BP|3

1.6K 77 12
                                    

Z pohledu Victorie (která má pětky, za což se omlouvám)

„Hele, myslím, že támhleta je ta, co teď byla s Hoodem," mrkla na mě Aleisha a já se otočila jejím směrem, prošla kolem Miley, rozloučila se a odešla ven.

„Myslím, že tvoje práce právě začíná, tak hodně štěstí!" usmála se Abigail, já jí zabila pohledem, zvedla jsem se a vypravila jsem se k Miley, kolem ní, dozadu chodbou a ke Calumovi do jeho hnízdečka.

„Hey?" houkla jsem, když jsem vešla dovnitř. Nikde jsem ho neviděla, jen jsem spatřila jeho tričko válející se na podlaze. Sebrala jsem ho a položila ho na křeslo. Porozhlédla jsem se a všechno, až na rozházené polštáře bylo ok, narovnala jsem je, ale pak jsem si všimla zúženého prostoru dál, myslela jsem si, že tam je zeď, ale byla tam další místnost. Prošla jsem jí a vykulila jsem oči na velký dlouhý stůl.

„Pěkný.." vydechla jsem. Tady se to odehrálo... Hood se tedy nezdá.

Koukla jsem se kolem sebe a hned jsem si všimla kříže a kovový postele. Zastánce BDSM. Tohle bych do něj tedy neřekla. Vždycky jsem toužila to vyzkoušet, ale.... z myšlení mě vyrušila tekoucí voda. Porozhlédla jsem se a koukala po dveřích, z kterých šla.

„Hey, jsi tam?" houkla jsem, ale odpovědi se mi nedostalo. Mohla bych to prozkoumat, ale jasně řekl, že se mnou chce mít čistě pracovní vztah, ale oba moc dobře tušíme, že lhal. Ale budu ho respektovat. A kdo ví, jak by to všechno dopadlo.

pohled třetí osoby

Calum, který byl právě ve sprše a uspokojoval tak svoje tělo po fyzické zátěži, proháněl svoje myšlenky stejným směrem jako Victorie, která seděla na kovové posteli a prohlížela si to. Oboum se v hlavě hodil ten druhý. On chtěl ji, jakožto dost rozmlsaný v záležitosti co se sexu týče. Chtěl z ní vyšukat duši a smlsnout si na ní tak, že se týden kloudně nepostaví a ona chtěla vyzkoušet všechno, co právě kolem sebe viděla. Být uvázaná ke kříži a mučena slastí, nebo aby jí ukázal co všechno umí právě v tý posteli, na které teď právě seděla. Chtěla vyzkoušet techniky, o kterých se všude píše, kvůli kterým chodí všichni do bordelu, jenom, aby si to vyzkoušeli a poznali, co to je. Ne, že by ona chtěla to stejný, co ostatní, chtěla, aby to udělal on. Aby on byl ten, kdo jí bude mučit a poslouchat tak její vzdechy, chtěla aby se udělal z ní a z pohledu na ni dříve jak on.

Ani jednomu se nedařilo svoje myšlenky zkrotit i když se pokoušeli a několikrát se napomínali. Ve stejnou chvíli se rozhodli své konání změnit. On vypnul vodu a vylezl ze sprchy. Ona se zvedla z postele a zamířila si to ke stolu, že ho uklidí.

Uvázal kolem sebe ručník a vydal se ke dveřím, ke kterým na neštěstí zamířila i ona v domnění, že by tam mohl být kutloch s nářadím, kterým by to tu uklidila.

„Fuj!" vykřikla, když otevřela dveře a lekla se ho. Její srdce zvýšilo svou aktivitu. Vyděsil ji totiž k smrti. Stiskla si pravý prso, které někde v hloubi své ukrývalo její srdce a vydechla.

„Copak máš problém s kozama, jako kluci s pérem?" nemohl si nerýpnout. Přeci jenom ho viděla jenom s ručníkem kolem pasu a jeho tělo není ledajaké. Má toho už dost za sebou. Byl na svoje tělo moc pyšnej a nejenom na tělo.

