"Liusi atidarysi duris?" paklausiau paimdama lūpdažį. Kažkas paskamabino ir Liusi jau pasiruošus todėl jos ir paprašiau.
"Tuoj." ji išėjo iš mano kambario ir nuėjo atidaryti durų.
Aš atidengiau lūpdažį ir juo padažiau savo lūpas. Liusi man padavė ryškų raudoną lupdažį, sakė labai tiks. Padažiau lūpas ir padėjusi lūpdaži nužvelgiau save.
Atrodau neblogai. Suknele lyg man pasiūta, bet kadangi ją atsiuntė Harry todėl nesuabejočiau jai ji ir yra pasiūta man, mama tuoj pat jam viska apie mane papasakotų.
Gyliai įkvėpiau ir paėmusi delninuke išėjau iš kambario. Girdėjau Liusi balsą sklindant iš svetainės todėl ten ir nuėjau.
"Liusi kas..." įėjusi į svetaine sustingau.
Ant sofos sėdėjo vaikinas. Jo plaukai rudos spalvos, garbanoti ir jam iki pečių. Jo akys gražios žalios spalvos, o kai nusišypso matosi duobutės. Aš ne neigsiu, jis gražus, bet kažkodėl jis manęs netraukia, kaip kitas vaikinas apie kuri dabar geriau negalvosiu.
"Pone Styles." pasakiau priėjusi arčiau. Jis vilkėjo juodą kostiumą ir jis jam tiko, lyg jis būtų jiems sutvertas.
"Harry, nereikia tu formalumų." jis nusišypsojo ir ištiesė ranką.
"Harry." pasakiau ir vos ištiesiau ranką jis paėmė mano delną ir pasilenkes pabučiavo priversdamas mane nurausti.
"Jei aš neklystų, o aš neklystų," jis pažvelgė į suknelę. "tu esi Hope."
"Jūs visiškai teisus." priverstinai šyptelėjau. "Ačiū už suknelę."
"Nėra už ką." jis priėjo žingsniu arčiau. "Aš negaliu leisti savo busimai žmonai vaikščioti paprastomis suknelėmis." tai mane supykdė.
"O kas jums sakė, kad aš tekėsiu už jūsų?" pakėliau antakį. "Jūs, bent kiek teko skaityti apie jus, ne mano skonio. Man nereikia kažkokio arogantiško mergišiaus kaip vyro." mielai šyptelėjau ir jis pasimetė.
"Tavo mama sakė, kad tu busi mano žmoną." jis pasakė ir aš pavarčiau akis.
"Mano mama daug ką sako." pasakiau ir sukryžiavau rankas. "Mes su ja susitarėm, kad aš tekėsiu už tavęs jei mane atleis ir kiek aš žinau, mane dar negreit atleis." jam mirktelėjau ir jis išsišiepė.
"Aš vis dar turiu laiko priversti tave įsimylėti mane." jis pasakė.
"Jo? Svajok." pasakiau ir pažvelgiau į Liusi kuri stebėjo mus tarsi tai būtų koks linksminantis spektaklis. "Kada atvažiuos Niall?"
"Jis jau pakeliui." ji atsakė.
"Gerai." linktelėjau ir nepažvelgusi į Harry apsisukau eiti link savo kambario. "Aš persigalvojau, liksiu namuose."
"Ką?" jie abudu paklausė ir aš pavarčiau akis.
"Hope tu prižadėjai eiti." Liusi pagavo mane už rankos.
"Taip, bet aš tau taip pat sakiau, kad man jis nepatinka." pirštu parodžiau į Harry.
"Žinau, bet..."
"Tik šį vakarą." pažvelgiau į jį. "Pabūk mano pora šiam vakarui ir jei tau nepatiks mano kompanija aš paliksiu tave ramybėje."
"Tu paliksi mane ramybėje?" paklausiau pakreipusi galvą į šoną ir stebėdama jį.
"Na iki tol kol ateis mūsų vestuvės." jis truktelėjo pečiais.
"Kurių nebus." pasakiau ir pažvelgiau į Liusi, kuri žiūrėjo į mane šuniuko akytėmis. "Gerai. Bet tik šį vakarą."
YOU ARE READING
Nanny // z.m. ✓
Fanfiction-Prisėsk.- pakėliau galvą ir mačiau kaip jis parodė į kėdę priešais jo stalą. Aš linktelėjau ir priėjusi atsisėdau. -Hope, tiesa?- jis paklausė ir aš linktelėjau, bet akių į jį nepakėliau. -Kai šneki su manimi pakelk galvą ir žvelk man į akis. N...