BP|18

597 44 0
                                    

 Hrudníky se jim střídavě zvedaly, nohy propletly do sebe a v objetí si hověli přítomnosti toho druhého.

,,Co takhle vířivka?" navrhl Calum, Victorie se usmála a než se stačila postavit na vlastní nohy už ji držel v náručí a šel s ní nahoru na střechu.

Posadil ji do vody, zapnul relaxační program a posadil se vedle ní. Victorie měla zavřený oči a snažila se vstřebat to, co se za posledních pár hodin událo.

Vyspala jsem se dvakrát se svým šéfem. Blikalo ji pořád v hlavě a myšlenky ji vedly k tomu, že tohle všecko bylo špatný, že sem s nim vůbec neměla jet. Ale nechtěla si to připustit. Byla tady spokojená, zase na druhou stranu vyspala se s nejvíc sexy mužem, kterýho doposud spatřila, tak proč by měla vyvádět. Nakonec se teda spokojila s myšlenkou, že jí tenhle výlet jenom prospěje.

,,Co jsi vůbec měl na tom tvym programu?" prolomila ticho, když už s promluvami s tajnými myšlenkami v její hlavě skončila.

,,Chtěl jsem tě vzít na svou malou jachtu a jet se projet po moři a ukázat ti ještě jeden ostrov." usmál se na ni a topil se v jejích hnědých očích.

,,Sakra, to jsme měli už vyjet, sex na jachtě jsem ještě neměla!" uniklo jí, no nějak to neřešila.

,,Victorie, ty jsi dneska nějaká uplně mimo!" strčil do ní a pak se začal smát. ,,To jsem tak neodolatelně boží, nebo co se s tebou stalo?"chytnul ji za ruku a koukal ji do očí.

,,Nic, já jen, kurva, já.. nevim.." odmlčela se, potřebovala si v hlavě srovnat myšlenky a hlavně si promyslet, co řekne, aby z ní nevypadla zase nějaká blbost. ,,Asi to bude tím, že jsi tak neodolatelnej." pronesla tiše, Calumovi se nadzvedly koutky a srdce mu to zahřálo. Věděl, že má boží tělo, ale tak něco jinýho je, když vám to řekne někdo cizí.

,,No ono i ty jsi docela neodolatelná, ale tím, že říkáš tohle mi moc nepomáháš," pomalu ztišoval hlas a na konci už uplně šeptal, pak si skousnul spodní ret a zadíval se jí do očí. Victorie si ho přitáhla k sobě a krátce ho políbila.

,,Promiň," šeptla a pak se postavila. ,,Jedeme na ten výlet, teda?" Calumovi se rozzářily oči, když věděl, že se chce jet projet. Miloval svou jachtu a miloval projížďky po moři. Jednou chtěl podniknout velkou plavbu po moři a po světě. Navštívit plno států a poznat různé kultury. On, jeho manželka a jejich děti.

,,Jedeme," řekl radostně a už si to mířil z vířivky. Voda z něj kapala, ale bylo mu to jedno, ovšem to ale netušil, že se Victorie natáhne na schodech, protože se smekne po kaluži.

,,Tori?" zařval, když se ozvala ta obrovská rána. Victorie byla svalená pod schody a držela se za kotník.

,,Bolí to," sykla a zamračila se.

,,Tak nikam nejedeme," řekl potichu, vzal ji do náruče a položil ji na gauč. Doběhl do ložnice, natáhl na sebe trenky, popadl ručník a běžel za ní.

,,Na!" hodil ho po ní a pak si to zamířil do kuchyně, kde z mrazáku vytáhl zeleninu, zabalil ji do utěrky a už si to mířil zpátky za ní. Posadil se vedle ní na gauč a opatrně jí přiložil mraženou zeleninu na bolavej kotník, tiše sykla a chytla se Caluma za ruku.

,,Mrzí mě to," šeptnul omluvně a pohladil ji po tváři.

,,Není to tvoje chyba, měla jsem se držet zábradlí a jít pomalu," argumentovala.

,,Ale já se měl utřít, pak by tam nebylo mokro. A nebudeme se o tom hádat." ukončil debatu. Chvilku tam mlčky seděli, ale pak se Victorie začala trošku třást.

,,Donesu ti něco na sebe, počkej." usmál se na ni a podal ji skoro rozmraženou zeleninu. ,,No a tohle rovnou vyměním." vzal si ji zpátky a zamířil si to do kuchyně, kam schoval do mrazáku sáček zeleniny a vytáhl novej, pak šel zpátky. Podal ji ho a začal všude kolem sbírat jejich oblečení.

,,Kde mám triko?" zabíjel jí pohledem a zároveň se koukal všude kolem, aby našel jedno ze svých oblíbených triček.

,,Co já vim," řekla prostě a svěsila ramena.

,,Tys mi ho sundala!" zamračil se na ni a hodil po ní hromadu oblečení, co držel v rukách, ovšem svoje triko najít nemohl.

,,No, tak ho najdeš potom. Teď mi prosím dones pití!" zaúkolovala ho a on odešel. Nalil jí vychlazenej džus a sobě taky, pak se vrátil, ona už seděla oblečená na gauči a usmívala se.

,,Tady máte, slečno," usmál se na ni a podal ji sklenku s džusem, oba se napili, on odnesl sklenky zpátky do kuchyně a když se vrátil Victorie stála v celé své kráse vedle gauče.

,,Tohle ještě ukliď a pospěš, ať z toho výletu ještě něco máme," Hodila po něm zeleninu a pomalu se vydala do pokoje, aby si mohla vzít plavky, ručník a brýle. Pak čapla ještě do ruky mobil a mohla vyrazit. Calum už na ni čekal na verandě i s jídlem a pitím.

,,Řekl bych, hejbni sakra zadkem, ale ještě bys znovu spadla a co bych tu s tebou pak dělal?" křiknul na ni a vydal se jí naproti. Čapnul ji do náruče a společně se vydali dozadu na ostrov, kde v přístavu kotvily jeho lásky.

bitch place||Calum HoodKde žijí příběhy. Začni objevovat