,,Chci být tvojí šukací panenkou!"
,,A já tvym panáčkem." informoval ji a otočil se k ní bokem.
,,Tak ráda bych si to s tebou rozdala teď a tady ještě jednou, ale obávám se, že bych to už neustála. Moje síla a energie se vydaly do říše spánku a já bych měla taky." věnovala mu poslední úsměv dne, přitulila se k němu a spokojeně usnula.
,,Snídaně do postele," slyšela hnedka z vesela a to ji donutilo otevřít oči.
,,Vajíčka se slaninou, noneee." blažila se nad talířem, který měl Calum v ruce.
,,To je sice pro mě, ale rád se rozdělim." mrknul na ni a myslel si, že zapůsobí.
,,Děkuju." řekla rychle a natáhla se pro talíř, který už byl jejím majetkem.
,,Nemáš zač." řekl uraženě a opustil ložnici. Vydal se pro druhou porci snídaně a sklenice s džusem.
Spokojeně nasnídaní a načerpaní energií si už hověli v bazénu a nabírali vitamín D.
,,Klidně bych si pobyt tu i prodloužila. Nechce se mi vůbec zítra do práce." povzdechla si nad tou představou, že už nebude tady a s ním.
,,Není problém, můžu zavolat Miley a máme na další dny volno." nadšeně pronesl Calum a už se natahoval pro telefon.
,,To je sice super, ale musim se vrátit do reality. Tak zase někdy jindy." uvedla vše na správnou míru. Dalších pár dní tu by ji asi moc neprospělo, už takhle byla mimo a to s ním byla jen dva dny a pár hodin.
,,A to bude?" optal se opatrně, už teď se nemohl dočkat.
,,Nevim, až bouchne třeba plyn nebo voda nebo cokoli dalšího." pronesla a natáhla se pro skleničku s džusem. Napila se a pak byla uvězněná mezi Calumem a stěnou bazénu.
,,Sex v bazénu jsem ještě neměl." pronesl a drtil ji prsa hrudníkem.
,,Broučku já taky, ale času na vyzkoušení bude víc, než dostatek." Vlapila mu rychlou pusu na čelo, odstrčila ho od sebe a odběhla.
Nechápal to, co se stalo, že najednou utekla? Však se přeci shodli na tom, že budu kamarádi s výhodama.
,,Stalo se něco?" ustaraně se optal, když se vrátila.
,,Jen jsem musela na záchod." usmála se a skočila do bazénu, takže ho celýho nahodila.
,,Tohle si vypiješ!" zamračil se na ni a a okamžitě na ni začal cákat vodu kolem. Snažila se mu to oplácet, a tak vznikla pěkná bitka. Voda šplouchala na všecky strany a oni neměli v úmyslu ani jeden se vzdát.
,,Vzdej se! Máš to prohraný!" ječela na něj z plých plic.
,,Nikdy se nevdávám, to radši umřu!" zakřičel na oplátku on na ni.
,,Tak tedy umřeš!" Cákla na něj poslední várku vody a vrhla se na něj. Rychlým skokem mu skončila na zádech a snažila se ho dostat pod vodu. No, nakonec to nebyl tak dobrej nápad, protože se nechal dobrovolně potopit a ve vodě skončili oba.
,,Co takhle uzavřít příměří?" navrhl, když se vynořili. Victorie se na něj usmála a chtěla mu podat ruku.
,,Nikdy!" vykříkla a shodila ho do vod, ovšem hned letěla za ním a jak to nečekala a měla pusu otevřenou dokořán, tak ji tam nateklo. Její chraplavý kašel se rozléhal všude kolem. Calum ji chytil kolem pasu a vyzvedl ji na hranu bazénu.
,,Promiň." šeptl a pohladil ji po tváři.
,,Můžu si za to sama. A děkuju." uklidnila se a pak vylezla z bazénu uplně, natáhla se pro ručník a opatrně se vydala dolů. Převlíkla se do šortek a tílka a pak se vrátila nahoru. Myslela si, že tam bude, ale už tam nebyl, tak se vrátila zpátky dolů. Byl v kuchyni a připravoval oběd. Mlčky k němu zezadu přistoupila a obejmula ho.