Koniec I tomu

85 23 28
                                    

Drodzy czytelnicy!

Jest mi bardzo miło, że dotarliście do końca I tomu. Ogromnie dziękuję za wszystkie gwiazdki i komentarze, które zostawialiście pod rozdziałami. To dla mnie jako autora nie tylko ogromne wsparcie, ale również motywacja do dalszego działania.

Uwierzcie, czasem wystarczył jeden komentarz, żeby wbić mnie w fotel i zwrócić myślenie o 180°.

Dziękuję za każdą sugestię, przemyślenie, literówkę, ale przede wszystkim za wsparcie. Każdy z Was w jakiś sposób przyczynił się do udoskonalenia mojej książki, ale bez niektórych osób nie dotarłabym do tego miejsca.

꧁︵‿🟍‿︵꧂   

Herring_the_writer

Jesteś pierwszą osobą, z którą wzięłam udział w akcji "czytanie za czytanie ", a Twoja książka była pierwszą historią przeczytaną na Wattpadzie. Mam wybitną intuicję albo szczęście, ponieważ trafiłam na cudowną duszyczkę, która wspiera mnie codziennie na tak wielu poziomach, że nawet nie jestem w stanie tego opisać. Ale Ty wiesz...

WOparachGroteski

Kolejna duszyczka, bez której nie dobrnęłabym tak daleko. Nauczyłaś mnie wstawania o 4.00 rano i to właśnie wtedy pracuje mi się najwydajniej. Motywujesz mnie w chwilach zwątpienia, inspirujesz do pisania mroczniejszych fragmentów.

izostworek

Możliwe, że nie wiesz, ale Twoja polecajka, była nie tylko cudowną niespodzianką, ale przede wszystkim kołem ratunkowym. Pojawiła się wieki temu, kiedy animag dopiero raczkował, ale Ty w niego uwierzyłaś. Idealnie wstrzeliłaś się w moment zwątpienia i uchroniłaś plik przed: ctrl+A delete.

KlaraStarska

Rzuciłaś nowe światło na jeden z głównych wątków w animagu, który postanowiłam zmienić między innymi pod wpływem Twoich sugestii. Twoja pomoc i krytyczne uwagi, które przyjmuję z otwartym umysłem, już dawno wykroczyły poza sferę komentarzy.

A_9fternoon

Pomijając komentarze merytoryczne, w których wspierasz mnie technicznie, muszę wspomnieć o tych dotyczących samej fabuły. Jesteś jednym z najbardziej uważnych czytelników. Wyłapujesz smaczki, sugestie, detale i wczuwasz się w historię bohaterów. Twoje komentarze dodają skrzydeł.

꧁︵‿🟍‿︵꧂   

Jeżeli macie jakieś pytania dotyczące I tomu, coś było niejasne, niezrozumiałe to sekcja komentarzy jak zawsze jest dla Was otwarta. Planuję jeszcze jedną korektę animaga, więc wszelkie sugestie są mile widziane.

Zależy mi na udoskonaleniu opowieści, więc będę bardzo wdzięczna za feedback.🖤 Możecie umieścić go w komentarzu, albo napisać do mnie przez Social Media lub Discord.

To jeszcze nie koniec, więc z nikim się nie żegnam.

Pomiędzy Światami - Tom I: Przebudzenie animaga.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz