Multimedyadaki Derin'dir :)
İyi okumalar^^
"Yanında olmak istiyorum. Anladın mı?"
"Dur Seçkin" diyebilmişti Derin, başını geriye atmaya çalışırken. İlk kez ismiyle hitap etmişti ona.
"Seçkin..." diye adını tekrarladı adam yüzünde engel olamadığı gülüşüyle. Kıza hayran hayran bakıyor kızın bakışlarını yerden kaldırıp kendisine bakmasını istiyordu. Şimdi burada içindeki her şeyi söyleyecekti...
"Dur lütfen. Şuan buna engel olacak durumda değilim. Nereye çekersen oraya gelebilirim. O yüzden..." derken cümlesini yarım yamalak ve kısık bir sesle tamamladı Derin: "Duralım burada!"
Seçkin, kızın başını kaldırmayacağını fark etti. Derin'in söyledikleri hoşuna gitmişti. Demek karşı koymayacaktı... Demek o da Seçkin'i istiyordu. Bunları düşünürken kızın elini sıkıca tutup eve doğru yürümeye başladı.
Eve geldiklerinde Seçkin üzerine bir şeyler giymek için yukarı çıkmıştı. Uzun zamandır hiçbir kadın için böylesi heyecanlanmamıştı. O gece... Serdar'ın geldiği ve birlikte kafayı çektikleri gece... O gece de böyle hissetmişti kızın dizlerinde uyurken... Kendisine eğildiğinde kızın yüzüne gelen saçları tenine dokunurken... O gece... o gece de böyle hissetmişti Seçkin.
Derin dedi camdan biraz önce oldukları yere doğru bakarken... Bu kadar yaklaşmışken duramazdı. Seçkin üstüne beyaz, desenli bir kısa kollu tişört giyerken altına da lacivert bir keten capri pantolon geçirip ayağına sandaletlerini giymişti. Geçen gün selfie çekerken taktığı güneş gözlüğünü de eline alıp aşağı kata indiğinde Derin dışarıda kendisini bekliyordu.
Birlikte arabaya geçtiklerinde Derin'in ne giydiğini yeni fark etmişti. Kadını alıcı gözle süzerken arabanın da gazına yüklenmişti.
Derin ise daha önce bu arabaya binmiş olmasına rağmen ilk kez elini ayağını nereye koyacağını bilememişti. Saçlarını oynamaya koyulduğunda ise Seçkin'in çapkın gözlerinin kendisinde olduğunu fark etti.
"Bana kur mu yapıyorsun?" demişti Seçkin. Derin ellerini hızlıca saçlarından çekerken kalbinin saniyede kaç kere attığını merak etmişti.
"Kur mu? Yok hayır tabii ki..."
"Kadınların erkeklerle birlikteyken ellerini saçlarında neden gezdirdiğini bence ikimiz de biliyoruz."
"Ben öyle bir şey bilmiyorum."
"Kadın ve erkeğin beden dillerine ait bilmediğin çok şey var desene. Sorun değil ben sana öğretirim" derken kıza çapkın bir şekilde göz kırpmıştı. Derin elini kalbine koymamak için ekstra çaba sarf ediyordu. Hiçbir şey demeden heyecandan ölmek üzere olduğunu gizlemeye çalışarak dışarıyı izlemeye koyulmuştu.
+++
Serdar otel girişinde Mutlu'yu beklerken nasıl bir şeyle karşılaşacağını düşünüp duruyordu. Bu partiye kendisiyle gelmeye onu ikna etmişti ve bu gece burada bir şeyleri değiştirmenin yoluna bakacaktı.
Kendisi de fena halde cool görünüyordu ve etrafındaki güzel hatunları görmezden geliyordu. Bir kadın için otel kapısında beklemesi elbette ilk değildi ancak zor bir kadını bekliyor olması bir ilkti. Mutlu da bilmediği çok şey vardı. Mutlu'nun ne kadar zor olduğunu merak ediyordu. Eğer bu gece Mutlu'yu keşfederse buna ancak sevinirdi. Ne kadar zor olduğuyla ilgilenmeyip bunun keyfini çıkarırdı.
Serdar bunları düşünürken karşısından Mutlu'nun geldiğini gördü. Yeşil bir tulum giymişti Mutlu. Omuz kısımlarında boncuklar vardı ve çok zarif ince bir kemerle ayırdığı tuluma gömlek ve pantolon havası katmıştı. Saçlarını yukarıda topuz yapmıştı ve ayaklarında dolgu topuk beyaz bir ayakkabı vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Rengi
Romance"...Seçkin uzunca bir nefes alıp, kızın bileğini kavrarken kız da bir adım daha kendisine yaklaşmıştı. "Çok güzel bir rüya görüyordum." dedi Seçkin hafif kırık sesiyle: "Ne kadar güzel olduğunu düşünürken, gözümü açtım... Ne göreyim gerçek çok dah...