Levent: Değil karizması var Batının. Hihhh nerden bildin Toprak abimi dedi.
Demedi abin, Batı gelip izin istedi sana açılmak için. İzin verdim tehtitte ettim. Sen bizim kıymetlimizsin Levom kimse üzemez seni.
Levent gözleri dolu dolu yola döndü. Arka koltukta sessizce onları dinleyen Toprak kızının ne kadar şanslı olduğuna şükretti.
_______________________________________
Toprak 6. Ayını dolduruyordu. Birol denen şerefsizin rütbesi sadece Teğmenliğe kadar inmiş olduğu için Polat onu gözünün önünden ayırmıyor türlü taktiklerle canından bezdiriyordu.
Hadi teğmen hadi örnek olucaz örnek! Daha hızlı koş!
Birol aniden durup sırtındaki çechizatları yere fırlatmıştı. Polatta şaşırsada belli etmedi.
Birol: Tüm bunlar hepsi bir ezik asker yüzden öyle mi? Napayım yetimse ha yeter bezdim tavrınızdan!
Batı yerinde hareketlenince Polat onu durdurmuştu.
Batı: Karakter yoksunu köpek! Ağzına almanı yasaklıyorum lan yasak sana!
Birol: Karşında er yok asker!
Kes! Seninde karşında er yok şerefsiz.
Birol: Rütben ve baban olmadan çık çıkabiliyorsan karşıma komutan!
Tamam lan 10 dakika sonra kapalı salonda ağzın burnumla yer değiştirdiğinde ağlama Teğmen.
Birol: Vurdum diye babana ağlamıycaksan okeyim ben.
İşim bittiğinde siktirip gideceksin burdan duydun mu? Tüm bölük şahit defolup gideceksin!
Birol: Kazanırsam rütbeli geri vericeksiniz!
Söz lan itoğlu it!
.
.
.
Kapıyı çalmadan içeri giren askere uzandığı yerden tam kızıcaktı ki askerin yüzü kreç gibiydi.Ne oldu ne bu halin asker? Dingonun ağırınanı giriyorsun ayrıca?
Asker: Ko.. Komutanım, Polat komutan ve Birol it.. Komutan yani dövüşücek.
Ne diyorsun ne dövüşmesi ?
Asker olanı biteni hızlıca anlatınca Toprak Leventin yardımı ile koltuktan kalktı. Yüzü düşen çocuğa hitaben,
Levom sakın o güzel ağzını yorma beni sinirlendirme!
Levent: Emredersiniz komutanım.
Yürü levom yürü abin cozuttu. Demiyor hiç benim kocam hamile doğurur allah korusun.
Levent: Demiyor komutanım.
Levent!
Levent: Ne desem kızıyorsun Toprak abi!
Topaç gibi oldum offf koşamıyorumda levom çirkin mi oldum ben?
Levent konudan konuya geçişlerin hızına artık alışmıştı. Hiç garipsemeden adapte oluyordu.
Levent: Keşke senin şimdiki halinin yarısı kadar güzel olsam.
Yerim çocuk seni yerim. Önce kocamı çiğ çiğ yiycem!
.
.
.
Batı: Komutana kim öttü lan?Kafasını Batının baktığı yöne çeviren Polat korku ile konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rütbelim
ChickLitParalel evren, eşçinsel bir kurgu. Eşçinsel evliliklerin olduğu kadın erkek cinsiyetinin yanında erkeklerin hormon testi ne göre doğurgan, yada baskın kabul edildiği. Yazarın en sevdiği erkeklerin doğuda bildiği, iki askerin evliliğin anlatıldığı...