Harry;
Ik kijk Louis boos aan. Waarom lacht hij haar uit? Het kan toch dat ze het niet kent!? Alsof hij alles weet. Ik bijt even op mijn lip en leg aan Ruby uit wat het is.
"Truth or date is een spelletje. Bij truth krijg je een vraag en bij dare een opdracht." Louis ligt helemaal dubbel van het lachen. Ik erger me er dood aan. "Dare." Zeg Ruby na even denken. Ik kijk naar haar en dan weer naar Louis. "Verkoop hem maar een klap." Zeg ik een beetje boos. Ik snap niet waarom hij nou zo doet. Volgens mij wil hij gewoon ruzie.
Ruby kijkt me een beetje raar aan. "Doe dan. Je koos zelf dare." Louis lijkt het niet eens door te hebben. Hij heeft de slappe lach. Ik kijk naar Ruby. Na een tijdje geeft ze hem een zacht tikje. Veel nut heeft het niet. Ik rol met mijn ogen en ga maar verder met het spel. "Jij mag nu truth or dare vragen aan Louis of mij."
Louis;
Ik schiet in de lach als ze dat zegt. Wie kent truth or dare nou niet!? Ik begin te lachen en ga liggen op de grond. Het lijkt wel alsof ik niet kan stoppen.
Opeens boel ik een tik tegen mijn arm. Niet hard maar toch. "Waar sloeg dat op!?" Roep ik verontwaardigd. "Op jou." Zegt Harry kil voordat hij weer verder gaat met het spel.
Hij had Ruby dus de opdracht gegeven mij te slaan. Omdat ik moest lachen. Dat maak ik zelf toch wel uit!? Als Ruby het niet had gedaan had hij het gedaan. Net zoals eerst. Misschien weer in mijn gezicht.
Het was net goed maar nu niet meer. Ik voel me boos worden maar probeer het nog gezellig te houden. Ik bijt op mijn lip en kijk naar Ruby.
"Nu mag jij aan iemand truth or dare vragen." Zegt Harry. Na even denken weet ze het. "Louis truth or dare." Ik slik even. "Truth." Zeg ik zacht. Ik kijk Harry even aan.
Harry;
Ik kijk naar Louis. Ik ben boos op hem. Alweer. En zo te zien is hij ook boos op mij. Ik voel alweer een ruzie aankomen. "Truth." Zegt hij. Ik wacht op de vraag.
Ik kijk naar mijn voeten en sluit mijn ogen even. Ik denk terug aan het eten. Ruby was zo stil. Misschien kon ze niet mee praten of dacht ze aan iets.. Maar wat? Haar vader misschien.
-------------
Sorry dat het kort is maar ik ben extreem moe en een beetje ziek ;)
Nathalie
Praag was super gaaf!
JE LEEST
LOST - H.S
FanfictionDe zeventienjarige Ruby Walker heeft ronduit een kloteleven. Op haar elfde zijn haar moeder en haar vierjarige broertje omgekomen in een auto-ongeluk. Sinds dat verschrikkelijke moment leeft ze alleen bij haar vader. Haar vader die sinds het overlij...