b. 10

759 84 22
                                    

Yok ben bunu döverim de hem kız yakışı kalmaz, hemde babası komutanım.

Polat abi Jale bırakalım da Polat abin karar versin!

Bayıldım konutanım, eşim mi söyledi en iyi o tanırda beni.

Jale: Ne sende mi evlisin? Olsun mahkemeler bunun için var boşanırsın hehehehe.

Jale!!!!!

Jale: Evde yokum....

_______________________________________

Evlerinde Toprak mutfakta yemek yaparken Polatta ellerini beline sarmış, boynuna kafasını kedi gibi sokup eşini izliyordu.

Yavrum sofrada hazır başka bişi lazım mı?

Hıı lazımda o bu saatten sonra benim işim.

Ne güzelim emret yapalım hemen.

Yok aşkım bu mantılara güveniyorum. Biraz göbek yapmam şart böyle önüne gelen asılıyor.

Hahaha bebeğim kıskançlık çok yakışıyor sana da..

Da derken aşkım hım da eki niye kullandın? Sen şimdi beni hep kıskandırıcakmısın?

Toprağım yavrum serin gel. Küçük bir kız çocuğu hem ben dedim Binbaşıya o halledicek.

Aniden çipil çipil gözleri ile bakmaya balşadı eşine. Bu kez beline darılan oydu.

Ne dedin ki? Lütfen söylesin benim kocam olduğunu kızına lütfen!

Yavrum sen iste cihana duyururum. Bu kadar canını sıkıyorsa niye demedin? Babamların fikri elbette önemli ama senin fikrin kadar değil. Şimdi söyle kocana ne yapsın.

Öpsün beni yanımdasın başka hiç bişi gerekmiyor. Kıskandım elimde değil çok seviyorum seni.

İstediğin emirdir bebeğim. Bende çok seviyorum seni.
.
.
.
Çift sıra olun! Çavuş ne bunların hali! Derhal kendinize gelin burası asker ocağı önümüzdeki ay denetlemede rezil mi olalım ha!

Hayır komutanım!

Uygun adım marş eğitimleri ikiye çıkarttım!

Askerler homurdanmaya başlayınca sesi dahada gür çıktı Polatın.

5 tur ekstra 100 şınav! Devam edin duyamıyorum sizi! Çavuş ayrılma başlarından.

Polat burnundan soluyordu. Anlaşılan bebeği ona sert görünmemek için bu haytaların ipini geçmek bırakmıştı. Bağladı sorun değildi.

Karşıdan ona neler olduğunu sorgulayan bakışını takınmış eşini görünce adımlarını hızlandırıp kendilerini izleyen askerleri de hesaba katarak esas duruşa geçti.

Hayırdır üstteğmenim ne bu öfke?

Komutanım iyice salmışlar kendilerini önümüzdeki ay teftiş var. Bira koşmak zihinlerini açar.

Toprağın yüzü asılmıştı ama belli etmemeye çalıştı. Eşini onun askerlerini yetersiz görüyordu.

Anlaşıldı Teğmenim siz işinize döne bilirsiniz.

Komutanım buyrun bir kahve ikram edeyim size.

Gerek yok.. İşler.. İşlerim var daha sonra Üsteğmemim.

Yanından hızla uzaklaşan eşinin haline anlam veremedi Polat. Hızla odasına gidip kapıyı kapattı ve eşini aradı.

Efendim.

Yavrum odamda bekliyorum.

İşim...

Toprak yaktırtma bana askerliğimi odamdayım güzelim, bekliyorum.

Geliyorum.

Kısa sürede odaya gelen eşi ile kapıdaki postasına iki demli çay söyledi ve selam vererek eşini koltuğa buyur etti.

Yerdeki çakıltaşlarının harika birleşimini incelemek bitti ise seni dinliyorum.

Bişi yok sen beni çağırdın, üstelik emrederek!

Toprak... Komutanım çaylarda geldi buyrun başka bişi isterseniz getirttirelim.

İçeri giren postası ile susmak zorunda kalmışyı.

Teşekkürler yeterli bunlar.

Çıkabilirsin asker kapıyı kapat ses çok.

Asker: Emredersiniz komutanım.

Toprağım... Neye gücendin?

Toprağın sert bakışı ile cümleyi yeniden kurdu.

Neye gücendirdim bilmeden sevdiğimi söyleki hatamı telafi edeyim.

Polat sen benim askerlerimi yani eğitimimi beğenmiyor musun?

Polat yerinden kalkıp eşinin yanına oturup ellerini öptü uzunca.

Yavrum o nasıl kelam öyle? Ne demek beğenmemek? Sen çok disiplinli mükemmel bir komutansın.

Eee o zaman niye at beygiri gibi koşuyor bu çocuklar bugün?

Canımın içi kocam bana sert gözükmemek için  bunların ipini azcık salmış. Bende onlara hatırlattım kimin askerleri olduklarını. Yani senin askerleriniz.

Azcık saldım çok mu salmışım aşkım?

Ya yerim yerim seni adam. Azdan çok olmuş olabilir. Babamlar bizimi görücez diye araya denetim sokuşturmuş olabilirler. Annem söyledi önümdeki ayki denetimde babamda var.

Yok artık denetime Tümgeneral gelmez delirdi mi babam?

Polat ellerini ensesine götürüp biraz mahçup karıştırdı orayı.

İşin ucunda sen varsan işler değişir tabi...bittik biz aşkım bittik. Bu mallar rezil edicek beni.

İzin vermem yavrum. Hem her yer bal dök yala düzen yerinde. Bir iki haftaya hizaya sokarız bunları bitti gitti.

Yaparız dimi aşkım?

O iş bende bebeğim sen üzülme.

Telefon çalınca derhal açtı. Arıyan Binbaşı olınca resmen adam yanlarında olmasada hazır ola geçen eşine gülmeye başladı Toprak.

Emredersiniz... İletirim.... Tabiki geliriz... Bir kaç gün önden demişti.... Bilginizde efendim... Emredersiniz!

Hahahaha çok tatlısın yerim ben kocamı.

Ya ya yaktı bu babamın evlat sevdası beni. Haber ver  yemeğe gelin mutlaka. Önce gelir o annen dayanamaz offf yavrum adım torpilliye çıkıcak neden ya neden!

Aşkım babanın kim olduğunun hiç. Bir önemi yok. Senin başarıların ortada bu yıl ki terfin bunun en büyük ispatı.

Senin şu itoğlu it arkaşın taş koymazsa  tabi.

Ya Veli özünde iyidir, yada ne bilim bana ters bir davranışı olmadı. Sana neden bu kadar takık onu hiç anlamıyorum.

Hazımsız piç çünkü. Sürekli babamı ima ederdi Harbiye'de sürekli! Sonunda hayatımda ilk defa babamdan bişi istedim. Beni onunla aynı ilden almasını yine buldu it beni.

Sevgilim... Ben bu kadar sorun yaşadığını bilmiyordum. Ama hiç merak etme, sana bulaşmasına katiyen izin vermem.

Hımmm koruyacak mı kocam beni?

Korurum tabi... Biricik kocamsın.

Öyleyim tabi has erkek!

İkili kahkayı patlattı sonunda biraz olsun gevşemişlerdi.

Bölüm Sonu.....

Yeni bölümde görüşmek üzere✌

RütbelimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin