Atsidususi šyptelėjau atsiprašydama už sutrukdydama ir nuėjau prie durų. Tikiuosi ten ne Zayn, jo man dar ir trūksta.
Gyliai įkvėpusi palenkiau durų rankena ir pravėriau duris. Pasakyti, kad šokas sukaustė būtų per lengva.
- Mama? - Mėjai pamojavus ranka prieš veidą kelis sykius sumirksėjau.
- Mėja? - pasitryniau akis manydama, kad man vaidenasi, bet išgirdusi jos juoką supratau, kad ji ištiesu čia. - Ką tu čia veiki? Ir naktį?
Nelaukdama jos atsakymo priėjau kelia žingsnius arčiau ir ją apkabinau. Tai taip gera ją pamatyti kai paskutinis kartas buvo per kalėdas.
- O dieve, užeik, sušalsi. - pasitraukusi leidau jai užeiti į vidų.
- Ačiū. - ji šyptelėjo įeidama į vidų.
- Hope? - uždariusi duris pakėliau galvą ir pažvelgiau į Myc, kuris atrodė nustebęs pamatęs Mėja.
- Atsiprašau. - atsistojau šalia Mėjos. - Mėja čia Mycroft, Myc čia Mėja, mano dukra.
- Malonu susipažinti. - Myc ištiesė savo ranką.
- Man irgi. - Mėja lėtai atsakė paspausdama rankomis. - Atrodo, kad aš jums sutrukdžiau. - ji pasisuko į mane.
- Tai niekis. - Myc numojo ranka. - Kita syki pasakysiu. Aš tikriausiai jau eisiu, netrukdysiu jums.
- Tikrai? - paklausiau pažvelgdama į jį.
- Taip, pasikalbėsim kta kartą. - jis priėjęs prie manęs pasilenkė ir pakštelėjo į lūpas. - Iki rytojaus, tiksliau šiandien...
- Iki. - sukikenau kai jis pradėjo taisytis.
- Viso. - jis linktelėjo Mėjai ir dar syki pakštelėjęs į lūpas išėjo.
- Tai po tėčio nusprendei susidėti su operacine sistema, a? - Mėja pajudino savo antakius.
- Jis tau panašus į kompiuterį? - paklausiau paraudusi ir pradėdama eiti link virtuvės.
- Nežinau, o pas jį interneto laidas ilgas? - ji paklausė sekdama mane.
-MĖJA! - pagavusi rankų rankšluostį po ranką mečiau į ją kas ją privertė tik nusijuokti.
- O pas jį gausų gigabaitų? - ji kikendama paklausė ir aš pavarčiau akis jausdama kaip dega mano skruostai.
***
- Mėja! - iš miegu mane pažadino Olio šauksmas.
- Oli! - Mėja prisidėjo prie jo, o tada nuaidėjo garsus juokas.
Atsidusau žinodama, kad miegą galiu pamiršti. Pasirąžiusi išlipau iš lovos ir užsimovusi rudas, šiltas tapkes išėjau iš kambario.
Sekdama juoką priėjau virtuvę, kurioje Mėja kepė blynus, o Olis atsistojęs ant kėdės bandė padėti.
Šitas vaizdas priminė senus laikus. Tada Mėja buvo paauglė ir mokėsi kepti blynus. Olis stovėdavo šalia ir stebėdavo. Lukas sėdėdavo prie stalo ir rašinėdavos telefonu. O aš stovėdavau tarpdury, Zayn už manęs savo rankomis apglėbęs. Atrodė, kad gyvenu pasakoje.
Hope tau reikia pabaigti, subariau save mintyse. Zayn - praeitis, Myc - ateitis. Nusišypsojusi įžengiau giliau į virtuvę ir Olis išgirdęs mano žingsnius atsisuko.
- Mama, - nulipęs nuo kėdės jis atėjo prie manęs. - Mėja čia.
- Labas rytas ir tau. - sumurmėjau paveldama jo suveltus plaukus.
- Labas rytas. - Mėja pasisuko šonu, kad pažvelgtu į mane. - Iš alkus?
- Kodėl tu ne miegi? - paklausiau pažvelgus į laikrodį, kuris rodė dar tik aštuonias ryto.
- Prabudus nebe užmigau. - ji truktelėjo pečiais. - Olis sakė, kad išvyks su tėčiu. O aš galvojau grįšiu, nustebinsiu jį.
- Atsiprašau. - Olis šptelėjo sugrįždamas ant kėdės. - Ar galiu vieną?
- Tik viena. - Mėja pasakė apversdama blyną.
- Kad ir kaip džiaugiuosi, kad tu pas mane, bet turiu paklausti, - pasakiau prieidama arčiau. - Kodėl nelikai pas tėtį?
- Pas jį jo mergina, - Mėja susiraukė. - Aš asmeniškai jos nemėgstu.
- Kodėl? - turiu pripažinti, kad to nesitikėjau. - Olis sakė, kad ji kietesnė už mane.
- Oli! - Mėja priglaudė delną prie krūtinės pažvelgdama į jį. - Mes gi šnekėjom apie tai. Mama pati kiečiausia, nebent aš kietesnė.
- Pamiršau. - Olis sumirksėjo kelis sykius. - Mama tu kiečausia.
Papurčius galvą nusijuokiau ir suskambus durų skambučiui nuėjau jų atidaryti.
Atrakinusi spyną palenkiau rankeną ir atidariusi duris pamačiau Zayn.
- Sveika. - jis pasisveikino nužvelgdamas mane.
- Sveikas. - pasitraukiau į šoną praleisdama jį vidų. - Olis virtuvėje.
- Valgo? - jis paklausė pajudėdamas link virtuvės.
- Kaip ir. - atsakiau sekdama jį.
- Mėja? - jis nustebo pamatęs ją.
- Labas rytas, tėti. - Mėja pamojo Zayn, kuris išplėstomis akimis ją stebėjo.
- Tėti! - Olis nušoko nuo kėdės ir netrukus atsirado Zayn glėbį.
Menkai šyptelėjus priėjau prie Mėjos ir pravėrusi viršutinės spintelės dureles išėmiau lėkštes. Suskambus mano telefonui jas padėjau ant stalo ir apsisukusi ruošiausi jį paimti, bet Zayn buvo greitesnis.
- Klausau? - jis atsiliepė. - Su kuo aš kalbu?
***
Trumpoka dalis, sorry :')
Taigi už durų buvo Mėja xd Tikriausiai niekas apie ją nepagalvojo ir manė, kad ten bus Zayn xd
Bet aš stengiuosi istorija padaryti kuo mažiau banalia, tad tikiuosi man tai sekasi :')
Komentarų? Prašau ^-^
YOU ARE READING
Nanny // z.m. ✓
Fanfiction-Prisėsk.- pakėliau galvą ir mačiau kaip jis parodė į kėdę priešais jo stalą. Aš linktelėjau ir priėjusi atsisėdau. -Hope, tiesa?- jis paklausė ir aš linktelėjau, bet akių į jį nepakėliau. -Kai šneki su manimi pakelk galvą ir žvelk man į akis. N...