BP|22

470 32 2
                                    

,,Vůbec se mi nechce zpátky do města." povzdechla si. Nechtělo se jí do jejího malýho kutlochu, do práce, do rušnýho města. Chtěla být tady. S ním. Nešlo to. Musela svůj život vrátit do normálu. Bála se toho.

Jak jí teď vůbec bude brát, jak to mezi nimi bude? V práci v osobním životě... Netušila, jak se všecko vyvrbí, buď se to posere a nebo se to posere. Jiná možnost u ní ani nebyla. Vždycky se všecko poslalo.

,,Můžeme brzy podniknout další výlet." položil ji ruku na stehno. ,,Nebo spíš útěk od reality." posunul svou ruku výš, až ke kraji jejich volných šortek. Victorie nic neříkala, byla potichu. Čekala, co bude dělat dál. 

On potom ale taky nic neřekl, čekal, co odpoví. 

Pomalu projížděli městem a přibližovali se k jejímu domu.

,,Půjdeš nahoru?" šeptla tiše doufajíc, že bude pro.

,,Rád." usmál se, vystoupili z auta, Calum si ho zamknul, vzal ji tašku a pomalu kráčeli k baráku.

,,Vy nemáte výtah?" sklesle se zamračil, když vešli dovnitř. 

,,Bohužel." řekl tiše Victorie a pomalu začala šlapat ty všecky schody až nahoru.

,,Příště si ber míň věcí, kdo to má pak tahat!" houknul na ni ze srandy.

,,Ty!" křikla na něj a odemkla. Hned jí přiběhli přivítat Lottie, Nendy a Dexter, Lorra křičela z dálky.

,,No nazdár!" podrbala všechny tři za učima a pomazlila se s nima.

,,Pěknej zvěřinec máš." usmál se na ni a dřepnul si ke dvoum psům a kočce.

,,Ještě mám papouška a želvu." nahlala svou zvěř zpátky do bytu a postavila se.

 Vzala si od Caluma tašku a usmála se na něj. ,,Děkuju za tu tašku, uvidíme se zítra v práci." líbla ho na tvář a chtěla zavřít, ale on byl rychlejší.

,,Jsi pěkná potvůrka!" přitáhnul si ji k sobě a dýchal ji do obličeje.

,,Pokud chceš, aby to mezi námi fungovalo, drž se jednoho pravidla. Nejsem šukací panenka. Jeden šuk ti za den stačí." přecedila skrz zuby a šla do bytu.

,,Nepotřebuju teď sex." usmál se na ni, zabouchnul za sebou a šel za ní.

,,Nabídla bych ti něco k jídlu třeba nebo tak, ale moc toho tu nemám." mykla rameny a donesla si tašku do koupelny. ,,maximálně tak psí salám nebo granule." houkla na něj z kuchyně. ,,A ňáký ovoce, ale nevypadá už moc přátelsky a navíc Lorra by nebyla ráda, když bys jí ho sněd.

,,Kdo je Lorra?" křiknul ji. Otevřela jsem klec a pustila ji.

Rozevřela křídla a letěla do obyváku.

Calum ležel na gauči v obložení její velké smečky zvířat.

,,Náhodou Avu ti donýst ještě nemám?" vykřikla Victorie pobaveně a sedla si na kousek pohovky k němu.

,,Ahoj, kdo jsi?" optala se ho Lorra, když si sednul a dával konečně pozor.

,,Jé ty máš mluvícího papouška." usmál se a natáhl se k ní, chtěl ji asi pohladit. Klovla ho. ,,Au ty potvoro!" vykřikl na ní a stáhnul si rychle ruku zpátky.

,,Nemá to ráda." zasmála se mu Victorie a posadila se kloudně na pohovku.

,,Vyhlásila sis válku!" pohrozil ji prstem.

,,Ty! Nepozdravil jsi!" prskla na něj, sebrala se a odletěla. 

,,To je ale drzý pták!" zkrabatil obočí a pak se na otočil. ,,Je vidět, že má pěkný vzor." vypláznul na Victorii jazyk, ta se jen pořádně zamračila a pak ho bacila do hrudi.

,,Tak hele, abych na tebe neposlala zvířecí armádu!" vyhrožovala mu a pak se začala smát. ,,A že je velká!" roztáhla ruce. 

,,To abych radši už šel." usmál se a vstal, Victorie ho šla vyprovodit. 

,,Tak zítra, budu se těšit." obul si boty a chtěl už jít, pak se ale otočil.

,,Jsem myslela, že se ani nerozlou.." a zbytek věty se rozplynul v tom lehkém polibku.

,,Vždycky se loučím. Měj se." pohladil ji po tváři a než mu stačila odpovědět, byl už na schodech. 

Zalezla do bytu, dala najíst hladovým krkům a s telefonem v ruce se vydala do koupelny. Napustila si horkou vanu a vytočila Kathy. Musela ji poděkovat, že se postarala o její mazlíky, když ona nemohla a navíc taky si potřebovala pokecat.

Calum si to mířil rovnou domů, do sprchy a do postele. Jeho myšlenky zasahovaly až k ní. Nedařilo se mu jí vymanit z hlavy. Její úsměv mu tam hluboko uvízl a ať se snažil, jak se snažil, prostě to nešlo.

Když hodiny ukazovaly 8,57 AM, Calum už netrpělivě čekal na sedačce a doufal, že se ty pitomý dveře za chvilku otevřou. Chtěl zase vidět její zářící úsměv.

8,59 a jeho zorčičky se rozzářily, když se klika pohnula. Otočil se a začal koukat na televizi. 

,,Dobré ráno," usmála se na něj a vydala se dozadu, kde si odložila věci, Calum k ní hned přišel a pozoroval ji, jak se převlíká.

,,A jsi magor?" nechápavě se otázala, nechápala jeho chování. 

,,Po těch třech dnech mi chyběla najednou tvoje společnost." řekl tiše a přistoupil k ní.

,,Moje společnost nebo máš chuť si zamrdat?" zvedla obočí ,,To je totiž rozdíl." usmála se a přetáhla si přes hlavu tričko.

,,Co si o mně myslíš?" zamračil se a přitisknul ji na skříň za ní.

,,Pravdu jen. No mě je to jedno, klidně mě tu přetáhni, ale mysli na to, co jsem ti řekla." usmála se, políbila ho a rukou mu zajela pod tričko.

,,Nikdo neříká, že tě tu chci přetáhnout." hlasitě polknul a couvnul o krok dozadu, aby jí uvolnil ze sevření.

,,Dobrá, tak se tedy pustíme do práce." usmála se a v klidu se dooblíkla. Protože zatím nikdo nešel, tak si sedli k televizi.

,,Calume, máš tu slečnu." ozvala se Miley a oba se zvedli k odchodu. 

,,Jo jen připomínka, jestli chceš nadále spát i se mnou tak si laskavě s ostatními používej šprcky, nerada bych si pak připadala špinavě," mrkla na něj.

,,Ale no tak" zamračil se.

,,Zařiď se jak chceš, je to na tobě, měj se." poslala mu vzdušnou pusu a vydala se za holkama.



bitch place||Calum HoodKde žijí příběhy. Začni objevovat