Za krásného slunečního rána se oba probudili do růžova, bok po boku toho druhého. Nic jim nechybělo. Calum uchystal snídani a Victorie ho s úsměvem na tváři pozorovala. Mlčky si urovnávala všecky myšlenky v hlavě, protože včera se posunula ve svým životě o velký kus. Stalo se toho o hodně víc, než si vlastně doopravdy uvědomovala. Stala se z ní matka, matka dítěte, který nosí pod svým srdcem. A i když si to nedokázala, tak moc připustit, někde hluboko v ní začaly pomalu klíčit mateřské pudy. S Calumem se tak posunuli na cestě životem na další metu, a ty další už budou překonávat společně. Cesty životem se jim propletly a bylo moc pozdě, je od sebe rozdělovat.
„Dobrou chuť." Podal Calum Victorii misku s jahodami, jogurtem a müsli a posadil se vedle ní na pohovku. Zapnul MTV a s chutí, po boku dívky, do který se zamilovával až po uši, se pustil do jídla. Stejně jako ona.
Dopoledne strávili flákáním na pláži a odpoledne se jeli na člunu projet kolem po širém moři, zaplavat si a popovídat si s racky, kteří nad nimi kroužili. Prostě celý den prorelaxovali. A že se jim to líbilo. Večer si dali společnou sprchu a u Princ a já v objetí usnuli.
Ráno se Victorie probudila s bolestí břicha, neměla ani na to, aby se zvedla a došla si na záchod nebo pro snídani. Jen tak bezmocně ležela v posteli a čekala, až se Calum vzbudí, protože se jí ho nechtělo budit.
„Dobré ranko," usmál se na ni Calum a líbnul ji na tvář. Victorie mu věnovala lehký úsměv a na to on hned poznal, že se něco děje. „Co se děje, zlato?" strachoval se hned a naklonil se k nad ni.
„Bolí mě břicho." Šeptla a sahla si na bolavej podbříšek.
„Chceš něco donýst?" optal se Calum a zvednul se z postele.
„Zatím mi bude stačit, když mi pomůžeš na záchod." Lehce se pousmála a to už ji Calum bral do náruče a kráčel s ní na záchod.
„Dneska celej den proležíš, ještě aby to bylo něco vážného a já s tebou musel do špitálu." Postavil ji před záchod a šel se napít, pak si to zamířil se sklenkou vody do ložnice a chtěl si sednout na postel, aby počkal na Victorii a mohl si ji pak přenést zpět do postele.
Jeho zrak v ložnici upoutal krvavý flek na prostěradle. V tu chvíli jakoby mu padl kámen ze srdce, že to není žádnej slepák nebo cysta a jenom Victorie dostala krámy, ale zase na druhou stranu mu došla ta druhá věc. Nebude otcem. Chvilku přemýšlel a pak se sebral, Victorie mu seděla na záchodě a určitě se trápí. Měl pravdu, najednou se v ní sebraly mateřské pudy a bylo jí to líto.
„Věci máš v koupelně, já převlíknu postel a netrap se kvůli tomu, lásko, bude to dobrý a miminko můžeme mít později, času je dost." Zaťukal ji na dveře, převlíknul postel a pak šel připravit snídani.
Victorie si dala teplou a uklidňující sprchu, srovnala si trošku myšlenky a zabalená v županu se vydala do ložnice, kde na ni čekal Calum. Posadila se vedle něho a mlčky ho obejmula.
,, Nic se neděje," šeptnul ji Calum ho ucha a líbnul ji do vlasů.
,,Já vím, jen mi je to zase na druhou stranu líto." Šeptla mu do hrudě a nechala se hladit po zádech.,,I já jsem se nad tím vším zamyslel, ale aspoň máme dál celý život před sebou." Usmál se nad představou, že ji dál moc bude prcat, kdykoli se mu zachce.
,,Ale teda ta představa, bydlet na pláži, se mi líbila." Usmála se kapku Victorie a koukla mu do očí.
,,Nikdo neříká, že tam nemůžeme bydlet." Šeptnul znovu a lehce Victorii políbil.
,,Prozatím mi bude stačit, když mi koupíš tampony, protože ty jsem si sem teda nebrala." Řekla trochu s humorem a pak se natáhla pro snídani, kterou ji mezitím Calum nachystal.
,,Myslíš, že vím, jak se kupují tampony? To jsem nikdy nedělal." Kouknul na ni nechápavým pohledem a zamyslel se nad dámskou hygienou.
,,Tak se to aspoň naučíš. Nikdy není pozdě." Mykla nad jeho poznámkou Victorie rameny a zakousla se do rohlíku s nutelou.
,,Pro tebe cokoliv, princezno." Usmál se na ni a šel se oblíknout. Victorie se mezitím nasnídala a pak i s županem zalehla do postele.
,,Calume?" houkla na něj a on během pár sekund stál nad ní.
,,Copak?" otázal se a posadil se vedle ní. Chytnul ji za ruku a prstem ji přejížděl po hřbetě.
,,Uděláš mi prosím ještě zelený čaj, než odjedeš?" zakoulela psíma očkama a věnovala mu decentní úsměv.
,,Jasně, jo a k těm tampónům, co přesně si představuješ?" otázal se trošku nesměle a podrbal se lehce za uchem.
,,Zelený a oranžový. Značka je jedno," Victorie položila svou druhou ruku na tu jeho a pevně ji stiskla. ,,Ať doneseš, co doneseš, tak to je jedno, jen prosim kup dostatek, ať nemusíš znova." Calum se na ni vyděšeně podíval, měl strach, že to nějak pokazí a nedopadne to. Došel ji uvařit čaj, ale když se vrátil, tak už spala. Bolest ji byla vidět přímo z očí. Čaj jí položil na stolek vedle, věnoval ji pusu na čelo a odjel na pevninu.
Zatímco Victorie spala, Calum se snažil splnit důležitou misi, kterou ho pověřila. Byl nervózní, vyděšený a nesvůj, ale byl ochoten pro Victorii zařídit všecko.
Když se vrátil, ona stále spala, čaj měla nedotčený a zcela vychladnutý. Calum jí vyměnil starý za nový a pak si lehnul vedle ní. Obejmul ji a pomalu zavřel oči.
Cítil, jak se jí pomalu zvedá hrudník, jak dýchá i jak jí tepe srdce. Měl rád chvilky, kdy jen tiše leželi na posteli a poslouchali tlukot srdce toho druhého.