-16-

7.8K 467 43
                                    

Prieš pradėdamos skaityti pasileiskit dainą ;) P.s. Meh laukių dalių ;)


Ryte atsikėliau pirma. Zayn gulėjo galvą padėjęs ant mano krūtinės ir rankomis mane apsikabinęs. Prisiminus koks atsargus jis buvo nusišypsojau. Žinoma atsargumas dingo prasidėjus antram raundui, bet man tai nerūpi.

Dabar mes vėl turėsim elgtis lyg šios nakties nebuvo, nes mes pažadėjom tik viena naktį. Norėčiau tai tęsti ir toliau, bet tai neįmanoma.

Atsidusau ir pirštais nubraukiau plaukų sruogą jam nuo kaktos. Jis atrodo toks ramus kai miega. Jis toks atsipalaidavęs ir aš džiaugiuosi, kad gavau tokia progą, pamatyti jį mieganti, ramų.

Paėmiau jo rankas ir patraukiau nuo savęs. Jis kažką sumurmėjo ir patrynė savo skruostą į mano krūtinę kaip katinas. Tyliai nusijuokiau ir atsargiau jį nuridenau nuo savęs. Atsisėdau ant lovos ir ištiesiau rankas pasirąžydama.

Kojas nuleidau ant žemės ir man mėginant atsistoti jos sudrebėjo. Na gerai, gal truputi naktį mes persistengėm. Sukaupusi jėgas atsistojau ir pajudėjau link spintos. Iš jos pasiėmiau juodas timpas, vyriškus, languotus marškinius ir švarius apatinius.

Išėjusi iš kambario nuėjau į dušą ir išsimaudžiau.

Apsirengusi atsistojau priešais veidrodį ir šyptelėjau. Jau senai taip gerai nesijaučiau. Pasiėmiau juodą plaukš gumytę ir su ja susirišau savo šlapius plaukus. Išsiploviau dantis ir palikusi vonią grįžau į kambarį. Zayn dar miegojo todėl nusprendžiau eiti padaryti kokių pusryčių.

Virtuvėje užsirišau prijuostę ir susiradusi kiaušinių, ir kumpio pradėjau juos kepti. Įsijungiau virtuvėje esantį radiją ir nusišypsojau išgirdusi Taylor Swift daina Wildest Dreams.

"He said let's get out of this town

Drive out of the city

Away from the crowds

I thought heaven can't help me now

Nothing lasts forever

But this is gonna take me down

He's so tall, and handsome as hell

He's so bad but he does it so well

I can see the end as it begins, my one condition is."

Dainavau žodžius be nukrypimo. Ši daina yra mėgstamiausia todėl man nereikia nei muzikos galėčiau visą dainą padainuoti.

"Say you'll remember me.

Standing in a nice dress, staring at the sunset, babe

Red lips and rosy cheeks

Say you'll see me again even if it's just in your wildest dreams

Wildest dreams."

Įmušiau kiaušinius į keptuvę ir lingavau galvą, o mentelę naudojau kaip mikrofoną.

"I said "No one has to know what we do,"

His hands are in my hair, his clothes are in my room

And his voice is a familiar sound, nothing lasts forever

But this is getting good now

He's so tall, and handsome as hell

He's so bad but he does it so well

And when we've had our very last kiss

My last request is."

Apsisukau ir sudėjau kumpį į kita keptuvę. Įpyliau aliejaus ir toliau tesiau dainą.

Nanny // z.m. ✓Where stories live. Discover now