Čapnul ji do náruče a společně se vydali do zadu na ostrov, kde v přístavu kotvily jeho lásky.
,,Nemáš jich kapku moc?" podivila se Victorie, když spatřila čtyři lodě před sebou.
,,Mám vyhlídnutou další," řekl tiše a pomalu ji položil na zem. Calum šel na jachtu a ona ho pomalu následovala. Byla okouzlená tou nádherou, dech ji pomalu nestačil.
,,Abys z toho nedostala orgasmus!" rejpnul si do ní.
,,Blbečku!" zakřičela na něj a šla se porozhlédnout. ,,Je to nádherný!"
,,Tak se drž, jedeme!" zavelel Calum alias námořník, Victorie si lehla na lehátko a vyrazili.
Ona pozorovala oblohu z lehátka a on moře před sebou a jedním okem na tajňačku ji. Cesta jim parádně ubíhala. Slunko bylo vysoko na obloze, sem tam kolem proletěl racek a někde kolem sebou plácla nějaká ryba, vítr studeně pofukoval a vlny šplouchaly všude kolem. Byl to kouzelný den.
,,Jsme tady, princezno," zakřičel Calum a spustil kotvu. Victorie vstala a už chtěla zamířit na pevninu, ale zlekla se.
,,Calume, co zamýšlíš?" vykulila na něj oči, když zjistila, že stojí uprostřed oceánu.
,,Pojď se mnou," natáhl k ní ruku a ona se ho důvěřivě chytla. Pomalu šli do podpalubí a Calum pak otevřel velkou skříň. Visely tam dvě potápěcký výstroje.
,,O můj bože!" vyjekla radostně a Calum byl rád, že ji udělal radost ,,Vždycky jsem se chtěla potápět!" skočila mu kolem krku.
,,Tak je mi ctí splnit ti sen." usmál se na ni a podal ji oblek.
,,Počkej, ale to mi bude asi malý, asi, teda spíš určitě, nezapnu to přes prsa." zesmutněla a podala mu ho zpátky. Byla zklamaná, chtěla se potápět.
,,Je kamaráda, je dost velkej, myslim, že ti bude," usmál se na ni a podal ji ho. ,,Vem si plavky a přijď nahoru a bacha na dejchák." usmál se na ni a šel na palubu. Oblékl se a čekal, až se dostaví. Ani ji to netrvalo moc dlouho, pomohl jí a zaplnul jí to. Připevnil ji dýchací přístroj a chytnul ji za ruku.
,,Kdyby se cokoli dělo, zmáčkni tehle čudlík, je to reflexní světlo, takže budu vědět, že se něco děje." informoval ji, kývla na souhlas a i on si nandal výstroj přes hlavu. Chytnul ji za ruku a společně skočili do moře.
Vedle sebe si volně plavali, Victorii se dostávala svoboda, po které vždycky snila, chtěla se potápět, záviděla rybám jejich volnost. Cítila se tak moc svobodná.
Potápěli se hluboko ke dnu a závodili, Calum ji ukazoval mořské dno a plavali mezi rybami, byli oba moc šťastný. Ona, že se jí splnil jeden z několika jejích snů a on, protože našel blázna, jako je on sám.
,,Teď teda jedeme na ten ostrov?" optala se, když stála najedená a zabalená v ručníku na palubě a čekala, že vyjedou.
Ona chtěla vyjet, on chtěl po ní vyjet. Stál naproti ní, taktéž v ručníku a myšlenky se upínaly opět na ni.
,,Říkala jsi," vydechl a hlasitě polknul ,,že jsi sex na jachtě ještě neměla." zadíval se jí hluboko do očí a čekal, že se přiblíží a políbí ho, ale nestalo se tak.
,,Přehodnotila jsem to, protože se budeme jezdit potápět, tak si to můžeme na jachtě rozdat jindy. A teď jedeme, chci už na pláž!" zavelela a on na ni koukal s vykulenýma očima. ,,A nekoukej mi pod ručník, je to neslušný, já ti pod ten tvůj," a koukla se ,,taky nekoukám, ok, není co vidět, možná, když bych,.." přitáhla si ho k sobě a začala ho líbat, rukama mu sjela na zadek a zmáčkla ho. Rty putovala na jeho krk a začala nasávat jeho hezkou kůži a tvořila cucfleky, její ruce pomalu přejížděly přes zadek až k jeho chloubě, která se začínala zvětšovat. Přejela mu přes ručník a z jeho úst se dostavil slastný sten. Chtěl víc, ale nedovolila mu to. ,,Jo, teď už je co vidět." usmála se a otočila se. Zamířila si to k lehátku, kam si lehla.
Calum tam stál, jak stolnej sloup se stojákem jak prase.
,,Tohle jsi posrala, Victorie," vydechl a šel odjistit kotvu. Pomalu vyjeli. Vlny pod nimi krásně narážely do boků lodě. Victorie si hověla na lehátku a on přemýšlel, jak se jí pomstít.
,,Jsme tu." zakřičel radostně. Oblíkl si plavky, spustil kotvu a skočil do vody. Doplaval na břeh a čekal, až se dostaví i ona. Chtěl ji tady toho tolik ukázat.
,,Pohni ploutví!" zakřičel na ni do prostoru oceánu a mezitím to kempnul v písku na pláži.
,,A tady proč nemáš molo?" zamračila se na něj, když se konečně posadila vedle něj.
,,Není to můj ostrov." informoval ji, jak kdyby byl pán a tohle všecko mu tady patřilo.
,,No a?" zamračila se na něj, Calum se jí jen zasmál, byla komická.
,,Nebruč a pojď se mnou." natáhnul k ní ruku, přijmula jí a společně vykročili vstříc překvapení tohoto ostrova.
Calum si ji přitáhl k sobě a obejmul ji zezadu, ukazoval ji ptáky kolem a nechal se unášet její dokonalostí. Ona mu naslouchala a pozorovala tu krásu všude kolem. Došli pomalu na druhou stranu ostrova, kde byla obrovská pláž s výhledem na zbytek rozlehlého oceánu. Palmy se houpaly ve větru a bylo to tu jako ve snu.
,,Děkuju, že jsi mě sem vzal." usmála se a namáčkla se na jeho hruď. Vtiskla mu lehkou pusu na tvář a pevně ho obejmula. ,,Nikdy pro mě někdo nic tak krásnýho neudělal." šeptla a cítila, jak se jí slzí oči.
,,Já rád." šeptnul a pohladil ji po zádech.
,,Děkuju," šeptla také a utřela si slzy. Pomalu se nadechla a odtáhla se z jeho pevného objetí.
,,Nemáš zač, princezno," políbil ji na ruku a lehce ji otřel tváře od slz ,,a neplakej, nesluší ti to."
Hluboce se mu zadívala do očí a zase do nich upadla. Byly pro ni až moc nebezpečné.
,,A co sex v divočině?" pronesl zčista jasně.
,,Nejsem šukací panenka!" bouchla ho do hrudě a vyplázla jazyk.
,,Však z tebe neschopnou nikdo nedělá," mrknul na ni, ,,Jestli chceš, nechám tě nahoře." nadhodil, ale s ní to ani nehlo.
,,Něco jsem řekla!" zamračila se, ,,a pojď, mám hlad!" opět zavelala a on ji poslechl, jak to jen dělá?