Kocam.... Çok acıycak ama yarın.
Uyu bebeğim sabah yeniden krem sürerim. Çok özür dilerim tutamadım kendimi.
Saçlarına konan öpücüklerle uykuya teslim oldu Toprak iliklerine kadar sevildiğini hissederek.
_______________________________________
Polat, Sabah topallıyarak yürüyen eşinden defalarca özür dilemiş bebek gibi ilgilenmişti.
Güzelim yeni evliyiz biz utanıcaksa annem utansın ya. Gelip çöküyor bebeğimle arama!
Polat ağlarım bak susmam. Deme öyle Vedat anneme rezil olucak olan benim.
Tamam bir iki gün otele bırakırım sonra gelir bize. Gidip alıyım havalimanından.
Toprak iç çekmeye başlayınca eli ayağına karıştı Polatın.
Yavrum sakın benim eşekliğim. Ağlama ne bok yiycem bilmiyorum sen de onu yapıcam.
Bu çocuk benim sonum olucaksa olsun be. Şu şirinliğe bak off bu bana her şeyi sike.. Seve seve canım yaptırıyor.
Komutanlar ağlamaz pis adam ağlattın beni. Annemi otele mi yollıycaksın utanmaz.
Yok demedim bişi ne desem bana giriyor.
Yaaa dün gece içimden geçmeseydin böyle bir derdimiz yoktu.
Pişman mı oldun? Ben seninde hoşuna gidiyor... Kusura bakma. Ben gidip annemi alıp geliyim. Geç oldu beklemesin.
Polat... Yanlış anladın ama gitme.
Saçını öptüm yinede kıyamıyordum işte aşk böyle garip bir duygu.
Üzülme sen geç kaldım.
Polat...
.
.
.
Vedat annem bir onu bir beni öpücüklere boğuyordu.Vedat: Uçağa almıyorlar herşeyi bende dedim ki Hikmet'e aman gider yakışıklılarıma orda yaparım.
Kıskanmış öyle diyor dün.
Vedat: Ona da dedim bu Osmanın işleri ne işimiz var yeni evli çocukların evinde.
Bencede hakkaten birde önden gelmişsin ne ayıp.
Anne sen bakma bak valla ben çok mutlu oldum. Polat ya niye öyle şaka yapıyorsun?
Vedat: Güzel oğlum ben alışkınım buna sen bak keyfine. Ya işin aslı ben başka bir nedenden önceden gelmek istedim.
Hayırdır annem?
Vedat: Moral bozup karalar bağlamak yok anlaştık mı?
Anne korkutuyorsun beni lütfen söyle.
Vedat: Geçen ay sol kolum çok ağrıyordu babanı biliyorsun evham yaptı tabi. Gittik arkadaşına minik bir kitle... Polat yapma balım.
Polatın gözleri dolmuştu. Annesi çok kıymetliydi onun için.
Sonuç ne? Ne yapılması lazımsa hemen bak annem beklenmez o işler.
Vedat: Ayy körle yatan şaşı uyanmış! Toprağım baktırdık minik bir operasyon yapılıcak. İstedim ki burda sizi görüp öyle yaptıralım.
Anne delimisin? Babam nasıl kabul eder aklım almıyor derhal olucak o operasyon burda hemde.
Aynen ne beklemesi ben bebekler gibi bakarım sana annem.
Vedat ağlıyordu çok ama çok şanslı hissediyordu kendini. Kıymet gördüğü bir eşi ve oğlu varken şimdi bir evladı daha olmuştu.
Şşşttt ağlama bakim kocana derim ha.
Sahi o nerede seni tek yollamazdı?Vedat: Küstü o bana. Erteledim diye işte.
Oyyy arayayım oda rahatlasın. Çok seviyorum seni annem çok muahhh.
Toprak ve annesi kucak kucağa sarılmışken oda mutfakta çay koyarken babasını arayıp çağırdı yanlarına. Gece yola çıkıcağını söyleyip kapattılar.
.
.
.
Operasyon kısa sürücekti biyopsi temiz çıkmış ama riske atmamak için kitleyi temizlemeye karar vermişti doktor.Sevdiğimi böyle çaresiz görmek çok can yakıyormuş. Osman babamda ondan farksız değil. Annem ve babamda gelip destek olmak istediler.
Demir: Osmanım al kardeşim.
Osman: Eyvallah... Çok kalmadı mı Polat?
Yok babam bir saat dedi doktor daha yarım saat oldu.
Osman: Bana bir ömür gibi geldi be aslanım.
Elini elime kilitledi, başı omuzumda kokusu bile sakinleştirici. Babam... İlk kez onu omuzları düşük görüyorum.
Üzülme sevgilim annem çok güçlü.
Güçlü benim annem yavrum da, ben değilmişim galiba ne dersin?
Duymamış gibi yapıcam çünkü çok saçma bir varsayımdı! Benim kocam en güçlüsü tıpkı anne ve babası gibi.
Seni çok seviyorum güzelim.
Sevmen şart yani. Çok sevilesi bir insanım ben.
Yüzümü güldürenim iyikimizsin.
Doktor ameliyattan çıkmıştı. Başarılı bir operasyon bir gece sonra çıka biliceğini söylemişti.
Osman Demir'e ve herkese sıra ile sarıldı. Şükrediyordu eşi iyiydi.
Hikmet: Siz eve hepiniz ben kalıcam kardeşimle itiraz kabul etmiyorum. Vedatla öyle anlaştık biz.
Vedat: Lütfen hayatım ertesi gün denetim var. Çocukları sitrese sokmayalım bak iyiyim.
Osman: İyi ya medem sabah erkenden geliriz zaten. Vedat...
Vedat: Söyle hayatım.
Osman: Teşekkür ederim.
Vedat : Ne içindi bu teşekkür?
Osman: Hayatımda olduğun, bana şahane bir evlat verip onu yetiştirdiğin ve en önemlisi... Beni bırakmadığın içindi canımın içi.
Vedat: Romantik komutanım benim. Bu odadadaki herkes ilk önce sen iyikimsiniz.
Polat bunlar çok tatlı ağlıycam ben.
Bir ömür böyle olalım tek dileğim bu yavrum.
Amin....
Bölüm Sonu.....
Yeni bölümde görüşmek üzere ✌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rütbelim
Literatura FemininaParalel evren, eşçinsel bir kurgu. Eşçinsel evliliklerin olduğu kadın erkek cinsiyetinin yanında erkeklerin hormon testi ne göre doğurgan, yada baskın kabul edildiği. Yazarın en sevdiği erkeklerin doğuda bildiği, iki askerin evliliğin anlatıldığı...