BP|27

316 27 0
                                    


,,Nic, jen jsem nedoufal, že spolu skončíme zase v baru."

„Zlatíčko, ale já tu jsem s Kathy," usmála se na něj a napila se svého drinku.

„To ale neznamená, že si se mnou nemůžeš zatancovat." Usmál se na ni a naklonil se k ní, chtěl jí políbit, ale ona uhla, a tak ji lehce líbnul do vlasů.

„Calume, vzpomeň si, jak moc nadrženej pak jsi. A já mám krámy." Informovala ho a on se na ni zamračil. Chtěl se obhájit, ale nevěděl jak. Měla pravdu, vždycky ho její tančící tělo vyvedlo z míry a přestal se kontrolovat. „Copak, došlo ti, že mám pravdu?" zašklebila se, vzala si do ruky svoji skleničku a vydala se ke stolu za Kathy. On ji ale následoval, nechtěl to takhle nechat. Lehce ji chytil za rameno, čímž byla nucena se otočit.

,,Když ty to děláš všecko naschvál, ta tvoje prdel se tře všude možně a to pak nejde se ovládat, tak se nesmíš divit." Řekl, když si to zformuloval.

„Fajn, zatancuju si s tebou, ale teď mě omluv, Kathy na mě hází jeden pohled za druhym." Usmála se a mrkla jejím směrem.

„Závidí ti." Šeptnul a přitáhnul si Victorii blíže k sobě.

„Nezávidí, ví, kdo jsi." Šeptla a usmála se.

„Super, tak to nás můžeš představit." Usmál se a táhnul ji ke stolu za Kathy.

„Nejsem si jistá, zdali je to dobrý nápad." Cekla, ale to už byli u stolu a Kathy na ně koukala s úsměvem na tváři.

,,Ahoj," řekla Kathy a postavila se. „je mi ctí, tě poznat." Věnovala Calumovi další úsměv a natáhla k němu ruku.

„Calum." Usmál se, uchopil Kathyininu ruky a lehce ji líbnul na hřbet. „Victoriinin blízký přítel." Doplnil a Victorie ho probodávala pohledem.

„Jsem její nejlepší kamarádka, nemysli si, že nevim, co jsi zač." mrkla na něj a pak usedla zpátky.

Teď pro změnu probodávala pohledem Victorie ji. Moc dobře tušila, na co Kathy naráží a Calumovi to hned taky došlo. Posadili se na pohovku naproti Kathy, která se ujmula slova.

„A cože ses tu objevil? Jsem myslela, že jsi měl v plánu vyrazit do kina." optala se Kathy a Victorie na ni zabijácky koukala, svěřuje jí důvěrné informace a ona je veřejně publikuje.

„No když mě neměl kdo dělat v tom kině společnost, tak jsem radši vyrazil sem na skleničku." Usmál se a položil svou ruku na Victoriinino stehno. „Ale co vy? To se nebojíte jen tak samy si vyrazit do nočního dění?" otázal se pro změnu on.

„Žárlíš snad?" mrkla na něj a svou ruku položila na tu jeho, aby mu zabránila popojet ještě o kousek výš.

„Měl bych?" šeptnul a koukal ji zpříma do očí. „Nemám na co, sama určitě víš, co je nejlepší." Dopověděl a Kathy se udivila.

„Ňáko si věříš." Pronesla poznámku a napila se mojita.

„Jen říkám pravdu." Uculil se na ni a pak se už jen věnoval Victorii. Kathy se ho sem tam ještě na něco optala, ale moc pozornosti mu nevěnovala, a protože o ni nejevili ani jeden zájem, vydala se na bar, kde do sebe hodila pár skleniček rumu a pak se vydala doprostřed parketu, kde všichni tancovali. Svými ladnými pohyby ulovila jednoho mladíka, se kterým se rozhodla strávit zbytek večera. Tancovali spolu a plazili se po sobě, popíjeli spolu na baru a strkali si jazyk hluboko do krku.
To Calum s Victorií poklidně seděli a popíjeli na střídačku Mojito, Piňa coladu a Tequila Sunrise. Sem tam si dali panáka něčeho ostřejšího, a když už byli v náladičce, i oni se vydali do dění parketu. Vlnili se do rytmu hudby a předváděli různé taneční kreace. Krev v nich proudila a alkohol na ně začal působit mnohem víc, dostával se jim do mozku a začal ho pomalu pořádně ovládat. Ale ani jejich dosavadní stav jim nenapověděl v tom, že by se měli vydat domů. Spíš naopak. Jejich rty prahly po alkoholu mnohem více a tak se dostavili na bar a Calum objednal čtyřikrát B52. Rychle to do sebe vyklopili a pak se zase hrnuli doprostřed parketu, kde hrála písnička od Coldplay. Jejich tanec už se ani tancem nazývat nemohl, ale všem kolem to bylo jedno. Když na ně nazaútočil alkohol, tak čas, který odbíjel lehce po třetí hodině ranní. To jim ale problém nedělalo a ani to, že zítra musí oba do práce. Bavili se dále v napité společnosti, vyřvávali slova písniček, který se rozléhali po celém klubu, trsali do rytmu a klopili do sebe jedno pití za druhým.
Kathy se vytratila někam s jejím nově uloveným klučinou a užívali si jeden druhého. To Calum s Victorií ani nemuseli. Pro ně u tu chvíli existoval alkohol, hudba, dav, hluk, a ten druhý. Měli se skvěle, až do tý doby, dokud se klub nezačal vyprazdňovat, kvůli blížící se zavírací době. Svět se jim točil a nohy nespolupracovali, ale společnou pomocí dokázali zaplatit, dostat se před klub a zavolat si taxíka. Victorie nadiktovala svou adresu a nechali se vysadit u ní před barákem. Nakonec i s boží pomocí vyšli nahoru do bytu a krátce po páté hodině se svalili v zahuleném oblečení i s botama do postele. Všechno jim už bylo jedno, hlavní bylo, že nohy dostaly svobodu. A hlava a zbytek těla s nima.

Jak mrtví tam usnuli a nechali se zmocnit říší snů. Calum se octnul v říši fotbalu a Victorie se promenádovala na přehlídkovém mole v těch nejkrásnějších kouskách, které vyšli s novou Pre Fall kolekcí.

S půl sedmou hodinou ranní oba proklínali sami sebe, jak bravůrně si užívali noc a všecko, co se alkoholu týče. S hlavou na sračky a s žaludkem se stavem obdobným se postavili na nohy. Victorie si to zamířila hned do sprchy a Calum... Ten se snažil dovolat do práce, aby zrušil program, který se před ním nacházel. K jemu štěstí se mu to povedlo a tak se svalil zpátky do postele a upadl znovu do říše spánku. Ale moc dlouho tam nepobil, protože se vrátila Victorie a o jeho plánu nevěděla, takže ho vzbudila a násilím tahala z postele.

„Volal jsem do práce, Miley vše zařídí a nikam nemusíme." Řekl jednoduše a pak znovu zalehl. Victorie na sebe hodila triko a kraťasy a ulehla zpátky k němu, protože spánek bylo to jediný, co teď nejvíc potřebovala.


bitch place||Calum HoodKde žijí příběhy. Začni objevovat