„To určitě. Z tebe jako? Z čeho ty jsi spadnul?" snažila se mu snížit jeho ego, ale věděla, že vlastně nebyl od pravdy daleko. Tělo má pěkný, to se mu musí nechat. Když se nad sebou zamyslela, docela ráda by z něj ten ručník strhla.

„No já teda tebe vidět jenom v ručníku kolem pasu, tak mi stojí a jen tak nepoleví." dodal, prošel kolem ní a zamířil si to ke skříni.

„No hahaha, jsem se teda nasmála. A aby ti bylo jasno, mě s ručníkem kolem pasu nikdy neuvidíš!" zabíjela ho pohledem.

„Bych si nebyl tak jistej." pronesl si poznámku spíše pod nos, ale ona to slyšela. A sama pro sebe si říkala, že když tvrdil, že mezi nimi bude pouze pracovní vztah, takže lhal. Snaží se potlačit svoje chutě, aby dokázal že se mílí a ona dělala to samé, ale jak dlouho jim to vydrží, to nevěděli ani oni sami.

„Čím to tu mám uklidit?" přešla radši na jiný téma a udělala tak dobře, protože on si zase v hlavě šrotil jednu z jeho hlášek.

„Támhle," vydechl a ukázal vedle dveří od koupelny „je kutloch, tak tam si vyber co budeš potřebovat." uculil se na ni, „Nejspíš si předtím chtěla jít asi tam." dodal a Victorie přikývla. Otevřela ty dveře, který chtěla otevřít už předtím a vlezla dovnitř. Bylo tam docela dost věcí. Od hadrů, kýblů, smetáků po různý čističe a prostředky. Našla si gumový rukavice, napustila si do kýblu horkou vodu s jarem, vzala si hadr a vydala se čelit své práci. Umyla stůl, na kterym si dala záležet a dala si přitom pozor, aby se pořádně ohýbala. Doufala, že jí čumí na prdel. Dělala to, aby se mu pomstila za to, co řekl, s ní si totiž nikdo hrát nebude.

Calum seděl na gauči a koukal na ní. Sliny se mu zbíhaly. No, kdyby jenom sliny, honily se mu všelijaký možný chutě. Myšlenkama byl do ní tak zažranej, že ani nepostřehl, že jeho kamarád by chtěl z jeho trenek ven.

Když domyla stůl, vrhla se na oddělávání smyček a provazů ze stolu, k čemuž se skláněla ještě víc. To už Hood nevydržel a odešel. Nemohl se na ní dále koukat.

Postřehla to, že odešel, tak se vysrala na provokaci, komu by to asi dělala a dokončila to normálně. Vyčistila vibrátor a pak vše uklidila tam, kam si myslela, že to patří. Posadila se na gauč, zapla televizi a čekala, až přijde.

Pomalu jí to čekání přestávalo bavit, protože čekala skoro půl hodiny a on stále nikde.

„Máš tohle u mě." šeptl na Aleishu, když vylezl ze sprchy, pohladil ji po tváři a opustil její komnatu. Musel si Victorii vyšukat z hlavy a ona mu v tom pomohla. Doufal, že už to Victorie uklidila a nebude ho dále provokovat. Kdyby se mu nelíbila, nejenom teď postavově, ale i povahou, tak by ji tam přetáhl hlava, nehlava, ale jasně řekl, že budou mít jen pracovní vztah, a tak to hodlal udržovat co možná nejdéle.Netušil, ale do čeho všeho se pouští.

„No to je taky dost!" odfrkla si Victorie, když dorazil. Otočila se jeho směrem a zabíjela ho pohledem. Vyndal si z ledničky pivo a s ním se vydal na gauč k Victorii.

„Promiň, ale Aleisha to jinak neumí." odprskl si a ona na něj s údivem koukala.


mrzí mě, že jsem přes dva týdny nic teď nepřidala, ale byla jsem mimo signál a wifi taky nebyla, takže se omlouvám -_-

teď budu jen doma, takže díly budou :) 

Chellina^^

bitch place||Calum HoodKde žijí příběhy. Začni objevovat