Da, așa e. Nu este capitol, îmi pare rău dar trebuie să lămurim niște lucruri.
Am tot primit mesaje/comentarii referitoare la carte, dar și legate de faptul că pun next rar.
Unele au fost chiar...jignitoare, să le spunem așa.Voi, ca și cititori...ar trebui să știți cel mai bine că am pus întotdeauna un capitol pe săptămână sau unul la două săptămâni. Singura excepție a fost de sărbători, când puneam câte două capitole.
Sau în cazurile mai nefericite...când intram după o lună sau două pe Wattpad din motive personale.E totul ok și mă bucur că această carte are un succes inimaginabil și vă iubesc pe voi, cititorii ei, care-mi faceți ziua mai frumoasă cu câteva comentarii sau mesaje în care îmi apreciați munca în felul vostru. E adevărat, ador lucrul ăsta...dar vreau și puțină înțelegere de la voi.
Vreau să înțelegeți că mi-e foarte greu să mă împart între: Wattpad, familie, prieteni și timp cu mine însămi.
Capitolele nu se scriu singure. Durează ceva până apar ideile "strălucite" care fac cartea cât de cât bună.Nu pot să scriu la comandă și sunt sigură că cei care scriu o carte/poveste înțeleg lucrul ăsta.
Gândiți-vă că e greu să scrieți și o compunere micuță pentru școală, darămite un capitol de 2000-3000 de cuvinte care să coincindă cu evenimentele anterioare. Credeți-mă că depun efort maxim pentru cartea asta și sincer, uneori nu-mi ajunge o săptămână ca să scriu...și totuși de cele mai multe ori reușesc și postez, cu toate că se mai întâmplă să pierd și ore de somn din cauza asta.
Atât mai vreau de la voi, să înțelegeți lucrurile astea și să nu mă mai condamnați degeaba.
Puneți-vă o secundă în locul meu și poate o să înțelegeți cum mă simt.În rest...nothing.
Sunteți cei mai drăguți cititori și sunteți ai mei♡ Vă iubesc şi mulţumesc din suflet pentru tot ce faceţi, atât pentru mine cât și pentru carte.~Kisses ~♡
CITEȘTI
A Strange Summer (Book 1&2)
Teen Fiction#1 în Ficţiune Adolescenţi (11.12.2015) Evelyn nu e o sfântă, ci e mai degrabă un magnet pentru necazuri. Rebelă. Irascibilă. Neîncrezătoare. Specială. Cu un dar divin...de a vedea fantome. Iar cu o diavoliţă de mamă vitregă precum Leah e clar că...