"Ji to nepadarė." sumurmėjau ir pažvelgiau į Liusi. "Prašau pasakyk, kad man vaidenasi ir čia neparašyta Harry."
"Jap, čia parašyta Harry." ji nusišypsojo. "Tikriausiai tavo mama pasakė jam, kad jis turi tavęs atvykti? Gal suvilioti, jog tu jį įsimylėtum?" ji paėmė kortelę.
"Ji peržengė visas ribas." suurzgiau ir norėjau išmest rožes, bet Liusi jas paėmė.
"Nemesk jos per daug gražios." ji jas pagriebė ir nulėkė į virtuvę.
"Man nesvarbu." suurzgiau ir pirštais perbraukiau per plaukus.
"Gal tai nėra jau toks ir blogas dalykas." ji sugrįžo į svetainę. "Žinai, gal jis ir nėra toks blogas."
"Ką tu žinai apie Harry Styles?" paklausiau ir ji susimąstė.
"Na jis mėgsta keisti merginas kaip kojines, jis yra arogantiškas ir turtingas. Jo merginos nesiskundžia." ji pasakė ir pažvelgė į mane.
"Jis arogantiškas ir turtingas, ir keičia merginas kaip kojines." pasakiau ir ji pagaliau suprato. "Man tokio nereikia. Aš nenoriu, kad žurnalistai kalbėtų kaip mano vyras yra man neištikimas su kokiomis blondinėmis ilgomis kojomis, kol aš sėdžiu namie ir darau nieko."
"Aš atsiprašau." Liusi pasakė. "Nors bet kada tu gali būti ta kuri jį pakeis, bet aš tau šios minties nebekišiu."
"Ačiū." padėkojau. "Tai kaip baigėsi naktis su Niall?" nukreipiau temą.
"Tu net neįsivaizduoji." ji išsišiepė ir aš pasigailėjau paklaususi šio klausimo.
"Labas rytas." pasisveikinau įžengusi į virtuvę.
"Labas rytas." nusišypsojo Ponia Roza.
"Vaikai miega?" paklausiau.
"Kur jie nemiegos." ji nusijuokė.
"Aš ne tuščiomis." pasakiau ir kuprinės ištraukiau dėžutes su keksiukais. "Pažadėjau Mėjai, kad atnešiu."
"Keksiukai." ji nusišypsojo.
"Jo, aš galima sakyti juos pastoviai ir kepu." pasikasiau pakaušį.
"Aš turiu prašymą." surimtėjo Ponia Roza.
"Taip?" atsisėdau ant kėdės.
"Šeštadienį dvynių gimtadienis ir norėjau paklausti ar galėtum iškepti du tortus?" ji paklausė ir aš nusišypsojau.
"Aš galėčiau, bet tada man reikės laisvo penktadienio." pasakiau.
"Aš manau, kad Ponas Malik duos tau laisva penktadienį." ji nusišypsojo.
"Apie mane kalbat?" paklausė į virtuvę įžengęs Zayn.
"Labas rytas." pasisveikinau.
"Labas rytas." jis įsipylė į puodelį kavos ir pažvelgęs į stalo puse pamatė keksiukus. "Keksiukai?"
"Mėjai pažadėjau, kad atnešiu." pasakiau.
"Tu nieko prieš jei aš..." jis parodė į keksiukus.
"Ne, žinoma ne. Vaišinkitės." jis paėmė viena keksiuką ir atsikando.
"Jei pamatytų mano mama gaučiau barti." jis pasakė pilna burna ir aš pakėliau antakį.
"Kodėl?" paklausiau.
"Ji yra prieš saldumynus, nes nuo jų storėjama, genda dantys ir taip toliau." jis pavartė akis.
"Mano mama sakydavo tą pati." nusišypsojau. "Turiu prašymą." atsisukau į Poną Malik. "Tiksliau du."
"Klausau." jis atsisėdo.
YOU ARE READING
Nanny // z.m. ✓
Fanfiction-Prisėsk.- pakėliau galvą ir mačiau kaip jis parodė į kėdę priešais jo stalą. Aš linktelėjau ir priėjusi atsisėdau. -Hope, tiesa?- jis paklausė ir aš linktelėjau, bet akių į jį nepakėliau. -Kai šneki su manimi pakelk galvą ir žvelk man į akis. N...