Ona si to zamířila do koupelny, pod proud horké vody a jeho kroky mířily do moře, kde se smočil a následně se protáhl. Potřeboval si zrelaxovat a trošku zmasíroval bolavý záda. Musel dát Victorii za pravdu, nebylo chytrý přenocovat ve dvouch na plážovym lehátku.
Ona zrelaxovaná a on taktéž se sešli v obyváku, kde už byla nachystaná snídaně. Cini Minis s jogurtem a teplý čaj. Pousmál se nad jejím geniálním nápadem a zasedl vedle ní. Natáhl se pro misku a pustil se do toho. Sliny se mu sbíhaly. Nebylo to jenom z jídla. Victorie seděla nalepená na něm s výstřihem, že jí byl vidět snad i pupík.
,,Co je dneska na programu?" prolomila ticho a otočila se na něj.
,,No mohli bychom si zopakovat včerejšek," uniklo mu a pak mu to došlo. Victorie se na něj koukala, ale nic nenamítala, spíše byla i pro.
,,Dobrá," řekla teda a napila se čaje. V tiše pokračovali ve snídání, až přerušil to ticho,
,,A nebo ne, mám lepší nápad." pronesl a šrotil šrouby v hlavě, jak to provede.
,,Co je lepší nápad, jak sex?" vypadlo z ní následně ,,Ups.." kapku se nevinně usmála ,,No co," dodala vzápětí a Calum na ni koukal s udiveným výrazem.
,,Tady chce někdo sex!?" ušklíbl se a otočil se na ni.
,,O nikom nevim," řekla tiše a pak odložila svou misku. Zadívala se mu do očí a pak položila svoje rty na ty jeho přibližující se. Přitáhla si ho k sobě na tělo a rukama mu zajela pod tričko, jemně mu hladila záda a on se jí vískal ve vlasech.
,,Jen ti chci poradit," dostala ze sebe slova, když se na chvilku odtáhla, on jí věnoval nejeden zamračený pohled. ,,měl by sis dojít pro gumu." řekla tiše a skousla si ret.
,,Náhodou to nebylo zas až tak špatný," dodal s úšklebkem a znovu ji políbil. Victorie ho pleskla přes zadek a odtáhla ho od sebe.
,,Padej!" bouchla ho do hrudi a on se teda nedobrovolně zvednul. Teda spíš se natáhnul do šuplíku vedle gauče, vytáhl jeden kondom a podal jí ho.
,,Stačilo říct," přecedila přes zuby a odložila kondom vedle na stolek.
,,Spokojená?" usmál se na ni, na odpověď nečekal a rovnou zaútočil na její rty. Přitáhla si ho blíže na svoje tělo. Doslova jí drtil kozy hrudníkem, ale nevadilo jí to. Spíš jí to bylo příjemný. Prsty mu kroužila pod tričkem a on se jí snažil dostat k rozepínání podprsenky. Nakonec přes všecku tu snahu se mu to přeci jen povedlo. Svoje dlaně přemístil ze zad na hrudník a její prsa použil místo antistresových balónků. Mezi zuby drtil její ret a ona svými nehty kroužila pod jeho trikem, ale jen do tý doby, dokud její hlavu nezaplavila myšlenka sundat mu ho.
A už letělo na druhou stranu obyváku, Calum nebyl o moc pozadu automaticky letělo i její tílko spolu s podprsenkou.
,,Ale, ale, pak kdo má chuť na sex," zašklebila se a svalila ho vedle sebe na záda.
,,No tak já to klidně přiznám. Jo chci sex a jo potřebuju ho teď a tady." mrknul na ni a stáhnul ji kraťasy, které odhodil dozadu za pohovku, přetočil je a nalehnul na ni. Rty ji líbal na krku, kde chvilkami kůži sál, takže vznikaly malé nafialovělé flíčky. Victorie se pod ním svíjela a cítila, jak vlhne, Calumovi mezitím pomalu tvrdla boule mezi nohama.
