Chapter 75: Bored

1.7K 66 8
                                    

Ruby.

Als ik wakker word ben ik alleen. Ik had me verwacht op een ochtendkusje ofzo. Maar nee. Ik ben alleen. Ik wrijf de vermoeidheid uit mijn ogen en slaak een diepe zucht. Ik verstop mijn hoofd in Harry's kussen en snif eraan. Hij ruikt lekker. Het is een muskusachtige geur gemengd met zijn cologne. Ik glimlach eventjes om mijn eigen doen en rol letterlijk uit bed. Ik sta op van de grond en trek een te groot shirt van Harry aan over mijn ondergoed want ik had geen zin vannacht een pyjama aan te trekken.

Beneden in de keuken kijk ik rond, want ik verwachtte dat Harry daar was. Maar daar is hij ook niet. Ik frons eventjes en zucht diep. Fijn. Als ik beter kijk zie ik dat er een briefje op het aanrecht ligt. Ik loop er naartoe en lees het.

Ben eventjes naar de winkel, ik hoop dat je dit niet hoeft te lezen en al slaapt maar ik denk dat je wel wakker word omdat je mijn hete lijf miste. Oké, dat kwam er verkeerd uit. Ik ben niet goed met woorden. Ik bedoelde dus omdat ik je altijd knuffel in bed - niet dubbelzinnig denken ofzo - en dan hou ik je warm, maar nu ben ik er niet en kan ik je niet warm houden. Snap je? O god, ik had beter gewoon geschreven dat ik naar de winkel moest. Want daar ben ik dus nu. In de winkel. Mhuahahaha. Oké liefje, ik zie je straks. Ga maar gewoon terug slapen ofzo, of neem een douche - niet dat je stinkt, want je ruikt heel lekker - en voor je het weet ben ik terug. 

xxx Jou Harry 

Ik schiet in de lach door zijn stuntelige woordkeuze, maar besluit niet te doen wat hij vraagt. Ik ga niet douchen of slapen, maar ik open de ijskast voor een ontbijtje. Maar als ik de koelkast open zie ik enkel aarbeien, 1 ei en uien liggen. Ik rol mijn ogen in hun kassen, daarom ging Harry naar de winkel. Als ik goed kijk zie ik achteraan in de koelkast nog een stukje papier liggen.

GEEN ONTBIJT MAKEN MET WAT IS HIER IN LIGT WANT IK WIL NIET DAT JE STERFT EN IK MAAK STRAKS PANNEKOEKEN VOOR JE. NEE HEB IK MIJN GEHEIM VERTELD. DANKJE HARRY.

Ik frons eventjes. Waarom is hij mijn vriendje? Ik grinnik eventjes en neem een aarbei uit de koelkast voor ik hem sluit. Ik stompel naar de zetel en ga zitten. Ik zet de televisie aan en zap een beetje. Maar er is niet veel te zien. Ik zet gewoon wat muziek op en besluit Melissa te sms'en.

Van: Ruby

Naar: Melily <3

Hi Mel, zin om langs te komen? :)

Van: Melissa

Naar: Ruubsel x33

Sorry schat, zit bij Niall xx

Ik zucht. Dus dat wil zeggen dat ze bij Niall is blijven slapen. Yay. Dan heeft ons koppelwerk toch nog iets opgeleverd. Ik wil Jeniffer sms'en maar dan besef ik dat het beter is van niet met heel die situatie. Dus ik stuur gewoon een sms'je terug naar Melissa waar in staat dat ze braaf moet blijven.

-

Dit is het kortste hoofddstuk ooit maar het volgende hoofdstuk word zeker 5 pagina's (haha nee) en komt ook vandaag en Nathalie gaat het schrijven. Nee, het worden nog twee of drie korte hoofdstukjes en dan komt een lange epiloog :) Yay. Dat is ongeveer het voorlaatste hoofdstuk en dan nog een epiloog :) Yay feestje bye.

LOST - H.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu