Chapter 76: The Promise (Einde)

1.8K 69 8
                                    

Het laatste hoofdstukje voor de epiloog! Ik hoop dat jullie het leuk vinden<3 love you all

p.s. Een beloftering is geen verloving. Het is een belofte.

Harry;

Ik had Ruby wijs gemaakt dat ik naar de winkel was. Nou ben ik dat eigenlijk ook maar eerst heb ik wat anders gedaan. Ik heb namelijk een belofte ring gekocht want ik wil Ruby beloven dat ik altijd bij haar blijf en dat ik voor eeuwig van haar hou. Ik zit nu in de auto op weg terug naar huis. Op de bijrijderstoel ligt een pakje pannenkoeken en een flesje chocoladesaus omdat ik in de koelkast een briefje had geplakt dat ik pannenkoeken voor haar zou maken. Ik slik en voel het doosje in de zak van mijn blazer. Wat moet ik zeggen?

“Ruby, je bent mijn grote liefde en.. Nee dat is slecht. Ruby, ik hou van je en daarom.. Nee dat is vreselijk. Ruby, ik wil je wat beloven. Nee, nee, nee.” Een man kijkt me raar aan omdat ik langzaam in mezelf pratend voorbij rijd. Ik bloos en rijd snel iets harder. Ik maak een omweg om nog mijn tekst te oefenen. Ik ben niet goed in woorden. Het lukt op een of andere manier gewoon niet.

Lieve Ruby,

Jij hebt mijn gebroken hart gestolen, aan elkaar gelijmd en me de liefde gegeven die ik altijd al wou. Ik kan niet meer zonder je. Ik heb je nodig. Ik kan niet meer slapen zonder je, niet meer denken, niet meer eten. Oke, eten is overdreven. Ik eet als ik verdrietig ben dus als jij weg bent kan ik echt wel eten maar dat doet er niet toe. Ik wou zeggen dat we bij elkaar passen als de tv en de afstandsbediening, de computer en het toetsenbord, de zwartgele streepjes bij een bij en een pupil bij een oog. Daarom wil ik je beloven dat je altijd aan me vast zit en dat ik nooit bij je weg ga en je nooit laat gaan.

Ik zucht. Dat is vreselijk! Ik wil origineel zijn maar het lukt gewoon niet. Ik krijg het maar niet voor elkaar. Ik denk er nog wel wat langer over na. De planning veranderd. Eerst pannenkoeken en dan de belofte. Ik parkeer de auto en open de deur. “IK BEN THUIS! EN IK HEB PANNENKOEKEN!” Roep ik en glimlach als ik Ruby zie. “Alleen pannenkoeken?” Ik besef dat we niks andere te eten hadden en ik eigenlijk meer boodschappen had moeten doen. “Uhh ja alleen pannenkoeken. Wil je wat? Ik maak voor je.” Zeg ik een beetje nerveus.  Ik maak het pak met pannenkoeken open en leg ze op een bord. Ik doe ze in de magnetron. Ik maak er lekker veel. Uit de vriezer haal ik vanille ijs en als de pannenkoeken klaar zijn haal ik ze uit de magnetron. Ik zet de pannenkoeken op tafel en doe er alvast een op mijn en haar bord. Ik doe er twee bolletjes vanille ijs op en chocolade saus. “Harry, dit is geen ontbijt maar een toetje!” Ik kijk op en haal mijn schouders op. “So what?” Ik ga zitten en glimlach naar haar.

Samen eten we de heel stapel pannenkoeken op. Ik zit helemaal vol en ben een beetje misselijk maar dat trekt gelukkig al weer snel weg. Normaal ben ik al misselijk bij twee pannenkoeken maar nu kon ik op een of andere meer pannenkoeken op. “Ruby.” Zeg ik zacht en kijk naar haar. “Kom eens..” Dit was het moment.

Ik ga staan en zorg dat ze voor me staat. Ik glimlach naar haar en streel een pluk haar uit haar gezicht. Wat ga ik zeggen? Wat ga ik zeggen? “Ruby ik wil je wat beloven..” Ik haal het doosje uit mijn blazer en open hem. Ik haal de ring eruit en schuif hem om haar vinger. “Ik wil je beloven dat ik voor altijd bij je blijf en je nooit in de steek laat. Dat ik achter je sta en je steun wat er ook gebeurd. Ik hou van je en dat zal ik altijd blijven doen. Beloofd.” Ik kijk haar aan en zie haar met een glimlach naar de ring kijken. Ik glimlach even. Het ging goed. Ik zei het goed. Mijn woorden waren perfect. “Ruby?” Ze kijkt op van de ring. “Beloof je het mij ook?” vraag ik zacht. Even is het stil maar dan klinkt haar zachte, lieve, perfecte stem. “Ik beloof het.” Ik glimlach en leg mijn handen op haar wangen. Zachtjes druk ik mijn lippen op de hare en zoen ik haar. Ik zou me altijd aan mijn belofte houden.

----------

Zo dit was mijn laatste stuk voor dit boek. Wauw 76 hoofdstukken en straks nog een epiloog geschreven door Femke. Het was echt geweldig om te schrijven en ik heb er echt van genoten. We hebben ook super veel reads en we staan op een super goede plek in tienerfictie en fanfictie. Allemaal door jullie. Heel erg bedankt en ik hoop dat jullie het net zo geweldig vonden als ik :)

Alleen nog de epiloog.

Maar wees niet getreurd. Wil je meer van Femke en mij? Lees dan ons boek Only Darkness. Hoofdstuk 7 is net geplaatst en het is een prachtig verhaal. We doen er erg ons best op. (En deze krijgt minder hoofdstukken maar wel langer).

Ik heb ook een nieuwe account. NanaStoran is niet meer maar nu Verena_Styles. Voor de mensen die het interesseren: Verena is mijn tweede naam.

Tot ziens en veel lees plezier nog!

Xx Nathalie Styles

LOST - H.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu