Louis;
"Nee, ik ben niet zoals jou vader." Ik we ste dat ik het nooit gezegd had. Het deed Ruby duidelijk pijn en het maakte Harry boos. Het was net goed en nu niet meer.
Niet veel later stond ik buiten voor een dichte deur. Het was donker en het regende. Ik bijt op mijn lip en kijk om me heen.
Ik klop aan. "Harry!? Harry doe open alsjeblieft!" Ik krijg geen reactie. Langzaam draai ik me om en loop ik weg. Ik word meteen kletsnat van de regen. Er is pikke donker. Alleen de lantaarnpalen geven een beetje licht.
Opeens hoor ik stemmen achter me. Een groep jongens van ongeveer mijn leeftijd. Ik bijt op mijn lip en loop sneller. Ze volgen mijn tempo. Ik sla een steegje in en loop verder. Ze volgen me.
Na een tijdje begin ik te rennen maar niet snel genoeg. Ik word bij mijn schouder gegrepen en tegen de muur gedrukt. Mijn hoofd klapt er tegen aan en ik voel bloed langs mijn gezicht druipen. Alles duizelt.
"Gee me je geld en je spullen!" Schreeuwt een van de jongens in mijn oor. Ik hoor het maar reageren doe ik niet. Het lukt niet. "Nu!" Ik krijg een klap waardoor alles ng meer draait. Ik snik en haal tollend mijn mobiel en portemonnee tevoorschijn. Ze worden uit mijn hand gerukt en ze rennen weg.
Ik laat me met mijn rug tegen de muur zakken en snik. Alles draait en langzaam word het zwart voor mijn ogen.
Harry;
Ik loop terug en kijk naar Ruby. "Nee. Hij ging te ver.. Alweer." Ik slik. Weer ruzie met Louis. Ik hoor hem kloppen en roepen maar negeer hem. Na een tijdje houd het op. Hij is vast weg gegaan.
Ik ga weer bij Ruby zitten. "Dus.." Zeg ik zacht. Ik kijk haar aan. Truth or dare had ik geen zin meer in. "Wat zullen we doen? Een film kijken?" Ze knikt. "Leuk." Zegt me en ze glimlacht zwak. Ik glimlach zwak terug en sta op.
"Welke film? Ken je.. Love Actually? Die is geweldig!" Ik grinnik en pak de film. Ik laat de dvd aan haar zien. "Ik ken hem niet. Waar gaat het over?" Ik glimlach. "Zie je wel. Het is een romantische komedie." Ik stop de film erin en plof op de bank.
Zo kan ik Louis even vergeten. Ik glimlach even naar Ruby en kijk dan naar de film. Ik glimlach meteen al aan het begin. Dit is mijn lievelingsfilm.
Halverwege de film krijg ik een sms'je. Het is van Liam. Ik open hem en lees het.
Is Louis nog bij jou? xLiam
Ik schrik even. Hij is niet bij mij.. En dus ook niet bij hem. Waar is hij dan? Ik voel een misselijk gevoel opkomen en kijk naar Ruby. Straks is er wat gebeurd..
"Louis is niet terug gekomen.." Zeg ik zacht. Mijn blik vol angst. Ik voel me schuldig. Er zou nooit iets gebeurd kunnen zijn als ik niet zo stom had gedaan. Ik sms Liam.
Nee hij is weg gegaan. We hadden ruzie.. xx. Hazza.
-----
Ugh verhaal was opeens weg en moest helemaal overnieuw
Maar ja..
Xx Nathalie
JE LEEST
LOST - H.S
FanficDe zeventienjarige Ruby Walker heeft ronduit een kloteleven. Op haar elfde zijn haar moeder en haar vierjarige broertje omgekomen in een auto-ongeluk. Sinds dat verschrikkelijke moment leeft ze alleen bij haar vader. Haar vader die sinds het overlij...