Mulţumesc anticipat pentru voturi/comentarii/listări/follow şi mesaje (atât pozitive cât şi negative).
~Kisses! ♥♡♥După atâta timp în care m-am chinuit să ţin ascunse cele două mari secrete ale vieţii mele...brusc totul avea să fie distrus de o târfă geloasă!
Numai mie mi se putea întâmpla una ca asta.
În doar câteva ore aveam să fiu descoperită...nu-mi păsa că toată tabăra urma să afle că eu şi Tyler suntem fraţi...tot ce voiam era să ţin asta departe de o singură persoană: de Tyler.
Doar că mereu trebuie să intervină nenorocita de Cassidy.Pur şi simplu cedasem psihic din cauza nervilor...şi nu mai puteam sta în picioare, aşa că involuntar m-am aşezat pe geamantanul cel mare pe care-l adusese James cu el.
-Jur...o să-i smulg capul de pe umeri...
-H-hei, calmează-te! strigă Ish.
-Ia mâna de pe mine! Nu o mai suport...Nu mai gândeam limpede deloc şi prin urmare am luat-o la pași repezi în neştire, sperând din tot sufletul să găsesc târfa care caută să-mi ruineze viaţa. Am luptat prea mult, m-am zbătut prea mult...doar ca s-o las să mă doboare.
-Opreşte-te odată.
M-am trezit brusc trasă de încheietură şi într-o secundă Tyler practic m-a târât într-un depozit de alimente... privindu-mă mai serios ca niciodată şi blocând uşa ca să nu pot trece de el.
-Poate că te-ai antrenat tu cu campionul aikido, dar crede-mă că te pot lăsa lat cu uşurinţă.
-Sunt sigur de asta, răspunde râzând.
-Mişcă-te!Zâmbise pentru o clipă, dar apoi a revenit la seriozitate. Eram sigură că avea experienţă în manipularea fetelor, dar nu m-a nimerit.
-Te-ai calmat? întreabă apoi ridicând o sprânceană.
Faţă de idiotul Tyler pe care-l cunoaşte toată lumea...acest Tyler era unul cu totul diferit. Părea chiar responsabil...faţă de mine. Era exact un moment frate-soră, eu desigur fiind sora "sălbatică" care a trăit în junglă şi brusc trebuie să se integreze în societate, că mna...habar n-are ce-nseamnă civilizaţia.
-Te rog...dă-te, spun printre dinţi.
Nu-mi stă în fire să rog. Ai face bine să mă asculţi.-Deci nu. Ok, putem sta aici tot restul zilei că pe mine nu mă deranjează...sau putem discuta omeneşte.
Trebuie să recunosc, de obicei mă descurcam cu băieţii şi îi făceam să mă lase în pace instant...dar Tyler...e enervant de lipicios faţă de persoane.
-Nu înţelegi, nu ai cum să înţelegi...
-Fă-mă să înţeleg atunci.
Uşor de zis, greu de făcut.
-Tyler...
-Ştiu că ai avut...divergenţe cu Cassidy încă de mică şi ştiu că te calcă pe nervi rău de tot, dar ce ai de gând să faci? Te duci şi ce? O iei la bătaie?
-Ei bine aş face-o...dacă te-ai da dracului la o parte!
-Iar apoi ai ajunge la sanatoriu şi eu aş ajunge să vin la tine cu portocale.
-Nu am dispoziţia necesară pentru umorul tău cretin. Lasă-mă să trec şi ai să vezi că nu va trebui să dai banii pe portocale.
-Serios Evelyn, vreau să te ajut, în regulă? Doar lasă-mă să fac asta.
Nu mă va lăsa în pace oricum...-Fie, ai vreun plan inteligent?
-Oh, te-am convins mai repede decât credeam. Ascultă. Focul de tabără e la nouă, imediat cum se întunecă. Pentru început furăm videoproiectorul, după care telefonul lui Cassidy.
-Tentant, dar cum dracu' ai de gând să faci asta?
-Cum am mai spus, am metodele mele.
-Iar o transformi în dama ta de companie?
-Poate că da, poate că nu. Tot ce-ţi cer e să fii o fată drăguţă şi simpatică.
-Eşti un mincinos teribil de convingător.
-Nu-i aşa? Doar calmează-te şi comportă-te normal.
-Târfa aia e pe cale să-mi ruineze viaţa iar tu îmi spui să mă comport normal...
-Ce a filmat de e atât de important încât eşti în stare s-o transformi într-o vânătă?
-Fiecare are secretele lui, nu? întreb amintindu-mi de ce-a spus James.
CITEȘTI
A Strange Summer (Book 1&2)
Teen Fiction#1 în Ficţiune Adolescenţi (11.12.2015) Evelyn nu e o sfântă, ci e mai degrabă un magnet pentru necazuri. Rebelă. Irascibilă. Neîncrezătoare. Specială. Cu un dar divin...de a vedea fantome. Iar cu o diavoliţă de mamă vitregă precum Leah e clar că...