Lăsându-i în...distracţia lor, eu m-am îndreptat spre cabană fără să-i mai zic ceva lui Tyler. Deşi aveam o grămadă de cuvinte şi expresii cam...neortodoxe, care-mi stăteau pe limbă.
•••
-Lex, urmăreşte-o pe Roxanne te rog. Orice auzi despre San Diego...spune-mi, i-am zis înainte să intru în cabană.
-Eşti ok, Eve? Pentru că nu pari tocmai ok.
-Sunt bine, stai liniştit...ne vedem prin zonă.Am intrat în cabană şi cum era de aşteptat, Ish nu era acolo.
Am tras un prosop lung şi albastru din dezordinea care era în dulap şi am mers să fac duş. Aveam nevoie de unul, în fond am dormit în pădure.În schimb...în timp ce făceam duşul, au început să se audă nişte bubuituri zdravene venind de afară.
Cineva insista cu bătăile în uşă.
La dracu' !Am oprit apa şi m-am înfăşurat în prosop. Nu mai era timp să caut haine, ţinând cont că aveam impresia că urma să-mi fie dărâmată uşa şi cum am mai spus, nu voiam să dau banii pe prostii.
-Dacă mai baţi atât de tare - oh, Roxanne.
Glasul mi s-a stins când am văzut-o stând în pragul uşii, evident nefericită şi furioasă...ca de obicei.
Totuşi, mă mai calmasem puţin când l-am văzut pe Lex în spatele ei râzând şi făcând tot felul de feţe amuzante. Însă având în vedere expresia lui Roxanne...trebuia să mă abțin din râs.
-Unde ai fost aseară şi în dimineaţa asta? m-a întrebat Roxanne pe fugă, folosind acel ton ameninţător care te anunţa din start că urma să o păţeşti.
-Eu -
-Nu căuta scuze! Te-am întrebat unde ai fost!-Aseară m-am rătăcit în pădure, bine!? Şi abia m-am întors...
-Nu zău, şi ce căuta şi el cu tine? a întrebat nervoasă, trăgând de braţul lui Tyler care parcă apăruse de nicăieri.
La naiba sunt în prosop! Roxanne nenorocito!
-El...
-Eu sunt de vină, am urmărit-o. Voiam s-o opresc dar am ajuns amândoi pierduţi.
-Ei bine tot amândoi ajungeţi şi pedepsiţi, ne-a spus ameninţătoare în timp ce se îndepărta de noi. În cinci minute la biroul meu, adăugase în final strângându-şi cureaua pantalonilor ei kaki.
Mi-am dat ochii peste cap şi am vrut să-i închid uşa în nas lui Tyler, dar idiotul a reuşit să intre în cabană până să apuc eu să fac asta.
-Dispari de-aici Tyler!
-Şi să ratez şansa de a te vedea în prosop? Nooo.
-Dă o fugă pe la Cassidy, poate e şi ea în prosop...
-Ascultă...în legătură cu sărutul de mai devreme cu ea -
-Nu am nevoie de explicaţii, bine? Nu e ca şi cum m-ar interesa...acum pleacă.
-Nu! Am făcut-o pentru că altfel s-ar fi dus direct cu pâra la Denver.
-Serios? Nu mai spune Tyler, a fost pentru un scop nobil nu? Şi în plus află că ai sărutat-o degeaba, pentru că bag mâna în foc că ea m-a pârât doar pe mine...şi Roxanne a aflat din întâmplare că şi tu ai lipsit, altfel ai fi scăpat basma curată.
-Nu ne-a pârât pe niciunul...trebuie să -
-Nu-i mai lua apărarea, pentru numele lui Dumnezeu Tyler! E Cassidy, ea e singura care ne-a văzut, bine!? Nu are cine altcineva să-i fi dat raportul lui Roxanne! Şi acum te rog, pleacă.
CITEȘTI
A Strange Summer (Book 1&2)
Teen Fiction#1 în Ficţiune Adolescenţi (11.12.2015) Evelyn nu e o sfântă, ci e mai degrabă un magnet pentru necazuri. Rebelă. Irascibilă. Neîncrezătoare. Specială. Cu un dar divin...de a vedea fantome. Iar cu o diavoliţă de mamă vitregă precum Leah e clar că...