Večer si společně Victorie s Kathy bezvadně užily. Vyblibly se, povídaly si, zkoukly filmy a užívaly si čistě jen holčičí společnost, kterou obě po tak dlouhý době ukrutně potřebovaly. Victorie zůstala až do rána a na Caluma ani nepomyslela. On na ni sice trochu ano, ale věděl, že ji Kathy potřebuje více, než on. Victorie mu totiž napsala, že je to na dlouho. Sice byla už v pohodě, ale jen potřebovala společnost svojí kamarádky.
Ráno se obě vypravily do práce, měly náladu a radost na rozdávání. Byly nabité zvláštním druhem holčičí energie.
„Ahoj," věnoval Victorii první svůj úsměv dne Calum, když ji spatřil.
„Ahoj," odpověděla mu stejně usměvavě. Ale vevnitř... Vzpomněla si na ten malej problém, kterej s Kathy včera řešily a žaludek se ji sevřel. Myslela si, že ho zahnala hluboko do sebe a že nevyleze, jakmile ho uvidí, ale skutečnost byla jiná.
„Děje se něco?" optal se starostlivě. Poznal to, poznal každou její změnu nálady. Victorie se ošila a znovu se usmála.
„Nene, všecko v pohodě." Ujistila ho a šla se převlíknout.
„Dobrá." Odpověděl ji a šel si připravit věci pro svou první dívku.
„Co děláš dneska po práci?" houkla na něj z šatny, chtěla to s ním probrat, protože se jí to nechtělo nechávat si to dlouho v sobě.
„Jsem se tě chtěl zeptat na to samý. Máš plány na víkend? Chtěl bych jet na ostrov, tak mě napadlo, že bych tě vzal s sebou." Říkal s radostí. Victorie se pousmála, od tý chvíle, kdy od tama prvně odjeli se tam těšila a bála se, že ji tam Calum jen tak nevezme a hlavně taky bude mít víc času a víc prostoru mu to říct.
„No, sice jsem měla jiný plány, ale tohle zní mnohem víc lákavě." Houkla na něj radostně a převlíknutá za ním vyběhla, aby mu vtiskla rychlou pusu.
„Čím jsem si to zasloužil?" uculil se, Victorie mykla rameny a nevinně se usmála.
„Radši se pustíme do práce, tak se měj." Uculila se na něj a opustila pokoj.
Po práci Calum odvezl Victorii domů, aby si sbalila a pak ji hodil ještě ke Kathy, aby jí hodila klíčky, protože by jí mezitím její zvěřinec umřel hlady.
„Kdyby něco, budu na telefonu." Ujistila svou nejlepší kamarádku Victorie a pak se už vydala do auta za Calumem. Stavili se ještě na nákup a pak už jim nic nebránilo v cestě nalodit se a odeplout.
„Je na tobě vidět, jak moc se těšíš." Usmál se na ni Calum a přitáhnul si ji za bok k sobě.
„Těšim no." Odpověděla mu natěšeně a zahleděla se do dálky, kde se před nima uprostřed velkého nic rozléhal tak boží ostrov.
Když dojeli a vystoupili, Victorie si to hned namířila do vody. Ve věcech, v botech, s Calumem za zády. Těšila se na tu chvíli, kdy se smočí, hned, když ji Calum oznámil, že sem pojedou. Smočila se celá a plavala do dálky, pak zpátky a vynořila se u Caluma. Chvilku si hleděli jen do očí, ale on si ji pak po chvilce přitáhnul k sobě na tělo a pevně si ji chytnul.
„Myslela jsem, že tě to nenapadne." Usmála se spokojeně Victorie a svoje ruce mu položila na ramena.
„Si mohla říct." Šeptnul a pak šel víc na břeh, aby měl vodu trošku níž.
„Co máš v plánu teda po celý víkend?" mrkla na něj Victorie a svoje ruce přesunula z ramen na záda až sjela postupně až na jeho pracně vypracovaný zadek.
„Po celý víkend? Já ti neřekl, že jsem nám domluvil volno na celý týden?" kouknul na ni udiveně Calum a Victorie se na něj zamračeně podívala.
„Calume!" bouchla ho do hrudi. „Nemám tu věci!" probodávala ho pohledem, ale pak se usmála. Byla ráda, že tu budou celý týden. Líbilo se jí tu. Byl tu klid, ticho a hlavně jen oni dva.
„Šak věci nepotřebuješ." Mrknul na ni a i on svoje ruce posunul na její zadek.
„Ale ale..." nadzvedla obočí a pak se usmála. Ale sama věděla, že má pravdu. A navíc je tam takový počasí, že člověku stačí jen plavky.
„Ale k tomu programu, na který ses ptala, tak je tu plno možností. Potápění, plavání, ať už v moři nebo v bazéně, lenošení ve vířivce, a nebo v obyváku u televize, pak je tu taky možnost sexu a v poslední řade ještě další sex, takže si můžeš vybrat, co budeš chtít." Mrknul na ni a pomalu šel k břehu.
„No, já osobně bych asi byla pro uplně tu první možnost." Řekla a Calum se lehce zamračil.
„Tak to já jsem zase pro uplnej opak." Šeptnul a políbil ji. „Měly bychom uklidit ten nákup." Šeptnul, když svoje rty odlepil od těch jejích, pomalu vyšli z vody, uchopili tašky a šli dovnitř. Victorie se ujmula vyskládávání potravin a Calum zatím odnesl tašky do ložnice a rovnou ze sebe sundal mokrý věci a vzal si jen suchý trenky.
„Tak co navrhuješ jako první?" otočila se Victorie na Caluma, ten se kouknul z okna, slunce pomalu začalo zapadat, takže pláže byly pokryté zlatavým pískem.
„Můžeme se jít projít. Třeba dozadu k vodopádu, tam jsi ještě nebyla." Šeptnul, Victorie kývla a skočila se převlíknout do suchýho, Calum na sebe hodil taky oblečení a pak mohli vyrazit.
Ruku v ruce spokojeně kráčeli po pláži, každej se svýma myšlenkama. Ale točily se okolo toho samýho, tedy o tomhle týdnu, ze kterýho měli oba obrovskou radost.
„Jsme tu." Šeptnul Calum, když se před nimi začal rozléhat oáza, kde se kolem dokola nacházela zelená všech možných odstínů. Prošel mezi vysokým kapradím, Victorii táhnul za sebou, sešli z mírného kopečka a najednou stáli v údolí, kde bylo slyšet zpěv papoušků.
Victorie se nestačila divit, Calum si sundal triko, kraťasy i trenky a na Adama skočil do vody, vodu z vodopádu si nechal stékat na záda, na chvili zavřel oči a když se znovu otevřel, tak už před ním byla i Victorie.
„Je to tu krásný." Vydechla a nechala se unášet vším kolem.
Existovali jen oni dva a uvědomovali si to moc dobře.
„Víš, proč jsem tě sem vzal?" optal se, a koukal ji do očí.
„Slíbil jsi mi to předtím." Šeptla Victorie, Calum ale zakroutil hlavou a její dlaně uchopil do těch svých.
„Za těch pár měsíců jsem si na tebe tak zvykl, že to všecko beru skoro jako samozřejmost, stala ses součástí mého života, ale postupně si začínám uvědomovat, že tohle není to, co bych chtěl." Šeptnul a Victorie se snažila jeho slova pochopit. Dostala strach. Bála se, že ji sem vzal proto, aby se s ní rozloučil. Do očí se jí začaly lehce hrnout slzy.
„Neplakej."šeptnul a utřel ji slzy, ale ona ho odehnala, otočila se a chtěla utýct pryč, ale on ji to nedovolil.
„Nech mě bejt, myslela jsem, že jsi jinej, asi jsem se spletla. Měl jsi říct rovnou na začátku, že tohle nechceš.!" Začala na něj křičet.
„Victorie, uklidni se." Šeptnul a přitáhnul si ji k sobě a lehce ji políbil. Znovu ji utřel slzy a lehce se pousmál. Vlasy, co jí padaly do obličeje, ji dal na stranu a znovu uchopil její ruce do těch jeho.
„Zamiloval jsem se do tebe a chtěl jsem ti říct, že jsi asi to nejlepší, co mě v životě potkalo a že nechci žít pořád tenhle život s tebou jako kamarádkou, ale chci, abys byla moje přítelkyně." Šeptnul a ona se usmála.