Probudily je sluneční paprsky, které je hřály na končetinách. Večer se jim už nechtělo jít domů, a tak v objetí usnuli na louce na kterou dopadal měsíční svit. Pomalu se sebrali a přes starbucks to vzali domů. Dopoledne strávili společně v kuchyni a odpoledne uklízením nepořádku, který natropili, společným filmem a relaxem na terase. Večer Victorie nandala dostatek jídla zvířatům a jela s Calumem k němu.
Nejdříve mu vynadala, že má všude hrozný nepořádek, ale když mu ho začala uklízet zjistila, že vše je jen práce. Hlasitě si povzdechla a pak dodala že možná byla pro oba lepší předchozí práce. Což jí Calum okamžitě dostal z hlavy. Dali si společnou koupel a pak oba hned usnuli, aby načerpali energii do dalšího týdne. Ráno Calum hodil Victorii do práce a pak jel do kanceláře, kde mu dali nějaké letáky k rozvozu, takže strávil celý den v autě, v zácpě, protože město bylo ucpané. Do práce se ani nevracel, stavil se cestou domů na jídlo a pak se těšil, jak své zpocené a ulepené tělo umyje. Úterý strávil zrovna tak, a tak když před něj ve středu postavili obdobnou kupu magazínů, argumentoval tím, že už na to nemá. Na což se jen zasmáli a prozradili mu, že většinou si to už nikdo nevezme ani druhý den, takže překvapil a nezlobili se, když středu strávil v kanceláři a rozvážet jel někdo jiný. V práci skončil výjimečně dřív, a tak jel pro Victorii, protože mu opět chyběla. Tentokrát tam její šéf nebyl, tak se mu mohla i více věnovat a slíbila mu, že po práci se nechá unést. Calum si půjčil její klíče, jel obstarat zoo a pak k sobě, aby uklidil, cestou nakoupil, aby mohl uvařit něco dobrého a když už byl čas, tak byl jako na koni připraven odvést si Victorii k sobě. Když přijeli k němu, šla si dát po unavujícím dni koupel, Calum připravil večeři a stůl, zapálil vonné svíčky a čekal, až Victorie opustí brány koupelny.Večeře už byla hotová a víno se zchladilo, jen Victorii to nějak moc trvalo. Nakonec se přeci jen dočkal, když vylezla z koupelny v celé své kráse. Přišla za vůní a byla překvapená. Calum naservíroval jídlo a Victorie nalila víno, pak si s úsměvem na tváři oba vychutnali výbornou večeři.
„Víš, já jsem nad tím přemýšlel a dospěl jsem k názoru, že tohle naše nevídání mě moc nebaví," koukal jí do očí a držel její ruce v těch svých. Victorie jen souhlasila
„A co jsi vymyslel? Mě by třeba nevadilo, když bych měla doma tak skvělého kuchaře," usmála se, zvedla se a šla k němu. Políbila ho a pak sim u sedla na klín.
„To znamená, že bys se mnou chtěla bydlet?" otázal se, ale z její předchozí připomínky mu bylo jasné, že to tak myslela, Victorie mu nic neodpověděla, jen spojila jejich rty v jedny. Samozřejmě to jen u líbání neskončilo. Victorie byla hned bez trika a Calum též. Drtil její prsa ve svých dlaních a Victorie mu rozepínala kalhoty, trochu mu je stáhla a pak uchopila jeho ztopořeného ptáka do ruky a začala si s ním hrát. Calum jí svlíknul kalhoty a začal jí dráždit klitoris. Byla vlhká, že by mohla kropit květiny. To považoval za dostatečné, stáhnul si více kalhoty a ona mohla nasednou na jeho statný úd. V ten okamžik jí Calum sál rty, takže se žádný sten neozval, ale jen mu vzdechla do pusy. Byl spokojen, že ji může mít zase zevnitř. Dlouho spolu nespali, tak si to pořádně užíval. Držel ji za zadek, nadzvedával si ji, a tak si sám řídil tempo. Ona se mu hrabala ve vlasech a jazykem zápasila s tím jeho. Po chvilce jí zadek pustil a nechal jí, ať si vše řídí ona. Jednou rukou jí drtil kozu a druhou jí hrabal na zobáčku. Kroutila se tak moc, že měl strach, že z té židle spadne. Chytnul ji pevně za zadek a s penisem uvnitř jí se zvednul a opřel ji o zeď. Jednou rukou se opřel a druhou jí dráždil klitoris. Do toho sál její rty a boky přirážel proti těm jejím. Sotva popadala dech a na nohou se udržela. Netušila, čeho všeho je schopen. Věděla, že jde do finiše a on to taky poznal, avšak ještě nechtěl, aby se udělala, chtěl si to pořádně užít, měl chuť jí ještě potrápit. Vytáhnul ho a stáhnul jí na zem. Věděla, co chce a byla ráda, potřebovala si dát chvilku voraz. Strčila ho do pusy a chytla si ho jednou rukou za prdel, on ji začal šukat do pusy a ona ho dráždila jazykem. Pak se otočili a ona ho opřela o zeď. On ji chytnul za vlasy a udával si tempo sám. Nevadilo jí to. Když už věděla, že bude, vytáhla ho z pusy a jen začala po žaludu přejíždět lehce jazykem, druhou rukou mu mačkala kulky a on ji tahal za vlasy, vzrušovalo jí to, ale jeho víc.
„Chci si tě dodělat!" seknul, ale ona ho neposlechla, tentokrát ne. Tentokrát si ho chtěla vychutnat takhle. Začala mu ho znovu pořádně kouřit, nakonec mu ho ještě pohonila a když mu znovu jazykem přejela po žaludu, tak začal stříkat.
„Panebože" vyjeknul a pořádně vydechnul, Victorie ho strčila do pusy a pořádně mu ho vykouřila, přitom vše spolykala. Calum ji pak vzal do náruče a hodil ji na pohovku, kde jí roztáhnul nohy a strčil jí tam jazyk, chvilku jí dráždil jazykem, pak jí ale začal dráždit klitoris prsty.
„Chci, aby ses teď dělala sama," šeptnul jí do ucha a její prsty jí strčil do jejího nitra. „a pořádně, tak, jak to máš ráda," dodal a chvilku ji pomáhal, pak vstal a zamířil si pro vibrátor. Strčil ho do ní, jak jen se to vešlo a zapnul na nejvyšší program. Přitom jí líbal, drtil kozy a ještě dráždil klitoris. Byla celá udýchaná, prohnutá v zádech a on si s ní takhle hrál. Ale líbilo se to oboum. Nakonec jí párkrát přejel po klitorisu vibrátorem a pak jí tam strčil svoje péro. A došukal ji tak tvrdě, že její orgasmus museli slyšet i za oceánem.
Na sprchu neměla vůbec energii, ale byla zpocená, takže nakonec šli oba, aby ji mohl Calum podepřít. Umyli se a pak spokojeně usnuli.
Ráno ji hodil zase do práce a pak i on si jel plnit své povinnosti. Než se nadáli, byl tu pátek a s ním i společnost toho druhého. Dohodli se, že kvůli mazlíkům, půjde z domu Calum, takže si sbalil takový ty nutný věci a když jel Victorii v pátek vyzvednout, tak měl auto plné věcí, že si ani nemyslela, že je to jeho. Společně vynosili všechny věci, Victorie mu předtím vyklidila nějaké místo ve skříních, takže to společně nastěhovali a pak si jen užívali pocitu, že teď budou fakt furt už jen spolu.