#70.

5.7K 354 28
                                    

Przepraszam za komplikacje z tym rozdziałem ale opublikowałam go rano z myślą że jest skończony...a nie był.
Pierwszy rozdział "Rebel" opublikuje w Sobotę ( jutro ) ;) I mam do was ogromną proźbę !! Czy mogli byście skomentować ostatni rozdział " Bad | H.S " @klaudia39a ? Uwielbiam jej ff a doda next jak będzie 5 komentarzy więc...liczę że pomożecie ;)

-Wstawaj !!-krzyczy radośnie chłopak i wchodzi do mojego pokoju po czym zabiera mi z łóżka kołdrę przez co jest mi okropnie zimno.
-Oddawaj to frajerze !-krzyczę i próbuje wyrwać mu moją pościel niestety ten "frajer" jest ode mnie sporo wyższy.
-Jak ładnie poprosisz to....przemyśle twoją proźbę.-mówi obserwując moją minę zbitego psiaka.
-Proszęęę....zimno mi-jęczę i próbóje swoją koszulkę pociągnąć sobie do kolan aby było mi trochę cieplej.
-Noooo...nie przekonujesz mnie.-mówi łobuzersko za co chcę mu przyjebać w tą uroczą mordkę ale...no miło gdy jest taki uśmiechnięty. Podchodzę do niego bliżej i składam jeden pojedyńczy pocałunek na jego ustach a poźniej na policzku po czym patrzę na niego wyczekująco.
-To jak?-pytam a na moje słowa chłopak szeroko się uśmiecha i oddaje mi kołdrę z którą rzucam się na łóżko. O dziwo blondyn chowa się pod pościelą razem ze mną na co patrzę na niego pytająco.
-No co?! Zimno mi .-śmieję się po czym szczelnie zakrywa nas kołdrą . Oboje wzdychamy i patrzymy w sufit.
-Dziękuję Niall gdyby nie ty...to wiem co bym zrobiła.-mówię mu i przytulam się do niego. Blondyn uśmiecha się do mnie ciepło i całuje w czoło.-Nie mam pojęcia czemu mi pomagasz.-przyznaje i wzdycham a chłopak patrzy na mnie trochę zaszokowany.
-Nie zauważył ?!-wręcz krzyczy zaszokowany.
-Czego?-pytam spokojnie i patrzę w jego stronę.
-Tego że mi się podobasz.-mówi prosto z mostu na co zaczynam się krztusić.-Nawet nie wiesz jak bardzo. Gdy Harry przyprowadził Cię na moje urodziny już mi się podobałaś. Uwielbiam gdy jesteś szczęśliwa , gdy się uśmiechasz i złościsz.-przyznaje chłopak patrząc mi głeboko w oczy. Przełykam ślinę i lekko się uśmiecham.
-Nie wiedziałam...-mówię zgodnie z prawdą. Jestem ślepa że nie zauważyłam jak on się starał o moje względy. Niall się do mnie uśmiecha i zaczyna całować mnie po szyji.
-To dlatego że jeszcze myślisz o nim.-mówi i zaczyna ssać moją skórę. Na jego słowa odsówam się od niego i siadam.
-Skąd możesz wiedzieć co myślę?! Skąd możesz wiedzieć że mimo to co zrobił go kocham?!!! Skąd !!-krzyczę do niego a on patrzy na mnie lekko zmartwiony.
-Właśnie się przyznałaś.-mówi ze smutkiem i podnosi się z łóżka i idzę w stronę drzwi. Tak znowu spierdoliłam.
-Przepraszam Niall...ale to za wcześnie dla mnie.-mówię a on tylko potakuje i mnie przytula.
-Rozumiem...będę czekał...będę czekał aż zapomnisz.-szepczę mi na ucho dając mi wiarę że jest możliwość o zapomnieniu o Harrym , o tym co nas łączyło i co poróżniło.
-Dziękuję.-odpowiadam tylko i wtulam się w jego umięśniony brzuch.
-Za godzinę mamy zebranie u Zayna , powiemy im że postanowiłaś dołączyć.-mówi za co dziękuję mu szczerym uśmiechem.
-Jasne.-mówię po czym chłopak kieruję się do drzwi i wychodzi z pokoju. Udaje mi się usłyszeć jak mówi pod nosem dwa słowa a mianowicie "Kocham Cię ".

Heeej !!
Krótki i brzydki przepraszam...
Jak u was w szkole? Macie pierwsze uwagi i oceny ?

Jak myślicie Ally odwzajemni uczucia Nialla ?

Jak Harry zareaguje na Ally na zebraniu u Malika ?

Czy chłopcy pozwolą jej dołączyć do gangu ?

Real Love || H.SOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz