BP | 32

166 16 0
                                    



Victorie se usmála a svoje rty přilepila na ty jeho. Teď byly oba plně šťastní.

„Mám to brát jako souhlas?" optal se nesměle Calum a Victorie kývla.

„Jistě, že." Uculila se a nechala na sebe působit hormony a pocit radosti.

Dobu spolu ještě blbli ve vodě a užívali si radosti a spokojenosti toho druhého, a když už údolí dočista pokryla tma, oblíkli se a vydali se na cestu zpátky. Bok po boku toho druhého.

„Co vůbec potřebovala včera Kathy?" optal se najednou Calum a ve Victorii hrklo. Nechtěla tohle téma vůbec řešit. „Co se děje?" optal se najednou, poznal, že se něco stalo.

Victorie se na něj nejistě koukla, nevěděla, jestli mu to může říct, jestli by se Kathy nezlobila.

„Víš, já bych ti to ráda řekla, ale nejsem si jistá, jestli můžu. Promiň." Omluvila se a omluvně se na něj podívala.

„Jo, dobrá, chápu to." Šeptnul a pak kráčeli dál. Snažil se, to neřešit, ale poznal, že se s Victorií něco stalo.

„Co se děje? Poznám, že se něco stalo a netvrď mi, že ne." Řekl, přitáhnul si Victorii na sebe a kouknul ji hluboko do očí.

„Včera jsme se s Kathy bavily a no pak běhěm toho večera... Prostě jsme řešily klasický holčičí věci a tak a no.." přemýšlela, jak to zformulovat, ale nenašla vhodný slova.

„A?" byl nervózní, nevěděl, co čekat.

„Mám zpoždění, Calume." Řekla a koukla mu do očí.

„Jak dlouho?" optal se, protože vůbec nevěděl, jak jinak reagovat.

„Dva týdny." Šeptla a povzdechla si. „Mám strach." Byla zdrcená a Calum v šoku, tohle nečekal, ale co mohl dělat. Přitáhl si Victorii k sobě a líbnul ji do vlasů.

„No tak budeme mít miminko, hlavně se kvůli tomu netrap." Šeptnul a pořádně ji mačkal v objetí. Snažil se vypadat, že ho to nerozhodilo, ale opak byl pravdou. Nechtěl v tomhle věku mít ještě dítě. Nebyl na něj připravený.

„Jenže, já nemůžu mít mimino, nejsem připravená, hlavně si nejsem jistá, že se o něj zvládnu postarat, Calume. Nechci, aby dopadlo, jako já. O mně se matka postarat...." Chtěla pokračovat, ale Calum přiložil svůj pravý ukazovák na její rty, takže jí to nedovolil.

„Zvládneme to. Budeme dobří rodiče." Usmál se a kleknul si před Victorii, ta se zlekla, co se chystá udělat, ale když jí vytáhnul triko, tak si ulevila.

„Ahoj, tu je táta." Šeptnul, pohladil ji po břiše a sladce ji líbnul. „Neboj se, my se o tebe postaráme." Dořekl a pak se postavil. Victorie se usmívala, netušila, že to Calum přijme takhle a i on se pak podivil, jak spokojeně si připadal. Nakonec se člověk poddá všemu.

Došli domů, rychle se osprchovali a Victorie se pak unavená svalila do postele. Calum šel udělat večeři a ona mezitím zavovala Kathy, aby ji informovala, co se vše semlelo za tak krátkou dobu.

Navečeřeli se a pak oba usnuli při televizi. Únava je zmohla víc, než se očekávalo.

Ráno je probudilo slunko, které už svítilo vysoko na obloze a doplňovalo všem vitamín D.

„Dneska bych se klidně jen válela, takže mi udělej snídani, jsem moc líná." Vzbudila Victorie svého přítele a hned ho úkolovala.

„Nemělo by to být spíš naopak, že by dívka měla vařit chlapci?" tázal se zaskočeně Calum, ale nedělalo mu to problém.

„Nekecaj a pádluj. A film vybírám taky já." Rozkazovala dál „Ale noťas tu svůj nemám, takže mi prosím dones svůj." Doplnila ještě k závěru věty a uvelebila se v posteli. Mezitím ji Calum donesl kávu a vzápětí hnedka noťas.

„Ještě tu snídani bych prosila." Vyplázla na něj jazyk, Calum se na ni zamračil, ale jakmile si ho přitáhla k sobě a políbila ho, tak mu úsměv z tváře zmizel.

„Jistě, princezno." Odpověděl ji a vydal se zpátky do kuchyně, kde už své dílo blížil ke konci. Dodělal poslední úpravy a s rychlými sušenkami se vydal za Victorií.

„Děkuju." Usmála se a pustila se do jídla.

Celý den proflákali v posteli a nic jim tam nechybělo. Jídla měli dostatek, filmů taky, ale hlavně tam měli toho druhého, takže všecky okamžiky z toho filmu mohli sdílet společně. Pocity, zklamání i radost, vesměs tedy oba filmy znali nazpaměť, ale ani to nebránilo pustit na uzdu jejich city.

„Tak co si pustíme teď?" zajímal se Calum, když už byl zoufalej, protože neměl už vůbec ponětí, co tam pustit.

„Já bych pustila znovu hlavně nezávazně, protože jsme tomu filmu moc pozornosti nevěnovali." Rejpla si Victorie do Caluma a ten se na ni otočil.

„Děláš, jako by ti to vadilo, lásko." Mrknul na ni a pak si ji přitáhnul k sobě.

„Jistě, že vadilo, jsem chtěla strávit den lenošením v posteli a ne takovejhlema sportovníma a výkonostníma aktivitama." Odpověděla mu a pak se ušklíbla.

„Tak na to si najdi jinýho přítele, já čiště lenošení v posteli neuznávám." Pronesl a pak ji pomalu sjel přes pas a boky a zajel ji až do kalhotek.

„Calume!" bouchla ho do hrudě a chytla mu ruku. Chtěla ji vytáhnout, ale to by nesměl být Calum, aby poslechl. Začal ji pomalu přejíždět po klitorisu a dráždit ji.

Victorii tohle nevadilo, uznávala tyhle jeho praktiky, ale nechtěla dosáhnout toho, aby Calum věděl, že si s ní může dělat, co chce. Uchopila jeho druhou ruku a strčila si ji do podprsenky a začala si drtit prso a bradavku. Věděla, jak na tohle Calum reaguje, a proto svou druhou ruku strčila do kalhot jemu.

„Fajn, víš, jak se bránit." Zamračil se a než stihla Victorie argumentovat, tak už ležela pod ním.

„Nerada bych ti ňáko teď poškodila svoje ego, ale udělal sis dítě, takže by ses měl i tak chovat."

bitch place||Calum HoodKde žijí příběhy. Začni objevovat