Chapter 62: Saved?

1.9K 79 3
                                    

Louis;

 

 

Langzaam kom ik iets bij. Ik voel me duizelig. Ik zie net Ruby opstaan. "Ruby?" zeg ik met een schorre stem. Ze schrikt. Ik laat meo mhelzen en kijk haar aan. Huilt ze nou? Waar is Harry? Ging ze niet naar hem toe? "Heb je Harry gezien?" vraag ik zacht. Ik zie haar zuchten en kijk haar verward aan. Dan komt haar hele verhaal.

Als ze vraagt waar Claire woont moet ik even nadenken. Het is al best lang geleden en ik heb nogal hoofdpijn. "Vlak achter het park aan Bursberry Lane dacht ik. Ik weet niet welk nummer maar het is het enige gele huis daar. Al de rest is wit en ik d-" Ze kapt me af en rent weg. "R-Ruby? L-laat me niet alleen.." Wat is er gebeurd met Harry? Waarom laat ze me alleen? Ik slik en sluit mijn ogen.

Ik schrik als ik opeens een stem hoor en open me ogen. Ik kijk een meisje met blond haar aan. wie is zij? Is ze hier al de hele tijd? Opeens herken ik haar. Ze vroeg een handtekening en toen werd alles zwart. "Ik ben Jennifer." zegt het meisje. "I-ik ben Louis." stamel ik zacht. Ze kijkt me aan met grote blauwe ogen aan. "Gaat het?" vraagt ze lief. "H-het gaat wel.. Ik ben moe." Ze kijkt meb grijpend aan en knikt. "Ik snap het. Ga maar slapen. Ik blijf bij je." Ik glimlach zwak. "Echt?" ze knikt. "Echt." Ik kijk haar aan en glimlach weer kort. "D-dank je." Ik sluit mijn ogen en val als een blok in slaap.

Harry;

 

 

Ik staar voor me uit. Het kan toch altijd nog erger? Erger dan opgesloten zitten in een kelder, vastgebonden en met een prop in je mond? Eigenlijk kan ik niks bedenken.. Ik dacht dat het me zou opvrolijken als ik iets ergers zou verzinnen maar ik ben te bang om iets te verzinnen. Denk aan leuke dingen Harry. Denk aan.. All Stars. Ik moet nieuwe All Stars kopen. Ik wil graag weer van die witte, lage All Stars en ik wil ook een rode blazer kopen. Dat staat me vast goed.. In deze rot kast waar niemand me ziet! "Hmmm!!!" Ik word gek hier. Ik beweeg wild heen en weer en val om. "Hmmm mmm!" De deur vliegt open en mijn ogen worden groot. Nee niet weer. Niet Claire. Alsjeblieft niet Claire. Laat het Ruby zijn die me red. die me komt bevrijden. Of Louis die uit het ziekenhuis is. Dat zou pas een wonder zijn. Ik hoop het zo. Ik wil ze beide. Ik heb ze nodig en zij hebben mij nodig. Ik voel tranen over mijn wangen stromen.

"Ach kijk nou.. ben je omgevallen?" Hoor ik een stem. Ik kijk naar de rode schoenen van Claire en dan omhoog naar haar. Ik word overeind getrokken en tril. "Schatje ik vraag het je nog een keer." Ze trekt de prop uit mijn mond en ik lik over mijn lippen. Dat is stukken beter. Ik kijk haar aan. "Je bent mijn vriendje, toch?" Ik kijk haar aan en zeg even niks. dan schud ik mijn hoofd. "N-nee." Claire kijkt me aan. Ik zou je zweren dat als dit een tekenfilm was dat je een ader zou zien kloppen op haar voorhoofd. Ze slaakt een gil en vole een klap in mijn gezicht. Vervolgens voel ik iets kouds tegen mijn wang.

Een mes. Het is een mes! Ik schrik. "Zeg het! Zeg dat je mijn vriendje bent!" roept ze dramatisch. Huilt ze nou? Ze is gek. Ze is echt gestoord. "Nee! Ik ben Ruby's vriendje. Niet die van jou. Je bent gek!" Ik voel tranen over mijn wangen rollen en bijt op mijn lip. Ze haalt het mes van mijn wang en maakt een snee in mijn pols. Ik schreeuw het even uit en voel het mes dan weer tegen mijn wang. Ze drukt hard en ik ben bang dat bij een simpele beweging ik een snee in mijn wang heb. Ik huil. "Zeg het of anders.." Opeens hoor ik een bonk. Ze ontspant en valt voorover. Ik knijp mijn ogen dicht en snik luid.

---------------------------------

Eindelijk een nieuw hoofdstuk!

Ja het werd tijd maar ik heb slecht nieuws.. Namelijk:

Ik ga 8 juli op vakantie..

1. Ik kan voor 5 weken niet schrijven bij Lost

2. Ik mis veel One Direction dingen :( zoals het 3-jarig bestaan, Best Song Ever en challenges op onedirectionmusic.com

Ik moet het maar te zien overleven.. Frankrijk en Kroatië

Hebben jullie misschien overlevingstips? :)

Vote, Fan & Comment!

Xx Nathalie Styles

LOST - H.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu