someone pov
Ruku v ruce, tělo na tělu leželi v posteli a užívali si přítomností druhého, jedním okem sledovali film a tím druhým nenápadně toho druhého. Byli oba uplně stejní, ale nechtěl si to přiznat ani jeden. On si chtěl zachovat osobu tvrďáka a ona si ho nechtěla pustit k tělu kvůli její minulosti z které má strach.
,,Nechceš si jít zaplavat?" šeptla Victorie a zadívala se mu do očí.
,,Tobě to dneska už nestačilo?" podíval se na ni pobaveně, ne teda, že by mu vadilo to, že chce jít plavat, spíš naopak, měla nádhernou postavu, její dokonalé křivky ho ubíjely.
,,No ták, prosím, pojďme!" radost z ní sálala, byla nabitá energií a nechtěla tu jen tak ležet. Samozřejmě, že jeho přítomnost vedle jejího těla byla příjemná, ale chtěla se jít bavit, do moře, do vln, jako odpoledne.
,,No tak dobrá," usmál se a vstal, došel ke skříni vytáhl z ní plavky a sednul si zpátky na postel. Victorie mezitím odešla k sobě, aby se mohla do plavek převlíknout i ona.
V celé své kráse na něj čekala na terase a nemohla se dočkat, až její oči spatří tu chodící dokonalost. Jeho svaly, které se rýsovaly na jeho břiše a hrudi byly až moc neodolatelné. Ještě, že od přírody dostala sebekontrolu.
,,Konečně," vydechla a ukázala mu její neodolatelné zuby, jeho tělo se volně neslo po terase, přidalo do chůze a když kolem ní procházelo, tak se jeho ruce natáhly a popadly ji do náruče. Nečekala to, on to do poslední chvíle taky nezamýšlel, ale nakonec tak učinil. Rychle obmotala svoje ruce okolo jeho krku a nechala se donýst až do vody, kde si obmotala svoje nohy okolo jeho boků a zavřela oči. Přenesla k němu veškerou svou důveru a on si to uvědomoval.
Pozoroval tiše její oči a její koutky, které každou chvilku cukaly. Myslela totiž na něj. Chtěla si jen prostě pročistit hlavu, ale nakvartýroval se jí tam on. Bez souhlasu. Nevadilo ji to. Myšlenka na něj se jí líbila.
,,Já vim, že jsem boží, ale nemusíš si mě představovat nahýho, když tě mám natisknutou na svým těle." pronesl si náhodnou poznámku, ale ani v nejmenším netušil, že to vlastně byla pravdivá slova.
,,Nemyslim na tebe," řekla okamžitě, otevřela oči a mračila se na něj.
,,Kecáš!" zamračil se a ona taky,
,,Nekecám!" snažila se hájit, ale moc jí to nešlo, hlavně taky zrudla, takže to bylo hned jasný.
,,Nonéééé, ty se červenáš!" zasmál se a pokroutil, hlavou.
,,Lžeš!" řekla najistotu, ale sama věděla, že nejspíš má pravdu.
,,To byla jen tak plácnutá poznámka, nenapadlo mě, že si mě představuješ nahýho, ne tada, že bych se stydil za svoje tělo, ale no, nečekal jsem to."
,,Nepředstavovala jsem si tě nahýho! Fuj. V žádným případě." vykřikla v těsnym závěru. Lhala. Věděla to, ale co asi měla jinýho dělat, nechtěla ani pomyšlet na to, že by měl pravdu.
,,Fuj?" podivil se a mírně se zamračil. ,,Ty říkáš fuj na moje tělo? Pche, je boží." vystrčil nos nahoru, aby mu tam nenacákalo, pomyslela si, ale co, měl pravdu.
,,Boží? To jsi vzal kde?" nechtěla být poražená, snažila se bojovat, ale moc nevěděla jak. Jeho slova byla tak moc pravdivá. V její mozku to šrotovalo a mozkový závity, ty který tam teda zbyly, pracovaly na 105% procent. 105, protože to bohužel víc ani nedokázaly, i když by tak moc chtěly.
,,Nevidíš snad?" zamračil se a vystavil svou hruď. Myslel, že uzná, že má pravdu, ale to ona neměla vůbec v plánu.
,,No možná takhle, ale tak stále jsem ho neviděla celý a dopodrobna, až uvidim, tak řeknu, pak posoudim." řekla jasně a myslela si, že tím skončí tahle dementní debata, ale neskončila. Oba chtěli mít konečný slovo.
,,Teď jsi mi řekla, že dokud se mnou nebudeš provozovat sex, tak do tý doby nemám boží tělo. Pokud jde o to, tak můžeme zkusit sex v oceánu, ale to půjde kapinku špatně, ale pokud máš zájem, všecko je jednou poprvý." začal dávat dokupy ty prasárny, co se mu celou tu dobu honily v hlavě. Ona na něj koukala s vykulenýma očima.
,,To jsem v žádnym případě teda neřekla ty prasáku!" bránila se, ale vlastně to tak i možná myslela.
,,Ale no tak přiznej si, že jsi to tak aspoň trochu myslela." šeptl a popošel dál do moře.
,,Nemyslela a už dost týhle dementní konverzace!" zavelala a pak oba chvilku mlčeli, nechali se poponášet vlnami a užívali si ten západ slunce, který byl nad nimi, moře nádherně šumělo a vlny se vlnily všade kolem nich.
,,Možná bychom mohli jít už ven." šeptla tiše a přimáčkla se více na jeho tělo, stále z něj sálalo teplo a bylo příjemný.
,,Je ti zima?" optal se opatrně a ona přikývla. Na nic nečekal a otočil se. Pevně ji chytnul a zamířil si ven z moře.
Pomalými kroky se přibližovaly a Victorii přestávala býti zima, ale nějak to neřešila, aspoň bude moc být zachumlaná doma v teple a ne ve vodě.
Pomalu vyšli na pláž a on ji chtěl postavit na zem, ale ona to odmítala. Místo toho se mu zadívala do očí a uplně jim propadla. Přitiskl se jí na rty a v tu chvíli neexistovalo nic jiného než oni dva. Pevně si ji držel za zadek a jemně ho stisknul. Slastně mu vzdechla do polibku a on jí skousnul spodní ret. Přimáčkl si ji ještě více na tělo a jeho jazyk putoval až hluboko do krku.
Ještě, že mám mokrý plavky, proletělo ji hlavou, protože už teď byla vlhká a tohle nevypadalo, že by to mělo skončit. On to neměl v plánu, chtěl cítit svůj úd uvnitř jí, narážet svými boky oproti těm jejím. Chtěl se dotýkat jejího těla a sát její hebkou kůži. Chtěl okusit kousky jejího těla a podrobit se vší tý rozkoši, která mezi nimi panovala už na první pohled.
Na tenhle okamžik sněl už od prvního momentu, co ji spatřil.Když tam stála za tim pultem a bavila se s Miley, chtěl si s ní užít, ale ona přišla jen do práce. Byl zklamaný a nadržený, ale časem přišel na to, že tohle je mnohem lepší, než když by ji ohnul a ona by pak odešla. Takhle si může užít víc.