Kto czyta daje gwiazdkę ! :****
Albo motywującego komentarza. :)
Najlepiej to...i to.Zatrzymuje się i słyszę jak dziewczyna podchodzi do mnie bliżej.Czy ona nie powinna spać?
-Gdzie idzesz?-pyta mnie Gemma a ja wzdycham i odwracam się do niej twarzą.
-Chyba do domu.-mówię i widzę że dziewczyna przygląda się mojej twarzy lekko nie zaspokojona.
-Boże ! Co ci się stało?!-wręcz krzyczy i zasłania usta ręką a ja szybko podbiegam do lustra.
-Kurwa...-szepcze do siebie. To wina tego chujowego menela który się zaczął bronić.
-Harry ci to zrobił?-pyta dziewczyna i podchodzi do mnie ale ja się od niej odsywam i wracam do walizki.
-Nie....-mówię.-...przynajmniej nie tym razem.-mówię szeptem do siebie ale blondynka chyba zrozumiała.
-Że co ?-dopytuje się a ja tylko kiwam głową i mówię bezgłośne nic i chwytam uchwyt walizki. -Czy Harry kiedy kolwiek Cię uderzył , popchnął czy coś?-pyta się zaciekawiona dziewczyna a ja patrzę na nią znacząco.
-Pogadaj z nim.-mówię i idę w stronę drzwi ale Gemma blokuje mi nagle drogę.
-Odpowiedz mi na jedno pytanie .-mówi stanowczo a ja patrzę na nią pytająco.-Czy on ci coś kiedykolwiek zrobił?-pyta mnie dziewczyna a ja spuszczam lekko głowę i się uśmiecham krzywo.
-Tak zrobił...kilka razy mnie uderzył , raz zgwałcił a teraz zrobił cholerne dziecko !! Którego nie chcę !! -krzyczę a dziewczyna patrzy na mnie zaskoczona .Dostrzegam na górze schodów Harrego i jego matkę. Patrzę na całą trójkę a po chwili mam łzy w oczach. Szybko chwytam walizkę i wybiegam z mieszkania.Harry
Budzą mnie jakieś hałasy z dołu więc poprostu wychodzę z łóżka i idę zobaczyć co się dzieje. Staje na górze schodów i zauważam Ally i Gemme. Moja mama również przyszła oglądać przedstawienie.
Odpowiedz mi na jedno pytanie .-mówi Gemma-Czy on ci coś kiedykolwiek zrobił?-pyta się Ally. Czy oni mówią o mnie ?
-Tak zrobił...kilka razy mnie uderzył , raz zgwałcił a teraz zrobił cholerne dziecko !! Którego nie chcę !! -krzyczy dziewczyna a moja matka patrzy na mnie z wyrzutem. Nie wierzę że ona to powiedziała. Po co?! Zauważam że brubetka mnie zobaczyła po czym momentalnie miała łzy w oczach i wybiegła z domu.
Gdy tylko Gemma mnie zobaczyła zaczeła klaslać i mi gratulować jakim to debilem jestem. Moja matka nie powiedziała ani słowa tylko kazała mi się wynosić. Kurwa spierdoliłem....
znowu . Zawsze kiedy wszystko wraca do normy ja coś spierdole. I teraz będzie specjalnie na złość mi usunąć to ciąże. Dodatkowo jeszcze zastanawiam się skąd u niej na twarzy takie siniaki wyszła na kilka godzin a wraca już poobijana. Nie rozumiem jej . Czy ona zawsze się wpierdoli w jakieś gówno.
Gdy matka razem z siostą po krótkim wykładzie wyrzuciły mnie z domu odrazu pojechałem do Londynu. Muszę się teraz naprawdę napić i spotkać z chłopakami przynajmniej na chwilę zapomnieć.Ally
Gdy tylko wyszłam z taksówki udałam się w stronę mojego mieszkania w hotelu. Kiedy byłam już na ostatniej prostej wpadłam na jakąś śpiesząco się brunetkę.
-Ally?! Cześć.-mówi wiecznie szczęśliwa i uśmiechnięta Elenour.
-Taak..Hej.-odpowiadam dziewczynie ale bez takiego entuzjazmu w głosie jak u niej.
-Co ci się stało?-pyta pokazując moje siniaki na twarzy a ja wciskam jej kit że spadłam ze schodów. Średnio to kupiła ale nie wnikała.
-Co tu robisz?-pyta mnie brunetka i rozgląda się po okolicy.
-Mieszkam.-odpowiadam i spoglądam na hotel.
-Co?! Przeprowadziliście się ?-pyta mnie zaskoczona a ja kiwam przecząco głową.
-Niee..tylko ja się wyprowadziłam.-odpowiadam a El patrzy na mnie ze smutkiem.
-Zerwaliście?-pyta zaciekawiona.
-Tak...już dawno.-odpowiadam trochę szeptem i spoglądam na ziemię.
-Jak się trzymasz?-pyta a ja patrzę w jej troskliwe oczy.
-Super...-kłamię i odchodzę w stronę swojego mieszkania. Dziewczyna zauważyła że mówię ironicznie bo nieco się zmartwiła.
-Zaczekaj !-krzyczy brunetka i do mnie podbiega.-Chciałabyś dziś wpaść do mnie , na taki babski wieczór?-pyta z nadzieją.
-To nie jest najlepszy....-zaczynam ale niestety nie dane jest mi skończyć przez gadatliwą Elenour.
-To jesteśmy umówione !-piszczy podekscytowana dziewczyna a ja się uśmiecham i kiwam twierdząco głową. A niech jej będzie przyjdę na ten jej "babski wieczór" i tak nie mam nic ciekawszego do roboty.Heeyy!!
Dziękuję za 21 tyś. wyświetleń !!!
Jesteście najlepsi !#37 MIEJSCE W KATEGORI FANFICTION !!!
Jak myślicie co będzie się działo na tym "babskim wieczorze " ?
Co planuje Elenour??Kilka osób pyta mnie co z "Camp Life " a więc...zaczęłam pisać ale jakoś nie mam weny do tego opowiadania. Więc skupię się na tym. Wkrótce powstanie inne ff z nowym i wydaje mi się dość orginalnym pomysłem ale....teraz zacznie się szkoła więc będzie ciężko ogarnąć nawet 1 ff.
Pozdrawiam xxx
CZYTASZ
Real Love || H.S
FanficPierwotny tytuł: Secret Mission #1. miejsce w Fanfiction ! (12.10.2015r.) Życzę miłego czytania :* Ps. Tą książkę pisałam na początku mojej przygody z Wattpadem. Dalsze rozdziały wyglądają trochę lepiej. Okładka : @Horanowaaaaaaa