Lex şi Tyler plecaseră afară.
Eu am servit masa de seară şi am avut grijă ca în salata lui Cassidy să pun nişte pastile speciale care să-i provoace stări de vomă.
Salata ei era diferită de a celorlalți din cauza "regimului" ei.
Astfel, avea să verse tot ce mânca aproape după fiecare masă. Şi aşa avea grijă la dietă, probabil cartofii prăjiţi nu erau tocmai preferaţii ei.Încă de mică avea chestia asta cu dieta. Voia să arate perfect...şi toţi ştim că perfecţiunea nu există nici chiar în fotomodelele de top. Cassidy întotdeauna mânca exagerat de puţin, dulciuri deloc, grăsimi nici atât...închipuiţi-vă doar cât de chinuit a fost şi este corpul ei din cauza severităţii cu care se tratează.
Şi da, poate era urât din partea mea să îi pun pastilele acelea în salată...dar am fost chinuită ani de zile de ea.
E adevărat că răzbunarea e arma prostului, dar nu mai puteam îndura umilinţa. Trebuia să fac ceva în legătură cu asta.•••
În timp ce spălam zecile de vase care se adunaseră la final, l-am văzut pe Tyler care doar ce intra pe uşă.
-Ţi-am spus că nu ai voie aici, de ce dracu' te-ai mai întors? l-am întrebat încercând să desigilez o sticlă de detergent de vase.
Totuşi, mai rău îmi rupeam unghiile încercând.
-Pentru că eşti tu aici, mi-a răspuns simplu.
A venit lângă mine, mi-a luat detergentul din mână şi l-a desigilat el.Îl priveam şocată când îl văzusem că luase un burete şi începuse să spele vase cu mine. Şi la naiba, dar chiar se pricepea la asta!
-Dacă aştepţi să îţi mulţumesc pentru că mă ajuţi...aştepţi degeaba pentru că nu o voi face.
-Ei bine, aşteptam altceva din partea ta...dar în fine.
-Ai venit să mă enervezi mai mult din câte observ.
-Te prinzi repede. Deci...tu ai fost?
-Unde să fiu?-Ştii la ce mă refer. Ce i-ai pus lui Cassi în salată?
-"Cassi"? am întrebat bulversată. Acum vă daţi şi porecle?
-Geloasă ?
-Nu, nu mă interesează. Doar că e ciudat să văd pe cineva care ţine la Cassidy cu adevărat...
-Deja vorbeşti prostii. Nu ţin deloc la ea.
-Nu zău? Atunci de ce îi zici "Cassi"? Poreclele se dau doar între prietenii foarte apropiaţi şi celor la care ţi...-Serios, chiar mă faci să cred că eşti geloasă. Dar hei, să ştii că am ochi doar pentru tine, a adăugat zâmbind şiret şi stropindu-mă cu apă.
Doar că idiotul a uitat că era apă cu detergent...şi m-a stropit foarte rău, astfel încât mi-au ajuns câțiva stropi în ochi și muream de usturime.
-Idiotule !!! Ăh, ochii mei...! am strigat frecându-mă cu palma ca disperata.
Dar eram la fel de idioată, pentru că şi eu la rândul meu...uitasem că aveam mâinile pline de detergent.
-O Doamne, îmi - îmi pare aşa rău, pfff... hahhaa.
-Sigur! D-aia râzi! Nu mai văd nimic, simt că îmi ard ochii...
Abia mă mai ţineam pe picioare, aproape căzusem chiar...dar m-a prins Tyler.
Am vrut să ripostez, doar că m-am trezit cu ceva umed pe ochi. Era un şerveţel pe care-l udase cu apă rece.
-Ţine ăsta pe ochi măcar câteva minute, mi-a spus ajutându-mă să mă aşez pe un scaun. Ar trebui să-ţi treacă usturimea.
-Uneori ai nişte glume atât de stupide încât îmi vine să-ţi sparg capul...
-Ştiu, scuze. Acum...referitor la Cassi...dy...
CITEȘTI
A Strange Summer (Book 1&2)
Jugendliteratur#1 în Ficţiune Adolescenţi (11.12.2015) Evelyn nu e o sfântă, ci e mai degrabă un magnet pentru necazuri. Rebelă. Irascibilă. Neîncrezătoare. Specială. Cu un dar divin...de a vedea fantome. Iar cu o diavoliţă de mamă vitregă precum Leah e clar că...