BP|16

820 46 5
                                    

Byl zklamaný a nadržený, ale časem přišel na to, že tohle je mnohem lepší, než když by ji ohnul a ona by pak odešla. Takhle si může užít víc.

Jeho rozpálené tělo sušilo všecky kapičky vody, co na něm byly a jeho jazyk se pral s tím jejím. Snažil se ji prozkoumat všelijaké zapadné dutiny v jejích ústech a dařilo se mu to. Pomalu jim přestával stačit dech, a tak se přesunuli na lehátko, které bylo jen pár kroků od nich. Calum ji položil a opatrně na ni nalehnul, svými ústy opustil ty její a mokrými polibky ji doprovázel až na krk, kde ji párkrát skousl její tepnu, která rychle pulsovala.

,,Calume," tiše vzdechla a prohnula se v zádech. Tohle ji dělalo sakra dobře. Jemu, jakoby výdech jeho jména dal svolení provádět mnohem něco horšího. Jeho sběhlé ruce zaputovaly na její prsa, která ji pevně stisknul a ona dál slastně vzdechla. Jeho pták mu pomalu začal pulsovat, chtěl se dostat dovnitř a užít si jí. Pořádně se jí nabažit, ale chtěl, aby byla pořádně vlhká. Byl si teda jistej tím, že už je, ale chtěl víc. Většinou se teda s holkama nemazlil, ale s ní chtěl něco jinýho.

Rozepl ji plavky a shodil je dolů z lehátka, mezi zuby okamžitě uchopil jednu z bradavek a pořádně ji skousl a lehce za ni zatahal.

,,Calume," sykla hlasitě a vykopla nohama někam do neznáma. Cítila, jak moc je mokrá, chtěla, sakra tak moc, aby už tu jeho velkou kládu strčil do ní, ale on ji dál musel mučit. Chtěl si to užít a tenhle okamžik si zapamatovat na vždy.

Jeho plavky nabíraly velkých rozměrů a ty její by se daly ždímat, prsty zabloudil do jejího nitra a začal ji šukat prstem. Parádně mu prst klouzal ven a zase dovnitř. Byla tak vlhká, jak potřeboval. Palcem dráždil její klitoris a ukazováčkem a prostředníčkem ji zkoumal zevnitř.

,,No tak, už to udělej, prosím," svíjela se tak moc v křečích, které ji bodaly v podbříšku.

Jeho pták byl tvrdej jako kovová tyč a to mu sakra nedělalo dobře. Vytáhl svou ruku z jejích plavek a následně je stáhnul. Než stačila nějak zareagovat, už byl jeho pták v těsný blízkosti její kundičky. Žaludem se otíral o její klitoris a oba pravidelně dýchali.

Najednou ho do ní vrazil a pomalu zajížděl, kam to šlo. Byla docela hluboká, ale ani tak nezajel až po kořen. Její nehty se zabořily do jeho ramen a záda se mu prohla. Oba dva sykli. Pomalu začal svými boky narážet oproti jejím a tím dovolil start lehkých a slastných vzdechů, které se postupně linuly z jejích úst, které chvílemi vyplňovaly jeho rty s jazykem. Jindy putovaly po jejím krku. Rukama jí tahal za vlasy, když se zrovna nesnažil pomoci si, aby se odtáhl a mohl tak přirazit tvrději. Victorie cítila, známý tlak v podbříšku, ale snažila se to na sobě nedat znát, i když on to poznal, cítil, jak se mu její svalstvo upíná na ptáka. Victorie se prohla v zádech a dovolila mu zabořit se ještě víc do ní. Tělem jí projela vlna orgasmu, která ji vypotřebovala spousty energie. Znovu se prohnula a s další přírazem hlasitě vzdechla. Calum sotva popadal dech, vzdechu se mu také linuly z úst a tělo mu hořelo pod veškerou tou vydanou energií. Victorie byla skoro mrtvá, ale potřeboval to. Potřeboval se dostat k vrcholu. Už byl tak blízko.

Nechtěl to vzdát, nechtěl a hlavně nemohl. Už hlavně kvůli sobě. Nejednou, spíše dost často chodil s myšlenka na ní se uspokojovat a dělat si dobře. Bohužel ani jeho bujné a sprosté představy nestačily k tomu, aby to dotáhl k vrcholu.

Už mu zbývalo jen malinko, ale pak mu došla maličkost.

,,Do piče!" zařval ze všech sil, co měl a tvrdě přirazil. Pak ho vytáhl a lehnul si vedle ní.

,,Co je?" podívala se na něj. Netušila, co mu se přihodilo, chtěla cítit jeho orgasmus, chtěla aby si udělal dobře i on, to přeci k sexu patří.

,,Kondom," řekl tiše, nic mu neodpovídala, jen se snažila zmírnit svůj tep.

Victorie mu koukla do očí a přitiskla svoje rty na ty jeho. Začala ho líbat. Jeho pták si hověl a tohle mu dělalo dobře.

Rty přejela na krk, kde ho párkrát políbila a přes hruď a břicho sjela až k podbříšku. Mrkla na Caluma a než stihnul cokoliv namítat měla ho strčenýho v ústech. Jazykem kroužila po jeho žaludu a rukou mačkala jeho varlata. Calum přivřel obě oči a viděl jen ji. Ji a její krásné tělo. Sem tam jeho pusu opustil slastný sten. Victorie mu pracně kouřila jeho velkýho ptáka, který se jí mimochodem jentaktak vešel do pusy. No ono ne jen do pusy ono i její kunda měla co dělat, aby pojmula tak velkej kus.

On měl myšlenky plné jí a ona měla pusu plnou jeho. Nakonec byli oba spokojeni. Victorie hrdě polkla a pak si lehla zpátky vedle něj. Hlavu si položila na jeho hruď a pozorovala, jak se mu zvedá. On si ji přitáhnul k sobě a hladil ji po zádech.

V objetí usnuli na malém lehátku na pláži. Měsíc na ně svítil a moře kolem šumělo, vítr lehce pofukoval a on dva si spokojeně oddechovali. On si si majetnicky držel a ona ho lehce objímala.

,,Tori," lehce šeptnul a políbil ji do vlasů, ona ale stále spala. Lehce se usmívala, zdálo se jí o něm. Ale to on nevěděl.

,,No tak, zlato," šeptnul dál a pohladil ji po zádech.

,,Vstávej," šeptnul znovu a věnoval další polibek.

Pomalu se probírala k životu, lehce natočila hlavu, aby se mu podívala do očí a usmála se na něj. Oči se mu rozzářily, když spatřil ji, jak mu věnovala svůj první úsměv.

,,Měli bychom se přeteleportovat," informoval ji a ona kývla na souhlas. Pomalu se posadila a sykla bolestí. Automaticky se chytla za záda.

,,Nebyl moc chytrej nápad spát tady," sykla, ale v zápětí se usmála ,,ale večer byl pěknej," dodala vzápětí, pak se rychle zvedla a odešla do domu.

Ona si to zamířila do koupelny, pod proud horké vody a jeho kroky mířily do moře, kde se smočil a následně se protáhl. Potřeboval si zrelaxovat a trošku zmasíroval bolavý záda. Musel dát Victorii za pravdu, nebylo chytrý přenocovat ve dvouch na plážovym lehátku.

bitch place||Calum HoodKde žijí příběhy. Začni objevovat