"Kodėl taip manai?" jis susiraukia.
"Nes ji kaip kokia karalienė. Visi privalo jai paklusti." atsakau. "Man reikia jai perskambinti."
Surandu jos numerį ir paspaudžiu skambinti. Priglaudžiu jį prie ausies ir laukiu kol ji atsilieps.
"Hope." ji ištarė mano vardą savo linksmu tonu, kuris sako, kad ir ką ji sugalvojo man nepatiks.
"Mama." ištariau. "Aš atsiprašau, kad neatsiliepiau, tiesiog aš miegojau, o telefonas buvo..."
"Aš tik skambinau pasakyti, kad šiandien vakare busiu su Londone." ji nusijuokė ir aš sustingau. Kaip ir sakiau, man tai nepatinka.
"Londone?" pakartoju vildamasi, kad man pasigirdo.
"Taip mažute. Martis ir Liana nori tave pamatyti." nuo kada jai rūpi ko jie nori?
"O tėtis?" paklausiau. Aš tėčio mergaitė, norėčiau, kad ir jis su jais atvažiuotu.
"Tavo tėtis turi reikalų." ji pasakė ir aš nuliūdau. "Bet vis tiek važiuoja su mumis nors liepiau pasilikti."
Pradėjau šokti laimės šokį ir pamiršau, kad Zayn yra kambaryje, todėl kai išgirdau jį tyliai nusijuokiant sustingau.
"Um." ištariau. "Tai viskas?"
"Viskas." ji padėjo ragelį.
"Ką tu čia dariai su savo tokiais judesiais?" jis pamėgdžiojo manę.
"Aš taip nešokų." jis šoko tragiškai, visai kaip aš, bet aš niekada to nepripažinsiu. "O šokau dėl to, kad tėtis ir Martis su Liana atvykstą. Gaila, kad prie jų prisidėjo mama. Ji čia ne veltui atvyksta."
"Viskas bus gerai." jis mane apkabina. "Ne manau, kad tavo mama gali būti blogesnė už mano."
"Kodėl?" paklausiu pažvelgusi į jį.
"Nes ji mėgina mane ir Andželiką paversti pora jau trejus metus. Aš jai ne syki sakiau, kad aš ir Andže nebusim kartu, bet ji nenuleidžia rankų." jis šyptelėjo.
"Aš tikiuosi mano mama to nedarys." pasakau. "Tu geriau manęs neatleisk iš darbo."
"Nesiruošiu." jis nusijuokia.
"Ką čia darai?" Liusi paklausė įėjusi virtuvę.
"Piešiu ant Mėjos torto." atsakiau ir prikandusi lūpą toliau piešiau.
"Ką pieši?" ji priėjo ir pažvelgė į tortą. "Minnie Mouse?"
"Jup." sumurmėjau ir pabaigiau.
"Ką nupiešei ant kito?" aš nuėjau prie kriauklės nusiplauti rankų.
"Aš antra tortą iškepiau xbox formos ir paskui jį išpaišiau." pasakiau nusivalydama rankas. Daugiau gyvenime to nedarysiu.
"Kodėl?" ji nusijuokė.
"Aš kiek užtrukau kol gavau tą formą. Jei dirbsiu kepėja ir manęs paprašys, sakysiu, ieškokit kitos kepėjos." priėjau prie torto.
"Tu to nepasakysi." ji pasakė ir aš linktelėjau.
"Žinau, bet norėčiau pasakyti." paėmusi tortą įdėjau į šaldytuvą. "Šiandien atvyksta mama."
"Ką?!" Liusi sušuko.
"Ji skambino ir pasakė, kad šiandien vakare bus." pasakiau. "Tu ne ką mažiau nustebusi, nei, kad aš buvau."
"Tu žinai, kad ji čia ne be reikalo atvyksta?"
VOUS LISEZ
Nanny // z.m. ✓
Fanfiction-Prisėsk.- pakėliau galvą ir mačiau kaip jis parodė į kėdę priešais jo stalą. Aš linktelėjau ir priėjusi atsisėdau. -Hope, tiesa?- jis paklausė ir aš linktelėjau, bet akių į jį nepakėliau. -Kai šneki su manimi pakelk galvą ir žvelk man į akis. N...