,,Tak co? Jsi dostatečně vlhká?" optal se, ale než to stihnul dopovědět a dočkat se tak odpovědi, už ji sám znal, protože jeho rychlé prsty si to zjistily sami. Strčil do jejího nitra rovnou dva najednou, slastný sten, který opouštěl její ústa umlčel polibkem, jazykem zajel snad ještě hlouběji než zajely jeho prsty a Victorie se pod ním kroutila blahem. Pomalu začal kmitat svými prsty a šukat ji, dráždit poštěváček a mučit ji návalem drsných polibků.
Měl dokonce dělat i co sám se sebou, protože její vzdechy ho dost vzrušovaly, chtěl ji už ošukat, tak moc po tom toužil. Už od prvního okamžiku, co ji dneska spatřil. Jak nevinně její nahé tělo leželo na tom jeho. Stačilo by málo a už by moc nevinně neleželo. Ale měl soudnost. Znásilnit jí tam by nedokázal.
,,Calume!" vzdechla a prohnula se pod ním, její vnitřní svalstvo se stahovalo a přicházel její vrchol.
,,Victorie," šeptnul ,,nesmíš se udělat!" šeptnul ji k uchu a políbil ji na krk. Prstama ji drsně šukal a ona se svíjela v křečích, snažila se poslechnou jeho slova, dělalo ji to problém. Byl tak dokonalej, že nešlo pozdržet orgasmus, který tak rychle přicházel.
,,Nezvládnu to," vydechla a narazila svojí pánví oprati jeho ruce.
,,Zvládneš," šeptl a políbil ji.
Mezitím co jí jeho jedna ruka doháněla k orgasmu, druhou rukou si stahoval kalhoty a trenky.
,,O bože," vydechl, když vytáhl svýho ptáka z kalhot. Bylo to pro něj úleva, byly sakra těsný! ,,Promiň, zlato," šeptnul, vytáhl z ní prsty a odtáhnul se. Místo toho se natáhnul pro šprcku a nasadil si ji. ,,Připravená?" mrknul na ni a ona se zamračila.
,,Kurva už dělej," vyjekla na něj a přitáhla si ho k sobě. Tvrdě do ni zajel a její ústa opustil hlasitý sten. Boky začal narážet oproti těm jejím, společně do sebe naráželi a vzdychali. Ona se pod ním svíjela v křečích a on se vedle ní tvrdě odrážel a snažil se celou svou hloubkou do ní zajet.
Líbal ji na krku, kousal ji bradavky, drtil ji boky, ona jemu škubala vlasy a škrábala ho na zádech a bylo jim fajn. Sdíleli dvě těla v jedno. Jejich hlasité vzdechy se plynuly celou místností a pohovka se pod nima prohýbala.
,,Calume!" vykřikla a tvrdě narazila svou pánví na tu jeho, její svaly se stáhly na jeho ptáka, do břicha dostala křeče a dech jí přestával stačit. Druhý orgasmus se blížil.
,,Ještě ne," šeptnul a zpomalil. Pomalu ji šukal a ona se pod ním svíjela v křečích. Mučilo ji to a on to věděl, ale nechtěl, aby se znovu udělala, ještě bylo moc brzo.
,,Nedokážu to!" vykřikla a v ten moment se jí vrchol dostavil, projel jejím celým tělem a skončil tím, že projel i tělem jeho. Vlna energie, která ji pohltila, ale nepohltila jen ji. Nějakým záhadným způsobem rozpoutala i vrchol u něj. Dech mu v ten moment přestal stačil a tělo mu přestalo fungovat. Krev vystřídal nával orgasmu. Nestačil přirážet a s vyšukanou energií se svalil na její lehké tělo. Hrudníky se jim střídavě zvedaly, nohy propletly do sebe a v objetí si hověli přítomnosti toho druhého.