#56.

6.4K 416 15
                                    

Harry

Woow. Naprawdę dobrze to zaplanowali ale wątpie czy ich plan pogodzenia nas wypali.
-Ile już tu siedzimy?-pytam zdenerwowany siedząc pod ścianą i uderzając w nią tyłem głowy.
-3 minuty.-wzdycha brunetka i wyjmuje z kieszeni telefon na którym gra podejrzewam w węża. Zawsze to robi kiedy się denerwuje.
-Ally ?-mówię do dziewczyny na co podnosi swój wzrok na moją postać.-Gniewasz się...za tamto ?-pytam jej a ona spuszcza wzrok i wraca do swojego telefonu przez co wzdycham.To chyba oznacza tak.-Dobra jeśli nie chcesz nic mówić to ja coś powiem.-zaczynam i biorę głęboki oddech po czym wstaje i siadam obok niej. Dziewczyna tylko podnosi wzrok i trochę się odsuwa.-Proszę nie przerywaj mi bo rzadko mam chęć na wyznania.-mówię z uśmiechem a brunetka potakuje.
-Ally...wiem że jestem nerwowy , agresywny i wredny w stosunku do ciebie.Wiem że popełniłem wielę błędów i wiem że popełnie ich jeszcze dużo ale chcę abyś wiedziała że jesteś pierwszą kobietą którą pokochałem , jesteś pierwszą dla której chcę się zmienić ale nie uda mi się to bez ciebie. Zależy mi na tobie...i chcę być przy tobie i przy naszym dziecku. Chcę abyśmy byli stworzyli szczęśliwą rodzinę , chcę być jak najbliżej Ciebie....znaczy was. Ally Kocham Cię , proszę pomóż mi być lepszym dla ciebie.-na końcu klękam ze łzami w oczach przed dziewczyną prosząc o przebaczenie...znowu. Widzę że brunetka ma łzy w oczach i jest w ogromnym szoku. Nie rusza się ani nie odpowiada.
-Masz ostatnią szansę...ostatnią !-krzyczy po czym wybucha płaczem i przytula mnie do siebie.
-Tak za tobą tęskniłem.-mówię i całuje dziewczynę w czoło po czym patrzę w jej usta w które chcę się wbić ale dziewczyna się odsówa.
-To że co wybaczyłam nie oznacza że jesteśmy razem.-mówi nagle dziewczyna a ja patrzę na nią zaskoczony i zasmucony.-Musisz się postarać abym ponownie Ci zaufała.-mówi dziewczyna a ja tylko potakuje i ją ponownie przytulam.
-Obiecuje że zrobie wszystko aby odzyskać twoje zaufanie.-mówię a dziewczyna patrzy mi w oczy i mruczy cicho"mam nadzieję". Teraz tego nie spierdole będę przykładnym chłopakiem.Teraz będzie wspaniale , będziemy szcześliwi. Zrobię wszystko aby mi wybaczyła .
-No to chyba już trzeba im powiedzieć że jest ok i muszą nas wypuścić prawda?-pyta mnie z uśmiechem brunetka a ja wpadam na pewien plan. Jestem wdzięczny Louisowi i Elenour że wymyślili ten cały pomysł pogodzenia nas który poskutkował dzięki czemu jestem cholernie szcześliwy ale...zrobili to wbrew nam i bez kogokolwiek zgody należy im się kara.
-Mam lepszy pomysł.-mówię a brunetka patrzy z uśmiechem.
***
-Dobra...3..2..1-szepczę do dziewczyny która patrzy na mnie z uśmiechem i po moim odliczeniu rzuca na ziemię wazon.
-Aaaaa!! Harry!! Puść mnie!!!-krzyczy brunetka i chodzi po pokoju. Oboje próbujemy powstrzymać śmiech ...to będzie dla nich kara za wtrącanie się a dla nas niezły ubaw.
-Zamknij ryj głupia szmato !!-krzyczę a dziewczyna tylko zakłada ręce na brzuch i udaje oburzoną choć wie że to na potrzeby żartu. Ally podchodzi do drzwi i zaczyna szarpać klamką.
-Pomocy !!-krzyczy dziewczyna i pokazuje mi gestem ręki że teraz moja kolej.
-Ostrzegałem!-krzyczę blisko drzwi aby ta dwójka usłyszała . Zaśmialiśmy się kiedy było słychać ich przerażone krzyki i to że wchodzą po schodach. Dziewczyna wzieła ode mnie pistolet i strzeliła za okno. Przez co Lou i El zupełnie oszaleli i zaczęli otwierać drzwi.
-Mówiłem że to zły po..-zaczyna Louis wchodząc do pokoju z roztrzęsioną El. Zaskoczony patrzy na naszą uśmiechniętą dwójkę i opiera się o ścianę. Razem z Ally przybijamy sobie piątkę na co brunetka wzdycha z ulgą.
-Jak mogliście !-krzyczy do nas El a my w tym samym momencie wzuszamy ramionami.
-I jak? Pogodziliście się?-pyta nas Louis a ja kiwam głową i całuje Ally w czoło.
-Spróbujemy jeszcze raz.-mówi dumnie moja ukochana na co El piszczy jak najęta.
-Jestem genialna !!-krzyczy podekscytowana i zadowolona ze swojego pomysłu .
-Tak...dziękujemy wam za to.-mówię do dziewczyny a ta wzrusza się i przytula się do swojego chłopaka...uroczo że chuj.
Mam nadzieję że ja i Ally będziemy równie szczęśliwi , ponieważ zamierzam walczyć.

Heellooo!
Zauważyłam że jak nie ma dramy to jest mniej komów :(  ale niestety trochę będzie kolorowo żeby potem było....bardzo bardzo szaro.

Jak myślicie co wymyśli Harry aby odzyskać Ally?

Dziękuję osobom co są ....za to że są.

Zaraz szkoła...znowu te głupie lekcje , głupi nauczyciele , głupie prace domowe i głupi dywanik u dyrektora za wulgarne słownictwo.
Pomocy !

Nie wiem czy jutro dodam rozdział ! Muszę kupić wyposarzenie do szkoły :(.

Pozdrawiam xxx

Real Love || H.SOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz