BP|2

2.3K 89 3
                                    

„Nic víc?" podivila se „Tak to bude hračka." usmála se a napila se vína.

Holka, ty ani nevíš, na všechno jsi teď kývla.

„Bude mi potěšením s tebou pracovat," usmál jsem se na ni a celou jsem si ji projel pohledem. Nebyla vůbec špatná. Ba naopak, lepší holku jsem snad neviděl.

„Co na mě tak civíš??" ušklíbla se a trochu se narovnala „Já vim, to dělaj ty čtyřky." no ty vole, tak ta je teda ostrá, nevim, nevim, jak dlouho tu s ní vydržim pouze pracovat.  „Chtěl bys, co?" ušklíbla se a nahla se ke mně. „Je to na tobě vidět." šeptla mi do ucha a mnou projela husí kůže. Polkl jsem a chystal jsem se, že něco řeknu, ale nějak mi to nevyšlo.

„Nechápu, co si to o mně myslíš." řekl jsem tak nějak jak jsem dokázal, ale měla pravdu „Se svými zaměstnanci nijak v blízkém kontaktu nejsem." podíval jsem se na ni přísně. 

„Takže náš vztah bude čistě pracovní?" optala se a já kývl na souhlas.

„Ano, nic víc v tom nehledej. Jenom práce. Budeš mít směny stejně jako já. Dám ti telefon, abys se mnou mohla být v kontaktu a budeš chodit sedět s holkama, myslím, že si budete rozumnět, mají taky tak proříznutou papulu jako ty." přivedl jsem ji na správnou úroveň a doufal jsem, že to více nebude rozebírat, opak byl ale pravdou.

„Takže po tobě mám uklízet tady mrdky, když ty si řekneš, pak to tu poklidit a nachystat tak, jak mi poručíš?" podívala se na mě a já s úsměvem kývl.

„S tebou to bude lehký, jestli to bereš takhle." podíval jsem se na ni a jen kývla. „Dělala jsi už něco podobnýho?" vypadlo ze mě nějak. Ani nevim proč. Prostě mě to zajímalo, odněkud tuhle kuráž mít musí.

„Jako jestli jsem po někom utírala jeho vlastní mrdky? Ne, to fakt ne. Ani v bordelu jsem nepracovala." pokroutila nade mnou hlavou a přehodila si nohu přes nohu.

„Tak proč jsi se najednou takhle rozhodla?" docela mě to zajímalo. Není moc holek, který by z ničeho nic šly pracovat do bordelu.

„Tohle je moje  věc a jestli ti ji budu chtít říct, tak ti ji někdy řeknu, teď to ale v plánu nemám. Taky bych se mohla zeptat na tu samou otázku tebe. Kluků, co dělaj v bordelu je totiž ještě míň." vyculila se na mě a  upila si vína.

„Však já do tebe taky nereju, abys mi to řekla, jen jsem se zeptal, protože mě to zajímalo, nepřijdeš mi jako holka, co by chtěla dát klukům na počkání." vydechl jsem a čekal jenom její reakci. Který jsem se už teď bál.

„A máš pocit, že bych si na sebe oblíkla podvazky, jehly a promenádovala se tu v průsvitný košilce?" koukla na mě pohledem alá myslíš to vážně a pak se usmála. „Rozhádala jsem se se svým teď už ex a pak jsem mu řekla, že bych radši šla do bordelu, než abych mu dala. No a on mě zná moc dobře, tak hned řekl, že bych do bordelu nešla, že bych nedala nikomu na počkání. No a já se sebrala šla jsem teda. Neřekla jsem, co tu budu dělat. Jenom jsem mu prostě řekla, že bych radši šla do bordelu, tak tu jsem." podívala se na mě a já na ni taky koukal.

„Aha, no kdybys potřebovala, tak ti pomůžeme, holky udělaj co budeš potřebovat a toho tvýho přítele shodíme s tebou. Když bys teda měla zájem." usmál jsem se na ni a ještě jsem chtěl něco dodat, ale ozvala se Miley.

„Calume, máš tu slečnu." řekla mile a já se usmál.

„Budeme muset skončit, ale až to tu ukončim, tak si ještě promluvíme." věnoval jsem ji jeden pohled,  sklidil jsem víno a sklenky ze stolu a narovnal polštáře na křesle.

bitch place||Calum HoodKde žijí příběhy. Začni objevovat