BP|24

358 22 0
                                    


 Rychle se osprchovali, Calum pak Victorii zabalil do ručníku, kolem sebe ho omotal taky a s ní v náručí se vydal do postele, kde spokojeně usnuli.

,,Zlato," oslovil ji  a líbnul ji do vlasů ,,měli bychom vstávat." šeptnul a posadil se nad ní.

,,Hmmm.." broukla a ani se nehnula. Zdál se jí sen o něm a on ho přerušil.

,,No tak, vstávej." lehce s ní zaklepal, Victorie sebou lehce škubla, pak se protáhla a nakonec i otevřela oči. Když spatřila jeho zářicí kukadla nad ní, pousmála se.

,,Kolik je hodin?" optala se a posadila se.

,,Půl sedmý bude." řekl a pak se zasmál.

,,Cože? Už? Vždyť jsme končili před třetí." podivila se.

,,Evidentně nás ta práce oba až moc unavila." informoval ji a pak se zvednul. ,,Ustroj se, pojedeme na jídlo a pak uvidíme, co podnikneme dál."   pokračoval dál v podávání informací.  Victorie kývla na souhlas a pak se vydala upravit. 

Společně pak vyrazili z pokoje a usedli do auta.

,,Na co máš chuť?" optal se a položil jí ruku na stehno.

,,Mně je to jedno, cokoli, když to nebudou nějaký mořský potvory." řekla a připoutala se. On se udělal totéž a pak nastartoval a vyjeli. Cesta byla tichá, ale slova nebyla zapotřebí. Přemýšleli. Člověk občas potřebuje chvilku na to, aby si protřídil a vyčistil mozek. 

Calum je zavezl do jedný čínský restaurace, kde si dali čínu s hranolkami a pak se přesunuli do kina, z kterýho stejně odešli dřív, protože je to moc nebavilo. Prošli se tichou částí města a cestou zpátky se stavili v nákupním centru na starbucks.

,,Nechtěla bys spát u mně?" navrhul, když ruku v ruce a s kafem v tý druhý mířily k autu.

,,Nemám tu žádný věci, Calume." pronesla a pak se na něj otočila.

,,Tak na spaní ti něco půjčim a ráno tě klidně hodim na otočku domů." usmál se. 

A bylo rozhodnuto. On si ji majestátně a spokojeně vezl k sobě a ona byla ráda, že nemusí být sama ve svém bytě.

Nasedli do auta a během chvilky byli u Caluma. 

,,Chovej se jako doma. Já jdu na záchod, klidně běž do koupelny, ručníky jsou ve skříňce pod umyvadlem." usmál se na ni a odebral se na záchod. Vykonal svou velkou potřebu a s prázdnými střevy se odebral do kuchyně, aby je zase naplnil.  Postavil na čaj a z lednice vytáhl šunku s máslem, rajčata a okurku. Udělal malou večeři. Pro sebe i pro Victorii, i když netušil, jestli má vůbec hlad. S talířem a hrnkama v ruce šel do obyváku, kde to položil na stůl a pak zapnul televizi. Našel nějakej smysluplnej program, zaujatě koukal a při tom večeřel.

,,Půjčíš mi prosím teda nějaký tričko?" objevila se za ním Victorie zabalená v ručníku.

,,Jasně." usmál se a vydal se do ložnice, kde ze skříně vytáhl jedno ze svých triček a podal jí ho.

,,Já si skočim taky do koupelny. Jídlo je buď v obyváku na stole nebo ho je plná kuchyň." dodal a pak se šel vysprchovat. 

Když se vrátil, Victorie spokojeně spala na gauči. Vypnul televizi, vzal ji do náruče a přenesl si ji do ložnice. Uložil ji ke spánku a tiše ulehl vedle ní.

Ráno se společně nasnídali, vypravili a vyrazili k Victorii, aby si mohla vzít čistý oblečení. Pak si to zamířili do práce, kde jim den pěkně utíkal. 

Večer zašli do klubu a pak se pro změnu vydali k Victorii, protože to měli podstatně blíž a už to bez sebe nemohli vydržet. 

Večer a noc byla divoká, stejně jako několik dalších po zbytek týdne. 

Dělali si společnost dennodenně. Přes den i v noci. Stali se vlastně na sobě závislými a to nebylo dobře. Postupně si to začali uvědomovat oba dva, ale moc to neřešili.

,,Ty, já dneska večer kino." usmál se na ni Calum, když se blížil konec její směny.

,,Sorry, brouku, ale dnešek už mám domluvenej s někym jinym." mrkla na něj a šla dělat svou práci.

,,Jak s někym jiným? A co jako budu sám dělat?" zamračil se.

,,Třeba procvičovat pravou ruku, myslim, že už vyšla ze cviku." rýpla si do něj, ale rázem to pěkně schytala, plesknul ji po prdeli a pak ji nabral do náruče a hodil do postele.

,,Cos to řekla?" zamračil se na ni. Ležel na ní a hleděl jí do očí.

,,Že ti už ruka vyšla ze cviku." vyzubila se na něj.

,,To víš, našel jsem si bezva matraci, tak není potřeba." oplatil ji její vtípek a pro tentokrát je ušklíbl on.

,,No víš, tak i ta matrace potřebuje pauzu, aby se moc neopotřebovala, to by sis pak musel sehnat novou." odpověděla mu s klídkem. Nečekal takovouhle odpověď, zato ona čekala nějakou debilní narážku na její osobu.

,,Přežiju to i s opotřebovanou a ty jsou stejně nejlepší." šepnul a pak jí dal pusu na čelo.

,,Hold máš prostě smůlu a následnujících pár dní si budeš muset vystačit s rukou." řekla jasně a pak ho ze sebe shodila, až spadnul na zem. Calum se naštvaně zvednul a propaloval ji pohledem.

,,A to jako proč?" zamračil se, nechápal její chování, to že z noci na den změnila své chování. Že ho odmítá a dokonce se najednou sexu vyhýbá.

,,Mám krámy, ty imbecile." řekla jednoduše, pak se usmála a odešla o místnost vedle, kde začala uklízet.

,,To jsi měla říct hned." objevil se najednou za ní a přitáhnul si ji k sobě. Chytnul ji za podbříšek a dal ji pusu do vlasů.

,,A proč bych to dělala?" tázala se a otočila se.

,,Protože ti na mě záleží a víš, že sex s tebou je něco kurva božího." pronesl a Victorie se začala smát.

,,A pak ses probudil." rýpla si do něj. ,,Víš co, běž se umejt, já jdu makat,  program mám až na večer, takže po práci můžeme ještě někam vyrazit, pokud se ti teda bude chtít." řekla jen tak letmo a věnovala se čištěním stolu.

,,Dobrá, tak se můžeme jít projít." houknul, než zalezl do koupelny a pak se už každej věnoval svýmu. 

Čas jim rychle běžel a než se nadáli, tak se upravovali a vyráželi ven.

,,Půjdeme do parku?" optala se ho a strčila mobil do ruky. Calum jí kývnul na souhlas, přitáhnul si ji blíž k sobě, rukou jí obejmul kolem pasu a bok po boku kráčeli ulicí. Cestou se stavili na kafe a s kelímkem, ze kterého pomalu usrkávali, míjeli stromy.

,,Víš, že od tý doby, co jsme vyjeli na ostrov, jsme spolu spali každej den?" otočil se Calum na Victorii.

,,Vím no, překvapivě."

,,Zatim to byl nejlepší týden mého života." řekl a Victorie na něj koukala s doslova otevřenou pusou.

bitch place||Calum HoodKde žijí příběhy. Začni objevovat