𝐂𝐚𝐩𝐢𝐭𝐨𝐥𝐮𝐥 𝟐𝟔 ❤

3.1K 247 31
                                    

După ce am luat cheile, evident că nu urma să mai petrecem nici măcar o secundă în cabana blestemată a lui Richie. Nu când el era lăsat lat pe jos, în continuare în prosop...și cu sânge pe ceafă - rezultat în urma impactului pe care l-a avut capul său cu tocul ușii.
Sânge, hm? Presupun că Tyler l-a izbit cam tare...

Dar la dracu' de nu merita!

Totuși, cum trebuia să și facem...urma să fugim cum fug criminalii de la locul faptei. Doar că, de obicei, un criminal cu ceva minte la cap ar verifica zona înainte să dea bir cu fugiții. Noi din păcate...nu am făcut asta.

Înainte să împing ușa de lemn ca să ieșim afară, cineva a tras mânerul de pe partea cealaltă.

Sincer? Aș fi preferat să fie oricine altcineva...dar nu ea.

-Ce Dumnezeu s-a întâmplat aici !? întreabă Leah pe tonul ei ascuțit, șocul făcând-o să scape țigara slim pe care voia să și-o aprindă.

Imediat și-a vârât bricheta roz cu sclipici în buzunarul pantalonilor săi scurți.

-Tu cine naiba ești? o întreabă Tyler de parcă i se adresa vreunei tipe de vârsta noastră.

Ce-i drept, nu-l condamnam pentru asta. Nu aveam de ce.

Leah arăta ca o femeie în jur de 20 de ani, în ciuda faptului că are mai mulți, logic. Hainele ei strâmte și exagerat de scurte nu o făceau să pară deloc o femeie-n toată firea, ci mai degrabă o altă adolescentă super-sexy care ar putea să le dea peste nas tuturor modelelor celebre. Machiajul din nou, o întinerea și mai mult.

Era o scorpie și o uram, dar mereu am recunoscut faptul că e printre cele mai frumoase femei pe care le poate vedea lumea. Aș putea cu ușurință s-o numesc perfectă...dar nu pot din cauza atitudinii și părerii pe care mi-am format-o de-a lungul anilor despre ea.

-Evelyn, prietenul tău e nepoliticos...la fel ca tine.

-O cunoști? mă întreabă Tyler încruntându-se.
-Um...ăăă... Tyler, ea e Leah și e...mama mea vitregă, îi spun oarecum stânjenită de faptul că arăta mai mult ca soră-mea.

-Oh...Oooh! Îmi p-pare rău...n-am știut, mă scuzați...doamnă.
Doamnă? Tyler, e o târfă...la naiba nu-ți poți da seama de la prima vedere?

Da, ei bine e clar că nu-i putea spune "mă scuzi târfo" sau "mă scuzați doamnă târfă".
Deci Tyler poate fi și politicos? Asta e una nouă...

-Tinerii din ziua de azi, oftă ea. Serios Evelyn, ar trebui să-ți schimbi anturajul. Acum, vrei să-mi spui ce faci cu acest...băiat...în cabana altui băiat? Și Doamne, ăla e un om pe jos !? întreabă făcând ochii mari atunci când în sfârșit l-a observat și pe Richie. Evelyn...ĂLA E SÂNGE !?
Nu, e ketchup. Pe bune acum !?

-Minte-o, minte-o! Repede! șopti Lex de parcă nu-l auzeam doar eu și Tyler.

-Ăăă...de fapt -

-Evelyn, ai sânge în păr!
Serios !? Observi sângele din părul meu, dar nu observi sângele de pe fața și mâna lui Tyler? Femeia asta are ceva la cap, jur. Sau la ochi. Sau la tot!

-Voi ați făcut asta? ne întreabă pe mine și pe Tyler privind când la unul când la altul, în același timp mișcându-și pe orizontală degetul lung și subțire.

Aș putea jura că vârful unghiei sale false strălucea la cât de ascuțit era.
Sau e doar imaginația mea.

-Nu, evident că nu! protestez eu, ceea ce era parțial adevărat având în vedere că nu noi am făcut asta, ci Tyler a făcut asta.

A Strange Summer (Book 1&2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum