargâhta rezil olurum dediği için eşine hak verip uslu durmuştu.

Güzelim ağzın var mı?

Sevişmek yok koca adam yok!

Hahaha ondan demedim güzellik ya ilaç sürelim mi? İyiysen dılarda yiyelim yemeği bira hava alırız diye düşünmüştüm.

RütbelimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin