BP|12

667 45 4
                                    


Úkol číslo jedna: nezabloudit cestou na verandu, úkol dvě: rozeběhnut se a dopadnout mezi vlny.

Horký písek mě pálil do nohou, ale ignorovala jsem to. Ignorovala jsem momentálně všecko kolem mě. Odhodila jsem ručník někam vedle sebe a plnou rychlostí jsem se rozeběhla do vody, která mě okamžitě schlazila. Vynořila jsem se z vody a pořádně jsem se nadechla. Cítila jsem se krásně.

„Tohle je nádhera!" zařvala jsem a vyšplouchla jsem vodu nad sebe. 

„Jsem rád, že se ti tu líbí," houknul na mě Calum a připlaval ke mně.

„Jak tě tohle napadlo?" vykulila jsem na něj oči chtěla jsem dostat odpověď.

„Dlouho jsem tu nebyl a přišel mi to jako fajn nápad. " přitáhl mě k sobě a nalepil tak naše těla na sebe. Koukala jsem mu do očí a do široka jsem se usmívala.

„Jezdíš sem pravidelně?" šeptla jsem se ještě jednou jsem se rozhlídla kolem, bylo to vážně jako v pohádce.

„Jak se mi chce, jak je hezky, když mám delší volno nebo tak nějak. Popravdě, teď jsem tu už dlouho nebyl, tak jsem si to už musel zkontrolovat."informoval mě a lehce jsem se odtáhla, ale přitáhl si mě zpátky k sobě. Bude mě teď veznit na jeho těle?

Svoje ruce jsem položila na jeho ramena, která chvilku byla ponořená ve vodě a chvilku zase ne. Nohy jsem měla obtočené kolem jeho pasu a on si kolem pasu držel mě, abych neuplavala. Vypadali jsme nejspíš jako romantickej zamilovanej pár, ale v našem případě tomu tak nebylo.

„Je mi zima," šeptla jsem a Calum si mě namáčknul na sebe ještě mnohem víc „myslela jsem spíš, že bys mě pustil a já mohla jít dovnitř." zamračila jsem se na něj a on si mě přitáhl za zadek. „Hej!" houkla jsem a vrazila jsem mu lehkej pohlavek.

„Musim si tě přidržet, abys nespadla." šeptnul mi do ucha a pomalu se rozešel ke břehu. Když jsme byly už z vody na písku, postavil mě konečně na zem. Nic jsem mu neodpověděla, jen mlčky jsem si to zamířila pro ručník, do kterého jsem se automaticky zabalila, a pak dovnitř. Sedla jsem si na pohovku a nohy jsem natáhla před sebe. V okamžiku se dostavil Calum a sednul si vedle mě.

„Dáš si těstoviny se sýrovou omáčkou nebo kuřecí maso na kari s rýží?"

„Uvaříš mi?" vykulila jsem na něj oči.

„Překvapivě ano." sjel mě pohledem a ruku položil na moje stehno.

„Tak oukej, dám si ty těstoviny." informovala jsem ho a jeho ruku přesměrovala na jeho stehno.

„Za chvíli budou, chovej se jako doma." přejel mi po rameně, zvednul se a odešel.

...

„Calume, co je nahoře?" bušila ve mně zvědavost, ano vím, že mi říkalo, ať se chovám jako doma, takže teoreticky bych se tam mohla jít podívat, ale nechci být neslušná.

„Se běž podívat, jestli tě to zajímá!" houknul z kuchyně a já si to teda namířila po černém kovovém zakulaceném schodišti nahoru. Přes skleněné dveře bylo vidět bazén. Sakra. On má bazén na střeše. A ne malej bazén, tehle je mega. Prošla jsem a čuměla jak idiot.

„Děláš si.." vykřikla jsem a hned jsem si ruku položila na otevřená ústa. Velký bazén s kachličkovým obkladem se rozkládal na dost velké ploše, vzadu za ním, byl malý schůdek a vypadalo to na vyhřívku. No nene. Tohle musim mít taky!

„Abys neomdlela!"objevil se vedle mě a hned si mě bral do pusy.

„Když tohle je naprosto nejvíc úžasný, taky tohle musim mít!" dostala jsem ze sebe.

„A tady za těma dveřma je sauna." ukázal na dřevěné dveře nalevo od sebe.

„Děláš si srandu? Kdes tohle všechno vzal? Sakra, ty jsi nějakej mafián a chceš mě tu odpicnout!" zamračila jsem se, ale v zápětí jsem vybuchla smíchy, ale on si udržoval zcela vážný výraz. Bez jediného slůvka přišel ke mně a dělilo nás od sebe právě pár centimentrů.

„Nechtěl jsem ti to říkat, ale jo. Ve městě vlastním firmu mafiánu a ten tvůj bejvalej si zaplatil, abych tě oddělal." řekl a po celou dobu mi koukal do očí. Myslela jsem, že si dělá srandu, ale vážnost z jeho očí neustupovala, za to mě ustupoval úsměv z tváře.

Už jsem se chystala, že něco řeknu, ale začal se nehorázně smát. „Měla bys teď vidět svůj výraz!" propuknul v obrovskej záchvat smíchu.

„Zaptalíš za to!" zkřivila jsem obočí do jedné zkrabacené linky a nenapadlo mě nic lepšího, než natáhnout rychle a silně ruce před sebe, za účelem shodit ho do bazénu. A to se taky povedlo. Jo jak to nečekal. Rozplácnul se tam. A teď jsem se smála já. Ale na ně dlouho, než jsem se nadála, tak jsem ve vodě byla taky.

Vážnost do tváře skočila nám oboum a ve stejný okamžik jsme se začali hlasitě smát, přestávali jsme až v okamžiku, kdy moje tělo bylo tím jeho natlačeno na okraj bazénu a jeho rty se nebezpečně přibližovaly těm mým.

Ale nebyl to on, kdo je spojil. Nejdřív jsem ho jen obyčejně políbila, ale to nemělo konce a když se probojoval jazykem do mojí pusy, bylo nám všecko už jedno. Tohle bylo něco úžasnýho. Jemné jeho rty se otíraly o ty moje. Ruce jsem mu položila na ramena a on ty jeho mě na boky. Nedokážu říct, jestli je to to, co jsem čekala nebo jestli tohle naplnilo moje představy. Že se něco takovýho stane jsem nechtěla a neměla sebemenší tušení, ale bránit se tomu momentálně nebudu.

„Myslím, že bys měl jít dodělat to jídlo." pípla jsem, když jsem svoje rty oddělila od těch jeho.

„Asi." šeptnul, ale neodtáhnul se, neodešel, nic.

„Calume?" nechala jsem ve vzduchu vyznít jeho jméno.

„Ano?" uculil se a koukal mi zpříma do očí.

„Běž," nakázala jsem mu a odstrčila jsem ho od sebe, pomalu vylezl z bazénu a odešel. Já vylezla chvilku po něm. Nechala jsem ze sebe spadnout kapky vody a vydala jsem se za ním dolů. Teda spíš jen dolů, zamířila jsem si to do pokoje, abych si mohla vzít na sebe suchý oblečení. Převlíkla jsem se a lehla jsem si do postele.

„Jídlo je na stole!" ozvalo se hlasité zavolání, posadila jsem se a vydala jsem se za ním.

Seděl u stolu a pil, posadila jsem se naproti němu a přisunula si talíř blíže k sobě.

„Vypadá i voní to pěkně!" usmála jsem se na něj a hned jsem se pustila do jídla.

„Děkuju, jen aby ti to chutnalo." doplnil a pustil se do jezení.

„Chutná," odpověděla jsem mu s plnou pusou a hnedka jsem si tam rvala další sousto. „Jestli vaříš stejně dobře jako líbeš, tak to se mám na co těšit." proběhlo mi hlavou, ale v zápětí mi došlo, že mi to vyšlo z úst. A sakra. 



Aloha^^

hlásim se s dalším dílem :)) 

konečně jsme se posunuli dál! docela o dost, tak se máte teď asi na co těšit :))


love 

Chelle ♥


bitch place||Calum HoodKde žijí příběhy. Začni objevovat