Louis;
Ik trek Ruby mee naar mijn kamer. Ik ben blij dat Niall komt. Hij zou me helpen zei hij. Met eten want het liefst wil ik dat niet. De reden dat ik weg viel was dus omdat ik veel te weinig had gegeten. Ik was even knock-out maar kwam toen bij en Ruby was er en toen ging ze weer weg.. Lang verhaal. Het gaat nu op zich goed met me. Ik hoef hier nog maar kort te blijven en dan mag ik weg als het goed gaat. Een zuster vertelde me dat ik even mocht gaan wandelen. Dat is ook de reden dat ik op de gang terecht ben gekomen. Ik vraag me trouwens af of Niall me wel kan helpen met eten. Ik denk dat hij er eerder voor zorgt dat ik juist minder te eten heb. Als ik de kamer in loop is hij er al. Ik glimlach breed en geef hem een knuffel voordat ik op het bed ga zitten. Hij bekijkt Ruby even en steekt zijn hand uit. “Volgens mij heb ik je eerder gezien bij Harry maar ik stel me nog maar eens voor. Ik ben Niall.”
Dat is waar ook. Ruby kent hem wel. Hij had nog met haar geflirt. Nou ja, niet echt. Het was meer een flauwe grap. Typisch Niall. Dat is zo leuk aan die jongen. Er komt een zuster binnen met wat eten. Oh nee.. Niet weer die vieze prut. Ik kijk pruilend naar Niall die bij me komt zitten. “Je moet eten Lou.” Ik voel zijn arm om me heen en knik. “I know.. Maar kijk! Wat the hell is dit? Lijm?” Ik ga met de vork door het plakkerige goedje en kijk Niall aan. “Umh.. Rijst ofzo? Of.. Bloemkool? Of inderdaad lijm.. Ook lekker.” Zegt hij. Ik zucht en kijk even kort naar Ruby. “Kunnen jullie niet gewoon even langs de snackbar en fatsoenlijk eten halen?” Ik kijk ze haast smekend aan maar Niall schud zijn hoofd. “Nee Boo Bear. Je gaat dit gewoon eten. Het is best lekker! Kijk!” Ik kijk hoe Niall een hapje neemt met mijn vork en moet lachen om zijn gezicht. “Je vind het smerig!” Ik kijk naar Ruby die er een beetje bij zit. “Kom op Ru. Niet zo verlegen. Wil je ook proeven van mijn heerlijke delicatesse?” Ik kijk op als Jennifer binnen komt. Ik glimlach automatisch. “Hey Jen. Kom erbij.”
Harry;
Ik zit rechtop in bed. Het is donker en ik hoor allemaal enge geluiden. Krakende deuren, voetstappen, gefluister.. “I-ik kom je halen Harry.” Vervolgens schiet er een beeld van mijn bloedende pols en Claire voorbij. “Als ik je niet krijg dan niemand.” Word er gefluisterd. Het is Claire. Claire is hier. Ik dacht dat ik hier veilig was en dat ze bij de politie was. Maar dat is niet zo. Ze is hier. Of.. Hallucineer ik? Is ze er niet? Denk ik dit? Ik knijp mijn ogen dicht. Denk aan fijne dingen. Denk aan Ruby.
Ruby.. Ik hou zo veel van haar. Ze is er altijd voor me. Ze beschermd me en heeft me gered van Claire. Net als die ene Jennifer. Ik moet haar even bedanken. Ik zie haar vast nog wel terug. Zo’n gevoel heb ik in ieder geval wel. Ik wou dat Ruby hier nu was. Waar zou ze zijn? Misschien bij Louis. Oh wat wil ik graag dat ik die twee bij me heb nu. Ik wil ze knuffelen. En de andere jongens van One Direction mogen ook komen. Ik mis ze. Ik heb ze al een tijdje niet meer gezien.
Ik glimlach klein. Positief denken werkt. Het is fijn en ik vergeet C.. Niemand. Ik vergeet niemand. Niet aan denken. Denk aan Ruby.
Jennifer;
Ik loop de kamer binnen en glimlach naar Louis. Hij is zo aardig en OMG dat is Niall Horan! Nog steeds een fan hè. Kan het niet laten. Ik loop naar hem toe en steek mijn hand uit. “Ik ben Jennifer.” Stel ik mezelf voor. Aan Louis was ik nu gewend. We zijn ook gewoon vrienden maar Niall had ik nog nooit gezien. Ik glimlach en ga naast Louis op bed zitten.
“Wat is dat? Lijm?” Ik wijs naar het plakkerige, witte eten op Louis bord. “Misschien.” Zegt hij. Ik vind dat hij wel moet eten maar ik snap waarom hij het niet deed. Wat is dit? Het ziet er niet uit en het is vast smerig. “Kom maar. Ik regel wel iets.” Ik pak het bord en loop de kamer uit.
Iets later kom ik terug met een bord waar twee boterhammen op liggen belegd met kaas en een met ham. “Ik hoop dat dit goed is.” Ik geef hem glimlachend het bord en zie aan zijn ogen dat hij er blij mee is. Snel begint hij te eten. Kijk nou. Hij kan het wel en hij wil het ook wel. Ze moeten hem gewoon ander eten geven. Het eten dat hij ook kreeg was wel heel smerig.. Volgens mij kan ik ermee mijn One Direction posters op de muur plakken.
-----------------------------
Weer een nieuw hoofdstuk! En OMG 3600+ reads!
Jullie maken me zo blij! Dan krijg je ook zulke hoofdstukken :)
Morgen koffer inpakken. Misschien dat ik nog kan schrijven. Idk..
Laten we hopen! Maar anders.. Fijne vakantie iedereen en:
Vote, Fan & Comment!
Xx Nathalie
JE LEEST
LOST - H.S
FanfictionDe zeventienjarige Ruby Walker heeft ronduit een kloteleven. Op haar elfde zijn haar moeder en haar vierjarige broertje omgekomen in een auto-ongeluk. Sinds dat verschrikkelijke moment leeft ze alleen bij haar vader. Haar vader die sinds het overlij...