Čas rychle běžel a Victorii a Calumovi končila směna.
Čekal, až přijde, ale nějak nešla, chtěl se na ni už vysrat a jít se osprchovat, sám, ale právě, když se vzdaloval ke koupelně, se ozvalo vrznutí podlahy. Byla prozrazena.
,,Kurňa! vyjekla si tiše pro sebe ,,Myslela jsem si, že budeš už ve sprše," zamračila se na něho. Moc dobře věděla, že chtěl, aby se šla vysprchovat s ním, proto to protáhla. On zase věděl, že čeká, až bude ve sprše, no nějak to nevyšlo ani jednomu.
,,Čekal jsem," řekl jednoduše a šel pomalu k ní.
,,Já taky," odsekla ho a zamračila se. Jeho zabijácký pohled ji až moc ubíjel.
,,Chtěl jsem umýt záda." šeptnul, když byl v její těsný blízkosti. Obrala jí husí kůže. Vzpomínala si totiž na chvíle, kdy takhle stála před Zackem.
,,Tak, pojď." vypadlo z ní najednou, popadla ho za ruku a táhla ho do koupelny. Zavřela dveře a sedla si na stoličku.
,,Jdeš v oblečení? No mě to nevadí, ale ty ho pak budeš mít mokrý." mrknul na ni a vysvlíknul se z boxerek.
,,Řekl jsi, že chceš umýt záda, to snad zvládnu i se suchým trikem, ne?" zkřivila obočí.
,,Prosim, co ti to udělá? Víš moc dobře, že nechci umýt jen záda." koukal na ni jeho velkými očky.
,,Právě, že moc dobře vim, co chceš." usmála se a stoupla si k němu. Calum vzal kraj jejího trika a přetáhnul jí ho přes hlavu rychleji, než čekala. ,,Neřekla jsem, že jdu s tebou." informovala ho, ale bylo mu to jedno. Přitáhnul si ji k sobě a rozepnul ji podprsenku a než se nadála, ležela jí u kotníku.
,,Ups,..." pískl a nevinně na ni mrknul ,,Něco Vám spadlo, slečno."
,,Jsi jak malý kluk." zabodla mu prst ho hrudi a tlačila ho do prostoru sprcháče. Svlíkla si legíny a tanga a vlezla k němu.
,,I slimák by byl rychlejší." poznamenal a zavřel dveře od sprcháče.
,,Jenže slimák nemá ani ruce, ani nohy a nemusí se dokonce ani svlíkat. A když už jsme u toho, tak s ním bys asi do sprchy nevlezl." zapojila mozek a začala frázovat. Calum ji hned na začátku věty přestal poslouchat a pustil vodu, osprchoval sebe a ji hned v zápětí.
Tiše na sebe nechali stékat proud vody a nechali párou zapařovat celou místnost.
Postupně se začali umývat, začal Calum a Victorie se toho ujala až poté. No ona ho ani tak moc neumívala, jako to, že mu obkreslovala tetování na jeho klíčních kostech, jeho břišáky a malovala mu tetování další po jeho hrudi.
,,Ty záda," šeptla a Calum se otočil. Její obličej z toho usměvavého se rázem změnil v pěkně nepěkný. ,,Která čůza ti co udělala se zádama? To se necháš takhle mučit?" vyjekla ustaraně.
,,Princezno, já jim nechal ruce svázaný," odpověděl ji na otázku, ale neuklidnilo ji to.
,,Kurva tak co to je?" vystrašeně mu koukala na záda a na jeho mega škrábance.
,,Máš moc ostrý nehty, no. Měla by sis dojít na manikúru." šeptnul a pak se otočil zpátky.
,,To je ode mně?" byla vyděšená, nechápala, jak mu něco takovýho mohla udělat ,,Promiň, mrzí mě to, já nechtěla." začala se omlouvat, ale bylo to prd platný. Jemu těch pár škrábanců moc problém nedělalo.
,,To je v pohodě, nic to není." pohladil ji po tváři. ,,A přestaň se mračit, úsměv ti sluší víc."
,,Jenže kurňa, jak to nic není? Máš uplně poškrábaný celý záda až do krve a není to vůbec hezký, prostě tak co asi,.." začala mlet pátý přes devátý. Chvilku se na ni mračil, ale v zápětí se usmál, bylo hezký, že o něm měla vlastně strach.
Aby ji umlčel, tak si ji přitáhnul blíž k sobě a políbil jí. Lehce otřel rty o ty její a vychutnal si polibek do posledního okamžiku.
,,Ještě něco máš na jazyku?" optal se a čekal, co z ní vypadne. Nic neříkala, ale pak se nadechla. Čekal, co za výludy její mozek spustí.
,,A vlastně jo." řekla s úsměvem a políbila ho. Ale ne tak, jak on ji před okamžikem. To od ní, byl polibek plný chtíče. Ruce položila na jeho ramena a on si těmi svými přitáhnul ji za zadek.
Jazykem si zkoumali ústa navzájem a ruce jim klouzali po pokožce toho druhého.
Calum svými prsty zajel k její kundičce a párkrát po ní přejel prsty. Tiše mu vzdechla do pusy a on ji umlčel polibkem. Vklouznul do ní a pomalu prsem začal pohybovat.
,,Calume," šeptla a chytla se ho pevně za ramena, když ji začal pořádně šukat prstem. Byla až moc v bezmoci, aby se sama udržela. Calum si ji přitáhl více na sebe a druhou rukou si ji podržel.
Přidal druhý prst a tempo zrychlil, aby byla dřív.
,,Bože!" vykřikla a popadala dech.
,,Ještě chvilku počkej, princezno." šeptnul jí k uchu a jeho horký dech ji ovál tvář.
No snažit se mohla, ale tělu nezabráníš, zvláště, když v ní jeho prsty tak moc kmitaly.
Její ústa opouštěly vzdychy tlumené jeho polibky a jeho péro naráželo do jejího podbříšku. Chtělo dovnitř a on to potřeboval.
,,Pozor." šept, vytáhnul z ní prsty a vylezl ze sprchy. Moc dobře tušila, kam má namířeno. Vrátil se už s nasazenou gumou. Chytnul si Victorii za zadek, opřel ji o stěnu a tvrdě ho do ní vrazil. Hlasitý sten se rozlehl koupelnou. Jeho i její. Victorie si obmotala nohy kolem jeho těla a chytla se ho za ramena. On se jednou rukou opřel o zeď vedle její hlavy a tou druhou jí drtil kozu.
Šukal ji tak tvrdě, že se až divil, že zeď stále stála. Nehty se jí zarýval do její tenké pokožky na jejím prsu a ona do jeho ramen. Svíjela se pod ním v křečích a sténala mu do pusy. Zuby mu drtila jeho ret a on do ní tvrdě narážel.
,,Calume!" vyjekla a prsty zaryla hluboko do jeho kůže. On tvrdě ještě jednou přirazil, její svalstvo se stáhlo na jeho péro a tak se podstatně zúžila. Calum ještě párkrát přirazil a pak se dostavil orgasmus i jemu.
,,Bože..." vydechl a kouknul jí do očí. Tříštila z nich únava a vyčerpanost. ,,Na." podal ji zapnutou sprchu a šel vyhodit kondom.
Rychle se osprchovali, Calum pak Victorii zabalil do ručníku, kolem sebe ho omotal taky a s ní v náručí se vydal do postele, kde spokojeně usnuli.