"Mama." ištariau ir ji apsisuko.
Jos skruostais riedėjo ašaros ir ji stipriai laikė savo rankinuką. Zayn atrodė susirūpinęs ir aš nesupratau kas čia dedasi.
"Hope." nespėjau sureaguoti ir jau buvau jos glėbį.
Ji laikė mane suspaudusi ir verkė man į petį. Galiausiai aš pakėliau savo rankas ir apkabinau ją atgal. Ji verkė, ko aš nemačiau ją darant, ir nežinojau ką daryti.
"Aš atsiprašau, aš atsiprašau." ji nenustojo kartoti ir aš sunerimau.
"Mama, kas nutiko?" paklausiau kai atsitraukiau, jog galėčiau pažvelgti į jos akis.
"Lora," ji sukukčiojo. "Lora išsiskyrė su Tomu."
"Ir dėl to tu verki?" paklausiau supykusi.
"Ne ir taip." ji pasakė ir aš sutrikau.
"Ką?" paklausiau.
"Taip, nes aš jau seniau norėjau, kad ji paliktu jo sušiktą subinę, ne, nes už tai jis ją sumušė." ji atsakė ir aš išsižiojau.
"Ar jai viskas gerai? O jos mažyliui?" greitai nepagalvojusi paklausiau.
"Jai ir mažyliui viskas gerai, bet," ji ir vėl pradėjo verkti. "Bet aš jaučiuosi kalta, nes per mane jai taip atsitiko."
"Mama." atsipūčiau ir ją apkabinau.
Pagaliau sąžinė ir ją pasiekė. Zayn parodė, kad eina pas dvynius ir aš linktelėjau nusiųsdama jam šypseną, kuria jis gražino.
"Aš labai atsiprašau." ji sukukčiojo.
"Nėra tobulų." pasakiau ir gyliai įkvėpiau.
Pirmas dalykas kuris man užsifiksavo yra tai, kad ji labai daug kvepalų naudojo, antras, kad nuo jų mane supykino. Aš greitai paleidau mamą ir nubėgau iki tualeto esančio Zayn kabinete. Atsitūpiau ir pradėjau vemti.
"O Dieve, tave net supykino dėl to." mama dar labiau pradėjo verkti, o aš būčiau pavarčiusi akis, jei ne būčiau vėmusi.
Kai nustojau gyliai įkvėpiau ir nuleidau vandenį. Tada atsistojau ir rastu dantų šepetėliu ir dantų pastą išsiploviau dantis. Kai nebe jutau to klaikaus skonio pasisukau į mama, kuri nenustojo verkusi.
"Mama." pasakiau ir ji pažvelgė į mane.
"Aš atsiprašau, aš tokia šlykšti, kad tave nuo manęs net supykino, aš labai atsiprašau." ji pradėjo malti nesąmones.
"Mama." griežčiau pasakiau ir ji nutilo. "Man nebloga nuo tavęs, o nuo tavo kvepalų. Kodėl tu jų tiek daug prisipurškei?"
"Ką?" mama sumišo. "Aš šiandien nenaudojau kvepalų." ji pasakė ir aš sustingau.
"Tu nemanai, kad aš..." net nepabaigiau sakinio.
"Kada paskutinį syki tu turėjai linksmybių su vaikinu?" ji paklausė.
"Prieš beveik du mėnesius." atsakiau ir pradėjau labiau mastyti. "Kaip aš galėjau pražiopsoti." trenkiau iš delno per kaktą.
"Nori, kad būčiau šalia?" ji paklausė.
"Noriu." atsidusau ir pažvelgiau į ją. "Noriu." pakartojau.
***
"Pasiruošus?" paklausė Liusi.
"Ne." papurčiau galvą.
"Viskas bus gerai." mama paglostė mano nugarą. "Eik pažiūrėk."
"Gerai." pasakiusi gyliai įkvėpiau ir atsistojau nuo lovos.
YOU ARE READING
Nanny // z.m. ✓
Fanfiction-Prisėsk.- pakėliau galvą ir mačiau kaip jis parodė į kėdę priešais jo stalą. Aš linktelėjau ir priėjusi atsisėdau. -Hope, tiesa?- jis paklausė ir aš linktelėjau, bet akių į jį nepakėliau. -Kai šneki su manimi pakelk galvą ir žvelk man į akis. N...