-Să sperăm că totul va decurge bine.
-Cum adică să sperăm? Trebuie să decurgă bine!
-Da...trebuie, îmi spune Tessa aprinzând câteva lumânări negre.
Deja mă gândesc la ce e mai rău.-Ce ai de gând să faci?
-E o ședință de spiritism și o să te trimit pe tine în "lumea" lor, exact cum am făcut cu mama ta. Însă durează până se adună toată energia...
Deci și mama a trecut prin asta. Grozav, când credeam că nu mai aflu nimic nou...Bunica Tessa folosea o hârtie cu literele alfabetului și un mic pahar. Lumânarile aprinse, o rugăciune și... invocația specială.
Cred că hârtia și paharul sunt ca o improvizație a unei tăblițe.-Nu așa arată o tablă Ouija? întreb arătând spre hârtie.
-Cam așa, dar când mă "jucam" eu cu spiritele nu existau acele tăblițe. Pune mâna mai aproape de pahar, te rog.Am pus mâna la o mică distanță de pahar, fără să-l ating însă.
Ma uitam suspicioasă și atentă, parcă așteptând s-o prind pe bunica Tessa cu mâța-n sac...cum că toată treaba asta ar fi o minciună bine plănuită.Doar că era purul adevăr.
Invocația (într-o limbă ciudată de altfel) o tot repeta iar în jurul nostru nimic nu părea să se întâmple.
Un pic plictisită am vrut să spun ceva când...am simțit CEVA, precum un curent electric de mică intesitate străbătându-mi brațul.
Era ceva ce îl percepeam ca fiind pufos, electrizant, ușor și totuși puternic.Avea atâta putere cât îi era necesară să miște acel pahar. Am simțit ca și cum mâna mi-e luată ușor și se îndrepta către o literă, apoi către alta, încet, apoi mai repede.
Și astfel am putut citi primul cuvânt.-Stop? citesc eu.
-Vrea să ne oprim.
-Nici măcar nu am început!Brusc flacăra lumânărilor a început să pâlpâie.
-Nu ești suficient de puternică...
-Huh?
-Ești mică, Evelyn. Cu mama ta am avut rezultate din prima. Și de asemenea nici eu nu mai sunt cum eram.
-Ce vrei să spui cu asta?
-Toată treabă cu spiritismul a durat puțin în viața mea. N-am mai contactat spiritele de peste zece ani.
-Și...?
-Nu oricine poate face spiritism. Pentru a intra în legătură cu spiritele este necesară deținerea unui anumit tip de energie. Există oameni care o au, fără a avea alte capacități extrasenzoriale. Modalitățile sunt diverse, ca și persoanele medium. Mediumii sunt doar receptori având o energie specială, prin care informațiile transmise de cei din cealaltă lume pot ajunge la noi.
-Nu ești și tu un medium, bunico?-Nu am capacități de medium decât într-o foarte mică măsură, fapt pentru care nu am putut niciodată să fac spiritism singură. Puteam face asta numai împreună cu anumite persoane.
Acele persoane nu aveau nimic special, ci doar energia necesară de a face asta. Iar energia ta e insuficientă, Evelyn. Nu ne putem juca...lucrurile astea sunt periculoase.-Și ce ar trebui să fac ca să funcționeze !?
-Mai trebuie să aducem o persoană. Așa o să fim patru.
-...patru? De unde atâția? Suntem noi două, deci am fi trei.
-Helen e aici.-...mama? O vezi...!? întreb cu o oarecare disperare în glas şi privind în jur.
-Nu, dar o simt. Îi simt energia.
-Și eu de ce nu o simt? Sunt fiică-sa până la urmă...nu-i corect!
-Înțeleg că ești emoționată, dar trebuie să te calmezi și să te relaxezi. Gândește-te pe cine poți aduce aici în cel mai scurt timp posibil, până când nu-și adună ea puterea.-Să zicem că mă gândesc la două persoane... O fantomă care niciodată nu o găsesc când am nevoie...sau un idiot care fac pariu că în momentul ăsta se gândește cum mă descurc aici.
-O fantomă?
-Ei bine...e un tip, Lex...care cumva simt ca nu e chiar...ăăă...mort...însă nu am garanția că îl găsesc. Celălalt idiot este...cum să spun eu asta...
-...iubitul tău?
CITEȘTI
A Strange Summer (Book 1&2)
Teen Fiction#1 în Ficţiune Adolescenţi (11.12.2015) Evelyn nu e o sfântă, ci e mai degrabă un magnet pentru necazuri. Rebelă. Irascibilă. Neîncrezătoare. Specială. Cu un dar divin...de a vedea fantome. Iar cu o diavoliţă de mamă vitregă precum Leah e clar că...