Trzecia w nocy....a ja się budzę z nowym pomysłem ----> Happy ;) Publikuje teraz.
A więc jak wiecie Secret Mission dobiega końca , Rebel powoli się rozkręca a ja mam weny nad to.
Postanowiłam że w tym miesiącu zacznę pisać nowe ff ( to że o Stylesie to chyba oczywiste ) .
W komentarzu piszcie który pomysł spodobał wam się najbardziej. W każdym z nich Harry Styles będzie sławny...1D będzie istnieć.
Tym razem główną bohaterką będzie Barbara Palvin.
Pomysł nr 1.
18 - letnia Summer to bardzo utalentowana i nieśmiała dziewczyna która panicznie boi się sceny , odrzucenia . Summer uważa się za nic nie warte beztalencie. Z powodu trudnej sytacji rodzinnej jest zmuszona iść do pracy. Drogą konkursu zostaje zatrudniona w wytwórni Modest gdzie będzie świadkiem tworzenia nowej płyty One Direction -obojętnego jej zespołu . Chłopak i kompletnie zmienią jej życie...być może młodą utalentowana dziewczyna będzie ich konkurentką w walce o kontrakt ?
Ok to była pierwsza propozycja , na która mam myślę że fajny pomysł. Pewnie wiele rzeczy zmieniło by Cię podczas pisania.
Propozycja nr. 2
20-letnia dziewczyna której pracą jest testowanie cudzych mężów czyli typowa testerka wierności.Jej życie gwałtownie się zmieni kiedy jej klientką będzie Kendall Jenner a celem sam Harry Styles.
Co się stanie kiedy jej zadanie zmieni się coś więcej. Jak zareaguje chłopak gdy dowie się prawdy ?Propozycja nr. 3
20-letnia Summer jest dziewczyną jedego z członków 1D Zayna...Ich związek od kilku miesięcy nie należy do kolorowych. Dziewczyna na jedenej z imprez przesypia się z przyjacielem swojego chlopaka...Harrym. Gdy brunet chciał czegoś więcej ona będzie chciała zakończyć tę znajomość.... Tylko że on jest idealny dla niej.
( Ta propozycja....dużo 18 )Propozycja nr 4.
Klasyczna Fan-story.Prozpozycją nr 5. rozpoczęcie Camp Life o którym pisałam wcześniej.
Macie inne fajne/ orginalne pomysły piszcie w komentarzach !!
Pozdrawiam xxx
CZYTASZ
Real Love || H.S
Fiksi PenggemarPierwotny tytuł: Secret Mission #1. miejsce w Fanfiction ! (12.10.2015r.) Życzę miłego czytania :* Ps. Tą książkę pisałam na początku mojej przygody z Wattpadem. Dalsze rozdziały wyglądają trochę lepiej. Okładka : @Horanowaaaaaaa