𝐂𝐚𝐩𝐢𝐭𝐨𝐥𝐮𝐥 𝟑 ❤

6.3K 381 3
                                    

Am urcat într-un taxi şi am pornit spre Milennium.

Drumul a fost iritant, a dominat liniştea...şi asta pentru că nu mergea radioul maşinii şi era ciudat să vorbesc diferite lucruri cu Ish, în timp ce eram sigură că asculta şi şoferul acela cu faţă de pedofil.

Dar slavă Domnului că drumul nu a durat decât 20 de minute.

Iată-mă aici...o nouă vară de coşmar, mi-am spus privind în jur.

În timp ce eu mă plângeam în gând, Ish zâmbea de parcă am fi ajuns la un Disneyland...şi nu la o şcoală nenorocită.

Tipa asta e prea entuziasmată. Chiar nu ştie ce-o aşteaptă.

Ce-i drept, nu era o clădire învechită cu tot felul de echipamente speciale prin zonă.
Erau cabane peste cabane, spaţiu berechet, o sală mărişoară în care probabil se ţineau discursuri şi luam masa, alte două săli la fel de mari...iar în curte era amplasată o mică scenă.

Dar privind mai departe de-atât, văzusem şi acele echipamente speciale la care mă gândeam.
Ziduri false, frânghii atârnate pe unde se putea, tiroliane şi altele.

Mda, parţial am avut dreptate. Îh, zidurile alea îmi dau dureri direct în fund! Şi deocamdată doar le privesc...

-Să mergem! a spus Ish veselă.

Am inspirat adânc, însă...am uitat să expir când am auzit o voce cunoscută strigându-mă:

-Măi să fie, dacă nu e chiar Kaehn.

Aşa e, numele meu de familie e Kaehn. Vina tatălui meu...şi al neamului său.

Dar nu numele era problema, ci persoana...care mă strigase.

-Roxanne, am spus eu simplu, privind-o într-un mod cât de cât arogant.

-General.

Super. Avea şi grad de general, nici că se putea mai bine.

Am înghiţit în sec.

-Şi nu mai eşti la Archeries School, ha?

Pentru că speram să fii la fel de desfiinţată precum acea şcoală, am vrut să adaug...dar m-am abţinut pentru că altfel m-ar fi pus să curăţ pământul cu limba în următoarea secundă.

-După cum vezi...nu. Presupun că o să mă distrez vara asta, dulceaţă.
-Mhm...
Eu presupun că va fi cea mai oribilă vară din ultimii ani.

Roxanne Denver.
Scorpia numărul doi - după Leah, evident - pe care o avusesem ca superior în urmă cu doi ani.
Exact ea lipsea, de parcă până acum nu mi s-au întâmplat numai prostii.

Întotdeauna a căutat să mă dea în vileag cu ceva şi să mă pedepsească pentru orice lucru minor...şi cu siguranţă asta avea de gând să facă şi de data asta.

Ish...îmi pare rău, dar cu ea ca superior o să fim torturate, încercam să-i transmit printr-o simplă privire.

-Ţi-ai adus şi o mică prietenă observ, îmi spuse Roxanne analizând-o pe Ish.

-Unde ne înscriem? o întreb încercând să ignor alte posibile "conversații".

-Aceeaşi repezeală şi impertinenţă ca acum doi ani...mă rog. Vezi clădirea aia albă? Acolo.

-Sunt două clădiri albe. Care din ele ?
-Află singură, mi-a spus plecând în direcţia opusă.

Miiinunat.

A Strange Summer (Book 1&2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum