„Tak to si můžeme plácnout," usmál se na ni a natáhl k ní ruku „jsem Gavin." Victorie jeho ruku přijmula tou svojí a též se mu představila. Vyměnili si na sebe kontakt a pak se rozloučila se slovy, že už bohužel musí jít. Za Kathy to včas už stejně nestíhala, ale přidala do kroku, aby na ní zbytečně dlouho nemusela čekat.
Kathy už seděla v jejich oblíbené restauraci a popíjela frape, Victorie si taky jedno objednala a pak se pustily do řeči. Victorie se snažila z Kathy dostat všemožné informace, jak probíhal její týden a co Patrick a jeho reakce na dítě. Moc kloudných vět se jí z ní dostat nepodařilo, ale co pochopila bylo to, že to pan otec ještě neví.„Nevím, jestli je to dobrý nápad," argumentovala celou dobu Victorie na každou větu, kterou její kamarádka dávala najevo, že to před jejím dárcem spermií utají. „Jednou se tě vlastní dítě bude ptát, kde má tatínka..." snažila se hájit Patricka, ale s Kathy to ani nehnulo. Byla rozhodnutá, že se stane matkou samoživitelkou a za svým rozhodnutím si pevně stála.
Když přinesli oběd na stůl, Victorie vše přestala vděčit a obě se plně věnovali talířům a jejich bohatému obsahu. Jedna si vychutnávala grilovaného lososa na červené řepě s kozím sýrem a opékanou bagetkou, zatímco druhá si hověla v lasagních s broskvovým kompotem a mléčným kompotem. Victorii se nad tou vražednou kombinací otáčel žaludek, ale byla ráda, že její těhotná kamarádka si dopřává štěstí, které jí s narozením dítěte hned přejme, až zjistí, že udělala chybu, když se snažila zatajit svůj stav před Patrickem.
Po obědě se vydaly ještě na zmrzlinu a cestou se stavily v pár obchodech, co se jim připletly pod nohy. Victorie pak z parku zavolala Calumovi se slovy, že sedí na jejich lavičce, tak jestli nechce dorazit. Čekala tam na něj se sluchátky v uších a když ho viděla v dálce se dvěma obrovskými kornouty zmrzliny musela se chytnout za břicho při myšlence, že do sebe dostane další kopu zmrzliny. Momentálně se cítila jako kus ledovce, který nutně čeká na Titanic, až s tím trochu hne.
Calum si to hned špatně vyložil a přiběhl k ní nadšením, že chce založit rodinu, tak chvilku debatovali nad jejich životy a budoucností až skončili u toho, že oba byli s hledáním práce úspěšní. On si našel místo u cestovní kanceláře a ona se mu svěřila o vodní restauraci. Že je to bar a že tam tomu šéfuje mladý klučina to radši vynechala, jinak by ji našel práci nejspíše v klášteře. Nad tou myšlenkou se musela pousmát, ale na druhou stranu, co jiného mohla dělat. Který kluk by uvítal takovou práci své přítelkyně. Když se blížila brzká večerní hodina, Calum doprovodil Victorii domu, dal ji pusu na dobrou noc a šel taky domů, nikdo tam na něj sice nečekal, ale těšil se, že se vrhne do prozkoumání prospektů k jeho nové práci.
Otevřel si pivo a usadil se psací stůl. Pustil si svou oblíbenou vinylku a začal si prohlížet všemožný katalogy cestovní kanceláře, která ho přijmula s otevřenou náručí. Byl rád za tu práci, zatím z ní byl tedy až moc nadšený. Vlastně to bylo úplně něco jiného, než čemu se doteďka věnoval. Zatím se pohyboval jen v tom, co mu bylo až moc blízké. Dělal to, co znal až moc dobře, ať už fotbal, fitko nebo bordel...
Vlastně zjistil, při asi desátém pivu, že jeho život doteďka stál úplně za hovno. Byl na sebe hrozně naštvaný, a tak se oblíknul a vyrazil do nonstopu poblíž jeho domu. Sednul si za bar, na místo, kde dříve trávíval spousty času a objednal si whisky. Nejdříve jednu, pak druhou, třetí, až to přestal počítat. Nakonec nevěděl ani sám o sobě, kde je, natož co je za den a jak se dostat domů. Slečna na baru z něj byla nešťastná a nemohla z něj dostat, kde bydlí. Jediné, co se mu podařilo zjistit byl nesmyslný blábol, který opakoval furt dokola. Nakonec ji napadlo že mele jméno své přítelkyně, a tak s pomocí otisku jeho prstu jí dokázala zavolat, uvést vše na pravou míru a zjistit adresu. Objednala mu taxi a se šoférovou pomocí ho i posadili na sedadlo, kde během cesty usnul.
Victorie celá nadšená na něj čekala a s těžkým přemlouváním si i uprosila pomoc řidiče. Společnými silami ho dopravili do postele, kde mu Victorie přichystala kýbl a pár prášků na hlavu. Sama šla spát na gauč, protože se chtěla vyspat, a ne se udusit výpary ze smradlavého přítele.
Ráno ho nebudila, jen mu napsala vzkaz a vyrazila za Gavinem, aby se domluvili jak s prací.
Během hodiny měli vše potřebné dohodnuté, vyřešené, sepsané, podepsané a připravené k nástupu, který měl být od dalšího týdne. Cestou domů se stavila na oběd v mekáči a pak už mířila rovnou domů, kde na ní čekal hotový poklad.Calum byl už vzhůru, jeho hlava byla nakloněná nad kýbl a ložnice voněla nádherným festivalovým aromatem.
„Promiň a děkuju, netuším teda, proč jsem skončil tady a jak jsem se sem vůbec dostal, ale evidentně ti dlužím mnoho." Snažil se trošku usmát, ale moc mu to nešlo.
„Barmanka mi zavolala, a tak tě poslala taxíkem ke mně, pak mi s tebou do schodů pomohl taxikář a usnul si jak při narkóze." Řekla bez emocí při otevírání oken.
„Aha, no děkuju, já jsem to trošku přepísknul a pak jsem už nemyslel," smutně si povzdechnul a následně si odplivnul do kýble pod ním. Zapil prášek vedle něj a opřel se o opěrku postele. Victorie se opřela vedle něj a snažila se zjistit nějaké informace o tom, proč se tak odrovnal. Calum si jí postěžoval na jeho život, jak moc velký debil byl, že si nevážil života, že mohl být rád, že mu bůh dal tu možnost být svobodný. To po pár minutách Victorii bavit přestalo, a tak ho dokopala do sprchy.
Čerstvě vysprchovaný se Calum svalil zpátky do postele a během chvilky usnul. Victorie ho nechala spát se s jejími psími mazlíky se vydala k rybníku kousek za barák. Když se vrátila Calum už u ní nebyl, místo toho na ní čekaly na stole růže a bonboniéra. Blbeček můj, proběhlo jí hlavou a pak se vydala uklidit ložnici, která smrděla jak nevětraný pajzl. Převlékla peřiny, vytřela podlahu a pak si šla dát sprchu.
Calum zase seděl mezi prospekty, letáky a veškerými informacemi, ale tentokrát bez piva. I on si domluvil nástup od příštího týdne, tak chtěl být do práce připravený. Zbytek týdne oba strávili na střídačku učením a tím druhým. O sobotě se vydali do zoologické zahrady spolu s Kathy, kde mimo jiné i Calum dokázal Kathy přesvědčit, aby Patrikovi řekla pravdu. Victorie nedokázala pochopit, jakto že on ji přesvědčit dokázal a ji se to nepovedlo. V neděli se s ním Kathy sešla a vše mu řekla a dopadlo to lépe, než čekala, takže nedělní odpoledne strávila Kathy s Victorií a oslavovali to, že její malý bude mít i tatínka. Ale zase všeho s mírou, Victorie se těšila na následující den v nové práci, takže šla brzy spát, aby mohla vstávat s dobrou náladou.