-25-

7.7K 460 25
                                    

Pradėjau eiti prie jų ir išsišiepiau, nes Harry kabino tą mergina arba jie slapta susitikinėja.

"Harry." ji sukikeno, jis nusišypsojo tarsi būtų kažką laimėjęs.

"Moksliukas?" paklausiau sustojusi jam už nugaros ir jis sustingo, o mergina pasimetusi pažiūrėjo į mane. "Rimtai?"

"A-ar mes pažį-žįstami?" jo akys bėgo nuo manęs iki merginos.

"Dar prieš valandą aš pietavau su tavo tėvais." pasakiau ir mergina išpūtė akis, tarsi būtų kažką supratusi. "Kaip tu suspėjai?"

"Ką?" jis paklausė atsipūtęs, nes žino, kad aš nepatikėsiu jei jis mėgins meluoti.

"Persirengt." parodžiau į jo drabužius. "Dar prieš valandą buvai visas Ponas, o dabar moksliukas." išsišiepiau. "Gal galiu tave nufotografuoti?" išsitraukiau telefoną. "Aš nemanau, kad man dar teks tave tokį pamatyti, tai ar galiu?"

"Hope." jis suurzgė,o aš nusijuokiau.

"Na gerai, jau," įsidėjau telefoną į kišenę. "Nufotografuosiu kai tu nematysi, problema matai čia." girdėjau kaip mergina nusijuokė. "Aš Hope." pasisukau į ją.

"Mel." ji ištiesė ranką.

"Tu Harry mergina?" paklausiau pakėlusi antakį.

"Um." ji pasimetė.

"Ateik čia." apsikabinau ją. "Aš niekada netikėjau, kad Ponas Kas Per Aš turės miela mergina." pasakiau ir atsitraukiau.

Ji visa raudonavo, o Harry mane žudė savo žvilgsniu. Aš nusišypsojau ir vėl pažvelgiau į ją.

"Um, ačiū, tikriausiai." ji nedrąsiai pasakė.

"Hope, ką tu čia darai?" paklausė Harry.

"Vaikščiojau, sušalau užsukau late." truktelėjau pečiais. "Kodėl nesakiai, kad turi merginą?"

"Tau nebūtina žinoti mano asmeninio gyvenimo." jis suurzgė ir prisitraukė merginą prie savęs.

"Nebūk piktas ant jos." ji trenkė jam per krūtinę, o jis papūtė lūpas.

"Taip, nebūk piktas ant manęs." parodžiau liežuvi, o mergina ir vėl sukikeno.

"Man ji patinka." ji pasakė.

"Ar ilgam?" jis paklausė ir ji susiraukė.

"Harry," ji atsiduso ir atsisuko į jį. "Aš sakiau, kad ant tavęs nepyksiu ir merginos, kuria turi vesti, nepyksiu, nes jūs to nenorit."

"Vestuvių nebus." pasakiau ir nemelavau. "Aš nenoriu jūsų išskirti." šyptelėjau.

"Bet kaip tavo mama?" jis paklausė. "Tėvai iš manęs viską atims."

"Nesijaudink." pavarčiau akis. "Man jau atsibodo būti mamos pastumdomai. Nors pažadų nelaužau, bet šį karta padarysiu išimti." pasakiau ir mergina dėkingai nusišypsojo.

"Ar tu tuo tikra?" jis paklausė ir aš linktelėjau.

"Aš turiu puikų planą." išsišiepiau.

***

"Kaip šita?" paklausiau užlipusi ant pakilos.

"Kokia graži." nusišypsojo Ponia Styles.

"Graži," pritarė mama. "Bet kažko trūksta." Ponia Styles pavartė akis, o aš susiraukiau.

Šiandien jau trečia diena kaip aš namie ir mama su Ponia Styles išsivedė mane matuotis vestuvinės suknelės. Dabar kaip tik aš stoviu su gražia, liemenį išryškinanti, nuo klubų žemyn pūsta suknele. Ji yra ant storų šleikučiu, bet atrodo labai gražiai.

Nanny // z.m. ✓Where stories live. Discover now