BP|2o

593 33 1
                                    

,,Něco jsem řekla!" zamračila se, ,,a pojď, mám hlad!" opět zavelala a on ji poslechl, jak to jen dělá?

,,Dnešek by super." usmála se na Caluma, když kráčeli z jeho malého přístavu domů.

,,Jsem ráda, že se ti tu líbilo." usmál se na ni a obejmul ji kolem pasu, takže bok po boku kráčeli po pláži, na kterou dopadal západ slunce. No zkrátka romantika. Ale nic pro ty dva.

,,Děkuju, že jsi mě sem vytáhl, teď nemyslím na tu jachtu, ale prostě že jsi mě vzal sem. Sem k sobě na ostrov. Je tady krásně." podívala se mu do očí, hluboko, chtělo se jí plakat. Byla teď šťastná. Šťastná s člověk, který jí je tak moc cizí. Pro ni tohle nikdy nikdo neudělal, s nikým nezažila tolik krásy a hezkých vzpomínek, pocitů během tak krátký chvilky.

,,Jsem rád, že se ti tu líbí." pohladil ji po tváři, lehce ji natočil hlavu a políbil ji. Krátce a lehce, ale byl to jiný polibek, byl něčím vyjímečný.

Victorie si položila ruce na jeho ramena a snažila se vyhnat slzy z očí, bohužel se jí to ale moc nedařilo.

,,Děkuju," šeptla a chtěla si otřít slzy, stékající po tváři, ale Calum byl rychlejší.

,,Za málo," usmál se, políbil ji na čelo a ruku v ruce pokračovali dál. Když dorazili, oba, nevědomky na sobě, si sedli na postel a snažily si srovnat myšlenky, nepovedlo se to ani jednomu, ale aspoň ocenili snahu. Victorie si zalezla do sprchy, kde se jí nejlépe přemýšlelo a Calum se šel projít. Pokaždý mu to pomohlo. Měsíc, svítící vysoko nad ním a moře šumějící vedle něj.

Věděla, že to, co začalo tady, tady taky musí skončit, že to byl jenom chvilkový výlet, ale nechtěla.

Věděl, že na tohle jen tak nezapomene, ale musel.

,,Musíme si promluvit!" promluvili oba najednou, když na sebe narazili v obyváku.

Všude kolem vládlo ticho, byl slyšet jen tlukot jejich srdcí, nechtělo se začít ani jednomu, ale museli.

,,Ze začátku, jsi byl uplně jiným člověkem a až to, že jsem tě mohla lépe poznat a nakouknout tak pod ten oblek, pod kterým se skrýváš mi otevřelo uplně oči. S tebou jsem jiná já, s tebou je jiný všecko, ale..." nemohla dál pokračovat, hlavně nevěděla jak.

,,Nedokážeš si to představit. Všecko je to krásný, ano je. Je mi s tebou taky dobře, ale nepřipadá to v úvahu. Naše životy se dosti liší a hlavně spolu pracujeme." pokračoval zase on, říkající přesně její myšlenky.

,,Nedělalo by to dobrotu, nebylo by to správný." dokončila a koukla mu do očí.

,,Nicméně ale to neznamená, že těm se nebudu moci brát." usmál se na ni a uvolnil tak tu atmosféru, která se rázem, když jí koukl do očí změnila. ,,Chtěl bych ti něco ukázat." šeptl a zvednul se na odchod, ovšem jeho kroky mířily do jeho prostorné ložnice s výhledem na moře a na měsíc svítící v dáli.

,,To je nádhera." vydechla, když spatřila tu krásu.

,,Tohle jsem ale nemyslel." usmál se a položil svoje ruce na její ramena. Otočil si ji čelem k sobě a nechal její župan spadnout na zem.

Stála tam nahá, nevadilo ji to, měla svoje tělo ráda.

Přitáhl si ji za zadek na svoje tělo a lehce se nechal shodit do postele. Okamžitě ho vysvlíkla a získala si tak nadvládu, když si sedla na jeho břicho.

,,Neříkala jste slečno náhodou, že nejste šukací panenka?" mrknul na ni, ona ho probíjela pohledem.

,,Teď si pohraju já." šeptla mu do ucha a skousla ušní lalůček. Začala ho líbat, rukama mu přejížděla po jeho vystouplých svalech. Jazykem prozkoumala každý koutek jeho úst až v hluboko v krku.

,,Mučíš mě." šeptnul zdrceně.

,,Zopakuj to!" nařídila mu a zamračila se.

,,Mučíte mne." zopakoval svá předešlá slova a Victorie se usmála. Rukama po bocích sjela až k jeho rozkroku, kde se už trošku objevovala jeho erekce. Nejdříve ho uchopila do ruky a párkrát po něm přejela, poté ho olízla a hrála si s jeho žaludem. Jeho ústa vydala pár tichých stenů. Znovu ho olízla od kořene až po žalud a pak si ho strčila do pusy. Pomalu mu ho začala kouřit jednou rukou si pomáhala a tou druhou masírovala jeho varlata. Znovu si vzdechnul. Líbilo se jí to. Tak moc se jí zamlouvalo, že je z ní mimo.

Pomalu ho vytáhla a pak se mu zadívala do očí. ,,Chci, abys mě šukal do pusy." řekla jasně a přetočila je. Calum na ni koukal s otevřenou pusou. Tohle s žádnou dívkou doposud nezažil. Aby taky jo, když on byl ten, co říkal, jak to bude.

A tak ji šousal pusu. Pěkně z tvrda. Victorie si dala sakra práci, aby to stálo za to. Její jazyk dělal divy a její rty mu taky nepomáhaly v tom, aby oddálil svůj orgasmus, a tak když to nejméně čekal začala z jejích úst vytékat známá tekutina.

,,Je řada na tobě, brouku." usmála se a políbila ho.

,,On se na ni udiveně podíval. Sil měl nedostatek, dech sotva popadal, netušil, jak moc náročný je šukat někoho ho pusy.

,,No, ale jestli už nemůžeš, tak to necháme na jindy." řekla a lehla si.

,,Asi jo, asi to bude lepší." odpověděl a lehnul si vedle ní.

Tohle se jí nelíbilo. Chtěla to, potřebovala to. Tak moc chtěla, aby se jí dotýkal, aby byl uvnitř jí. Chtěla dosáhnout orgasmu a ne jen jednou.

,,Myslela sis, že?" šeptnul jí teď pro změnu do ucha on. Byla v šoku, ale ten rázem vystřídal nával vzrušení, když bez jakýchkoliv slov byl jeho prst v ní.

,,Oh." vdechla. ,,A pořádně mě udělej." dodala hned v zápětí. Jakoby mu dala povel ke startu. Jeho prst v ní začal kmitat a ona se cítila být mimo. Steny, drající se z jejích úst naštěstí zastavil jeho jazyk, který se ujal vlády nad jejími ústy.

Postupně zapojil i druhý a třetí prst, její svaltsvo se na ně upínalo a její tělo začalo ochabovat, blížila se k vrcholu, ale on zpomalil a pomalu je vytáhl. Místo toho se na ni vrhnul svým jazykem.

,,O můj bože!" vykřikla a zabořila svoje ruce do jejich vlasů a snažila se mu pomoc. Tělem jí projela nekonečná rozkoš, jako exploze, výbuch, neobjevená výbušnina. Jako něco, co jen tak nezažijete. Takový byl pro ni orgasmus, ke kterému dosáhla jeho mrštným jazýčkem.

Její hlasité vzdechy a stonání, její dokonalý orgasmus, skoro to způsobilo i ten jeho, ale jen skoro. Natáhl se pro kondom a rychlostí světla si ho navlíkl a než to stihla ona všecko vstřebat už byl uvnitř ji.

,,Konečně." vydechla a přitáhla si ho k sobě. Dravě zaútočila na jeho rty, zatímco on se v ní začal pohybovat. Její záda se mírně prohla a její nehty přejížděly po jeho kůži na jeho zádech. Zanechávaly po sobě rudé čáry a fleky. Skvrny, které jen tak nezmizí.

Tempo, které udával bylo smrtelné, jak pro něj, tak pro ni. Sotva popadali dech a on se sotva udržel na rukách. Ona doufala, že není prodřená skrz na skrz. Nakonec to ustáli oba dva i s boží vzpomínkou na nezapomenutelný orgasmus.

Nazí, rozvalení na posteli s rychle se zvedajícími hrudníky se snažili uklidnit. Ani jednomu se to nedařilo. Nějaký stav uklidnění nepřicházel v úvahu. Oběma se jim sex s tím druhým tak strašně zamlouval, že se nedokázali smířit s představou, že nic nebude.

,,Victorie," šeptnul a odmlčel se.

,,Calume," šeptla i ona a koukala na měsíc, vysoko na obloze.

,,Já vim, že jsme říkali, že tohle nikam nevede, že přes práci, naše komplikovaný životy a to všecko, ale víš, s tebou je to jiný. Bože ty jsi tak strašně boží. Tvůj jazyk, tvoje ruce, tvoje celé tělo a no já,...

,,Chci být tvojí šukací panenkou!"


bitch place||Calum HoodKde žijí příběhy. Začni objevovat